دسته‌بندی نشده

تفاوت BB کرم و CC کرم

تفاوت BB کرم و CC کرم

اگر شما هم جزوه کسانی هستید که ظاهر کرم پودر را می پسندید، اما حس سنگینی آن را دوست ندارید، BB کرم و CC کرم بهترین گزینه های استفاده برای شما هستند! قبل از هر چیزی جالب است بدانید، این محصولات یک قسمت آرایش و یک قسمت محصولات مراقبت از پوست هستند. این کرم ها مقداری رنگدانه دارند که به یکنواخت شدن پوست شما کمک می کنند و تا حد قابل قبولی لکه ها، تیرگی و ها و آکنه ها را پوشش می دهند، اما نکته حائز اهمیت این است که به حدی شفاف و یکدست هستند که پوست را کاملا طبیعی و نچرال نشان می دهند. توجه داشته باشید در حالی که BB کرم و CC کرم دارای ویژگی مشترک بسیاری هستند، اما به طور کامل یکسان نمی باشند. برای درک تفاوت BB کرم و CC کرم، مزایای استفاده از آن ها و همچنین نحوه استفاده از هر کدام به عنوان بخشی از روتین پوستی و استفاده روزانه، ادامه مطالب را با تیم ما همراه شوید.

BB بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم ها معمولا سبک وزن هستند و با ترکیب مواد مفید برای پوست عالی عمل می کنند و پوشش دهی کاملی دارند. اگر بیشتر بر روی مزایای استفاده از این محصول تمرکز کنیم کرم ضد آفتاب با SPF مناسب و همچنین آبرسان موجود در ترکیبات آن ها علاوه بر اینکه سلامت پوس را تضمین می کند یک میکاب نچرال را به چهره شما هدیه می دهند. تمرکز بر روی مشکلات و نگرانی های پوستی و همچنین حل ان ها و ارائه یک آرایش طبیعی، کار اصلی یک بی بی کرم خوب و با کیفیت است.

CC سی سی کرم چیست؟

در مقابل بی بی کرم ها سی سی کرم ها وجود دارند. این محصولات به اصطلاح به بهبود رنگ پوست و از بین بردن ناهمواری ها و قرمزی های آن کمک می کند. سی سی کرم ها نیز مانند بی بی کرم ها مواد مغذی لازم پوست را در ترکیبات خود دارند. حال سوال این است که CC کرم ها برای چه مواردی استفاده می شوند؟ اگر شما می خواهید ناهمواری و قرمزی پوست خود را از بین ببرید، این محصول بهتر از بی بی کرم عمل می کند. ان ها به خوبی می توانند به پوشاندن لکه های تیره و برجستگی آکنه ها کمک کنند. در آخر لازم به ذکر است، CC کرم ها SPF لازم جهت محافظت از پوست در برابر اشعه های نور خورشید را دارند.

تفاوت BB کرم و CC کرم چیست؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، اصلی ترین تقاوت بین سی سی کرم و بی بی کرم در سطح پوشش و اصلاح رنگ پوست فرد است. بی بی کرم ها بیشتر بر روی سلامت پوست تمرکز می کنند و کاور متوسطی دارند و اغلب برای پوست های خشک و مختلط پیشنهاد داده می شوند. در حالی که سی سی کرم ها از نظر پوشش دهی عملکردی شبیه کرم پودر دارند و بیشتر مورد استفاده افراد دارای پوست چرب و پر چالش قرار می گیرند. البته لازم به ذکر است که در انتخاب هر کدام از این دو محصول توجه به برند سازنده و سازگاری آن با پوست بیشترین نقش ممکن را ایفا می کند.

آیا می توان از بی بی کرم و سی سی کرم با هم استفاده کرد؟

در حالی که اصلا لازم نیست هر دو محصول را به صورت یکجا در خانه داشته باشید، BB کرم و CC کرم ها در کنار شباهت های بسیاری که دارند، دارای  اهداف متفاوتی نیز می باشند. بنابراین با کمی دقت در انتخاب، این دو محصول را با هم مخلوط کنید تا هم مواد مغذی بهتری به پوستتان برسد و هم پوشش دهی بیشتری تحویل بگیرید. توجه داشته باشید در قسمت هایی از صورت که می خواهید کاور بالا ترین داشته باشید، حتما در لایه بالایی از سی سی کرم استفاده نمایید، زیرا همان طور که اشاره شد، این محصولات کاور بالا تری نسبت به بی بی کرم ها دارند.

سخن پایانی

روزانه سوالات متداولی در ارتباط با تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم از سوی مشتریان و مخاطبان دریافت می کنیم، در مقاله بالا با یک توضیح مختصر و مفید هر آنچه درباره BB کرم و CC کرم لازم است بدانید را برای شما بازگو کرده ایم تا به راحتی بتوانید محصول سازگار با پوست خود را خریدارای نمایید. در صورت بروز هر گونه سوال می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *