دسته‌بندی نشده

طریقه مصرف کرم شیر الاغ – برای دریافت بهترین نتیجه + ویدیو

طریقه استفاده از کرم شیر الاغ وکالی

در واقع نه تنها فقط کرم شیر الاغ، بلکه طریقه مصرف و استفاده از هر کدام از انواع محصولات مراقبت از پوست، برای دریافت بهترین نتیجه از آنها، مهم است. اما کرم شیر الاغ به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد، طرز استفاده های متعددی نیز دارد و در واقع برای قسمت های بسیار زیادی از پوست قابل استفاده است. به همین دلیل در این مقاله طریقه های مختلف استفاده از کرم شیر الاغ را به شما عزیزان آموزش خواهید داد.

ویدیو طریقه مصرف کرم شیر الاغ

یکی از معرف ترین برند های تولید کننده کرم شیر الاغ، برند وکالی است، البته این برند مدل های مختلیف از این ماده درست کرده است که قبل از هر چیزی بهتر است که ابتدا ویدیویی از استفاده از یکی از مدل های این محصول از برند وکالی را مشاهده نمایید.

مهمترین نکته قبل از استفاده از کرم شیر الاغ

در واقع مهمترین نکته ای که در در طریقه استفاده از این محصول و البته هر محصول مراقبتی دیگری مهم است، این است که بهتر است، بعد از آن از هیچ محصول دیگری استفاده نکنید و همچنین قبل از آن نیز ابتدا به وسیله یک فوم شستشوی صورت و یا هر شوینده ای دیگر که مناسب نقطه مورد نظر است، آن محل را کامل تمیز کرده و عاری از لوازم آرایشی و آلودگی کرده و اگر قصد استفاده از سرم صورت و یا هر محصول مراقبتی دیگری دارید، از انها نیز استفاده کرده و سپس کرم سفید کننده شیر الاغ را استفاده نمایید.

طریقه استفاده از کرم شیر الاغ وکالی

طریقه های مختلف استفاده از کرم شیر الاغ

  • لازم به ذکر است که استفاده از این محصول برای صورت مناسب می باشد و با استفاده از مقداری از ان می توانید تا دو درجه پوست صورت خود را روشن تر کنید، اما یادتان نرود که نکته ارائه شده در پاراگراف و بخش قبلی را حتما در نظر داشته باشید.
  • علاوه بر صورت، اگر به جاییم ی روید که پاهایتان و یا دست هایتان مشخص است، یکی از طریقه های استفاده از کرم سفید کننده شیر الاغ، این است که می توانید پوستی دست ها و پاهایتان را نیز با آن سفید کرده و روشن تر و درخشان تر جلوه دهید. در واقع استفاده از این محصول برای قبل از رفتن به مهمانی ها می تواند بسیار مناسب باشد.
  • و اما مهمترین طریقه استفاده از آن برای نقاط خصوصی می باشد. در واقع این محصول روشن کننده ای است که قادر به رفع تیرگی های اضافه نیز می باشد و به دلیل خواص آبرسانی باعث خشک شدن پوست نیز نمی شود. بنابراین می توانید از کرم شیر الاغ البته به شرط اینکه از برندی خوب باشد، برای نقاط خصوصی و قسمت های حساس و همچنین زیر بغل و آرنج ها و زانو های پاهایتان نیز استفاده نمایید.

بهترین کرم های شیر الاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *