دسته‌بندی نشده

بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی – نظرات کاربران

بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

با اینکه می دانید که مهمترین و اصلی ترین لوازم آرایشی برای میکاپ صورت کرم پودر ها هستند و نقش مهمی در زیبایی شما در پایان میکاپ دارند، هیچ گاه اقدام به خرید یک کرم پودر خوب با پوشانندگی بالا و کیفیت ایده آل با توانایی پوشش کامل جوش های صورتتان، لکه ها، جای زخم ها و ناهماهنگی های آن نکرده اید ؟ شاید با محصولات برند های مختلف آشنایی نداشته اید و یا هیچ فروشنده ای محصول مناسبی به شما معرفی نکرده است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین کرم پودر های موجود در بازار از نظر پوشانندگی و کاور آشنا کرده و روش استفاده، طریقه خرید و دسترسی به آنها را نیز به شما عزیزان آموزش دهیم.

1 – بهترین کرم پودر ز نظر پوشانندگی – مک مدل STUDIO FIX

با اینکه این روز ها پیدا کردن نمونه ای با کیفیت از این محصول و یا حتی نمونه اصلی آن خیلی سخت شده است، اما بهترین کرم پودری که می توانید با آن تمامی عیوب صورت خود را پوشش داده و زخم ها، جای زخم ها، جای جوش و آکنه و موارد مختلفی که بر روی پوس و صورتتان وجود دارد را برای ساعاتی پوشش داده و از دید بقیه مخفی سازید.

این کرم پودر بی نظیر از برند مک است که در واقع فلوید می باشد و کمی رقیق تر از کرم پودر های عادی ساخته می شود. این محصول بسیار بسیار سبک است و نه تنها بافت مخملی زیبایی به صورت شما خواهد داد و عیوب ان را پوشش خواهد داد. حتی با وجود پوشش دهی و کاور بالایی که دارد، هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

قیمت خرید نمونه اصلی و اورجینال کرم پودر مد مدل STUDIO FIX FLUID بسیار بالا است و حدودا از 30 دلار بیشتر می باشد. اما با این حال، و به دلیل محبوبیت بالای این کرم پودر و همچنین عدم توانایی همه خانم ها در خرید نمونه اصلی آن، نمونه های کپی درجه دو، با همان کیفیت و همان عملکرد، به ویژه از نظر پوشانندگی، هم در فروشگاه اینترنتی بانه گالری و هم در بازار موجود می باشد.

کرم پودر مک اصل استودیو فیکس STUDIO FIX FLUID

2 – کرم پودر کلارنس SPF10

و اما دومین محصولی که نام آن در مقاله ” بهترین کرم پودر ” نیز ذکر شده است و در واقع دلیل بهترین بودنش، همان کاور و پوشش بالایی است که دارد و تقریبا از نظر پوشانندگی رتبه دوم بهترین کرم پودر موجود در بازار را به خود اختصاص داده است، این محصول برند کلارنس می باشد که باز نمونه های اورجینال آنها بسیار بسیار گران قیمت بوده و نمونه های های کپی درجه دوم برای افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی را صرف خرید نمونه اورجینال کنند، نیز در بازار موجود بوده و اتفاقا به دلیل یکفیت کاملا مشابه و بدون کوچکترین تفاوت، خیلی هم محبوب شده اند.

این کرم پودر در واقع یک کرم ضد آفتاب نیز می باشد و البته نکته ای که پرداختن به آن بسیار ضروری است، این است که غلظت آن بیشتر و حالت آبکی بودنش کمتر است. کرم پودر کلارنس در سه رنگ مختلف از روشن تا گندمی و مقداری تیره تر دارد که در صفحه مربوطه همه رنگبندی آن درج شده است.

کرم پودر کلارنس

3 – کرم پودر آریس نایس مدل Skin Illusion

و اما یکی از به صرفه ترین و بهترین کرم پودر های اقتصادی فروشگاه اینترنتی بانه گالری هم از نظر بالا بودن پوشانندگی و هم از نظر مناسب بودن قیمت این محصول از برن دآریس نایس است که رنگ بندی ان بسیار پر طرفدار و رایج می باشند و البته علاوه بر پوشانندگی بالا و قیمت مناسب ویژگی های بارز دیگری نیز دارد. در واقع دلیل نام گذاری این محصول با کلمه illusion که به معنی توهم است و نام محصول یعنی توهم پوستی نیز پوشش دهی بسیار بالای محصول و البته کاور مخملی و زیبا و طبیعی است که در نهایت به شما می دهد.

دو نکته مهم دیگر که باعث شده اند این محصول در لیست بهترین کرم پودر ها قرار گیرند، نه فقط از نظر پوشانندگی بلکه از نظر ویژگی های دیگر آن نیز می باشد، به صورتی که کرم پودر مورد نظر SPF دار نیز می باشد و استفاده از ان همانند استفاده از یک BB کرم است و بدین ترتیب پوست و صورت شما بعد از آن، نیازی به کرم ضد آفتاب نخواهد داشت. همچنین برای هر پوستی نیز مناسب می باشد و کاملا ضد حساسیت ساخته شده است.

خرید کرم پودر آریس نایس مدل اسکین ایلوژن ARIS NIC

4 – کرم پودر 3qbeauty – بهترین از نظر پوشانندگی

در واقع در مقاله بهترین کرم پودر – بهترین هایی که در بازار وجود دارند را به شما معرفی کرده این و در این مقاله، هدف اصلی، ارائه محصولاتی به صرفه و البته کاور بالا و به قولی بهترین کرم پودر ها از نظر پوشانندگی است. با در نظر گرفتن این دو فاکتور، کرم پودر مورد نظر که از یکی از بزرگترین تولید کننده های چین است، محصولی بسیار بی نظیر است. در واقع برند 3qbeauty زیر مجموعه کمپانی و شرکتی است که بسیاری از کرم پودر های معروف دنیا را نیز تولید می کند و نه تنها فقط کرم پودر بلکه انواع لوازم آرایشی ضروری تولید می کند.

این کرم پودر نیز نه فقط از نظر پوشانندگی بلکه ویژگی های دیگری نیز دارد که باعث شده اند بهترین در نوع خود باشد و در رنگ های متعددی نیز عرضه شده است. و همانند سایر مدل های دیگری که در پاراگراف های قبلی معرفی شدند، این محصول نیز دارای SPF است و تا حدودی از پوست شما در برابر آفتاب و اثرات مخرب آن محافظت خواهد کرد.

کرم پودر مات اورجینال 3Qbeauty

5 – کرم پودر شیشه ای بارین بیوتی

و اما مثل همیشه، بهترین ها را نگه داشته ایم برای انتهای مقاله، محصولی که در این پاراگراف به عنوان آخرین مورد از بهترین کرم های موجود در بازار از نظر پوشانندگی می خواهیم به شما عزیزان معرفی نماییم، چیزی نیست جز این محصول بی نظیر از برند بارین بیوتی، که نه فقط از نظر پوشانندگی، بلکه از هر نظر می تواند بهترین باشد.

کرم پودر بارین بیوتی مورد نظر، در سه رنگ بسیار زیبا عرضه شده است، بافتی کاملا مخملی دارد، خیلی طراحی زیبا و بسته بندی شیکی دارد و از ترکیباتی ساخته شده است که از بروز مشکلات پوستی جلوگیری خواهند کرد. در واقع دلیلی که این گونه بر روی با کیفیت بودن این محصول تاکید داریم، این است که واقعا فرمولاسیونی پیشرفته دارد و در صورتی که رنگ های آن مناسب و مورد پسند شما باشند، مطمئنا هیچ پشیمانی از خرید ان نخواهید داشت. لازم به ذکر است که محصول مورد نظر دارای تاییدیه های مورد نیاز از وزارت بهداشت نیز می باشد.

کرم پودر اورجینال بارین بیوتی مدل STAY

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که بهترین کرم پودر ها از نظر پوشانندگی برای افرای مناسب هستند که پوستشان دچار نا هماهنگی های زیادی است، یعنی پر از جای جوش می باشد، پر است از لکه های مختلف و حتی دارای زخم نیز می باشد. به عبارتی این محصولات، قادر به پوشش و کاور همه این موارد می باشند. و می تواند نسبت به خرید هر کدام از انه ابا خیال راحت از بابت کیفیتشان اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *