دسته‌بندی نشده

آموزش سایه چشم برای پلک افتاده

آموزش سایه چشم برای پلک افتاده

اگر در حال خواندن این مطلب هستید به احتمال زیاد چشمان پلک افتاده ای دارید. پلک های افتاده کمی سر سخت هستند و از آنجایی که پلک های شما پنهان است، نشان دادن سایه شگفت انگیز چشمتان دشوار است. کثیف شدن و نمایان نشدن سایه پلک در چشمان پلک افتاده یک فاجعه ناخوشایند برای خانم ها است که گاهی برای حل این مشکل دست به جراحی های زیبایی خطرناک می زنند! شاید باورش برایتان سخت باشد اما داشتن پلک افتاده به این معنی نیست که باید آرایش چشم خود را رها کنید و سبک های سایه زدن حرفه ای را قربانی کنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که تکنیک های خاصی را بر روی چشم هایتان پیاده کنید.

ما فهرستی از آموزش سایه چشم برای پلک افتاده را در این صفحه برای شما آماده کرده ایم که در نهایت شما می دانید چگونه چشمانتان را بزرگ تر، روشن تر، پهن تر و حتی باز تر کنید. فراموش نکنید که استفاده از آرایش چشم برای همه یکسان نیست، زیرا افراد شکل و ویژگی های چشمی متفاوتی دارند. آرایش چشم های افتاده به مجموعه های از ترفند ها و تکنیک ها نیاز دارد زیرا اغلب خسته و پیر به نظر می رسد. اگر می خواهید تنها با چند راهکار ساده چشمان خود را بیدار و سرحال کنید این آموزش رایگان برای شما است.

چشم پلک افتاده چگونه است؟

چشم های پلک افتاده یک ویژگی طبیعی صورت است و اساسا در این مدل چشم پوست زیر ابرو در اطراف استخوان ابرو تا می شود و بخشی از پلک را می پوشاند. این نوع چشم معمولا ژنتیکی است، با این حال با افزایش سن رشد می کند و بیشتر دیده می شود. ساده ترین راه تشخیص اینکه چشمانتان پلک افتاده است یا نه، بررسی ان ها در آینه است. اگر زمانی که چشمانتان باز است نمی توانید پلک یا چین و چروک های طبیعی ان را ببینید، احتمالا چشم هایتان پلک افتاده است.

افرادی که پلک افتاده دارند، به سرعت به چیز های بد فکر می کنند و این تصور را در خود ایجاد می کنند که به مراقبت های بیشتر یا عمل جراحی احتیاج دارند، اما باید به شما بگویم اینطور نیست! یادگیری آموزش اصولی آرایش چشم پلک افتاده به شما کمک می کند با حفظ زیبایی و ظاهر نچرال خود، چشمان گیرا تر و سر زنده تری داشته باشید.

آموزش ترفند و تکنیک های آرایشی برای چشم پلک افتاده

1. از کانسلیر استفاده کنید: 

در ایتدا برای کار خود یک کانسیلر مایع خوب و با کیفیت انتخاب کنید. کانسیلر علاو بر عالی نگه داشتن آرایش چشم، سبب می شود آرایشتان تا پایان روز تکان نخورد. در ابتدا مقدار مناسبی از کانسیلر را به پشت پلک خود بزنید و با ستفاده از یک اسفنج نم دار به آرامی آن را بلند و پخش نمایید. توجه داشته باشید شما می توانید برای کاهش چین و چروک ریز و درشت و داشتن پوستی صاف تر قبل از کانسیلر از یک پرایمر خوب استفاده نمایید. استفاده از کانسیلر در اصل سبب می شود، چشمان شما سر زنده تر و باز تر دیده شود و پلک به خوبی آماده سایه زدن شود.

2. فر مژه فراموش نشود: 

عالی ترین و کاربردی ترین ترفند برای آموزش آرایش چشم پلک افتاده، استفاده از فر مژه است. قبل از زدن ریمل حتما از این محصول استفاده کنید تا نتیجه شگفت انگیز و ایده آلی دریافت کنید و چشمانتان باز و سر حال تر شود. فر مژه سبب می شود مژه های شما از حالت خوابیده بیرون بیاید و به سمت بالا ثابت شود.

3. رنگ سایه خود را هوشمندانه انتخاب کنید: 

بر خلاف دیگر مدل چشم ها، حتما باید در چشم پلک افتاده رنگ سایه با دقت ویژه ای انتخاب شود. بهتر است، بیشتر تمرکز و توجه خود را روی رنگ ها با تناژ روشن تا متوسط قرار دهید. باید بدانید که رنگ های تیره معمولا چشم ها را خسته تر نشان می دهند. شما می توانید ترفند استفاده از سایه های مرواریدی و اکلیلی استفاده کنید تا توجه ها از سمت چشم هایتان به سمت سایه کشیده شود. به شما پیشنهاد می کنم کار خود را با استفاده از یک سایه قهوه ای روشن متمایل به کرم شروع کنید!

4. از خط چشم مایع استفاده کنید: 

اگر پلک افتاده دارید، حتما خط چشم های مایع را جایگزین خط چشم های مدادی کنید. هنگام کشیدن خط چشم برای پلک افتاده، از خط مژه بالایی چشم شروع کنید و در پایان کار برای چند دقیقه از باز کردن چشم ها اجتناب کنید تا به صورت کامل خشک شود. این کار سبب می شود کل پلکتان به رنگ آغشته نشود.

بخوانید : خط چشم برای پلک افتاده

5. از هایلایتر استفاده کنید: 

اگر به دنبال آموزش آرایش چشم پلک افتاده هستید، علاوه بر تکنیک های گفته شده، می توانید از هایلایتر یا سایه های روشن نیز استفاده کنید. در این کار شما از هایلایتر یا همان سایه روشن برای استخوان زیر ابروی خود استفاده می کنید، این کار سبب می شود افتادگی پلک هایتان کمتر دیده شود.

6. استفاده از ریمل های ضد آب: 

احتمال اینکه ریمل روی مژه های بالایی شما بر روی پلک، در چشم های پلک افتاده مالیده شود بسیار زیاد است، پس اگر می خواهید آرایشتان کثیف نشود و بد به چشم نیاید بهتر است از یک ریمل ضد اب با کیفیت استفاده نمایید.

7. تقویت و پر پشت نشان دادن ابرو ها: 

یکی از روش هایی که چشم ها را از روی پلک های افتاده شما به سمت دیگر اجزای صورت می کشاند و در کنار این هم سبب سر زنده نر دیده شدن چشمانتان می شود، پر پشت نشان دادن ابروهایتان است. شما می توانید با استفاده از سایه یا مداد ابرو فرم زیبا و منچرالی را برای ابرو های خود ایجاد کنید و سپس با استفاده از یک ژل یا صابون ابرو، آن ها را به سمت بالا لیفت کنید.

خرید بهترین سایه چشم برای پلک افتاده

در واقع اینکه از چه سایه چشمی استفاده می کنید و یا چه رنگی می زنید بستگی به خودتان، رنگ پوستتان، رنگ لباس هایتان و سلیقه شخصیتان دارد و بهترین رنگ سایه چشمی برای پلک های افتاده وجود ندارد. اما بهتر است حتما یک پالت سایه چشم خریداری کنید که رنگ های متنوعی در آن وجود دارشته باشد، به همین منظور می توانید محصولات مختلف موجود در بانه گالری را مشاهده نمایید.

بخوانید : بهترین مارک و برند پالت سایه چشم

کلام آخر

هر چهره با هر نوع چشمی که دارید کاملا طبیعی است و در جای خود زیبایی های خاصی دارد. چشم چلک افتاده نیز طبیعی است و نیاز نیست زیر جراحی های خطرناک قرار بگیرید. اگر می خواهید چشمان باز تر و سر حال تری داشته باشید کافی است آموزش های بسیار راحت و آسان این مقاله را بر روی چشمان خود پیاده کنید تا نتیجه های بی نظیری دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *