آرایشی و زیبایی

طرز تهیه 9 ماسک سفید کننده خانگی صورت دست ساز قوی

ماسک سفید کننده خانگی دست ساز

این مقاله را از دست ندهید تا بهترین ماسک صورت ها، کرم ها و لایه بردار های سفید کننده خانگی در کل جهان را برای سفیدی پوست و صورتتان به شما معرفی نماییم. همانطور که احتمالا می دانید، سفید کننده دست ساز از زمان های بسیار قدیم در میان مردم مخصوصا خانم ها بسیار رواج داشته است و همیشه با موادی طبیعی درست می شدند. در واقع ماسک صورت دست ساز محصولی خانگی است که توسط موادی کاملا اورگانیک و طبیعی ( که در هر منزلی یافت می شوند ) ساخته خواهد شد و از خواصی فوق العاده نیز بهره می برند.

قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت

چرا باید از ماسک سفید کننده صورت استفاده کنیم؟

اکنون موضوع این مقاله ما آموزش ساخت چندین نوع از بهترین ماسک صورت ها و لایه بردار های دست ساز و خانگی سفید کننده برای سفید پوست است. چانچه که می دانید دلایل مختلف و گوناگونی وجود دارد که موجب می شود سطح پوست کمی تغییر رنگ بدهد و به مرور تیره تر از حالت عادی خود بشود.

برای مثال قرار گرفتن در معرض نور خورشید مخصوصا در فصل های تابستان و بهار که تابش آن بیشتر از فصل های دیگر است می تواند دلیلی بر این امر باشد. زیرا اشعه یو وی خورشید برای پوست بسیار مضر است و موجب تیره تر شدن رنگ پوست خواهد شد. همچنین انباشت سلول های مرده و آسیب های ناشی از آلاینده ها نیز دلیل بعدی برای این امر هستند. در نتیجه برای اینکه از پوست خود محافظت کنید و سبب جلوگیری از ایجاد مشکلات پوستی و تیره و سیاه شدن آن بشوید به شما طوسیه می کنیم تا از استفاده از ماسک ها اسکراپ های گوناگون و مختلف غافل نشوید و به علاوه به پاک سازی و لایه برداری آن بپردازید.

ماسک صورت سفید کننده خانگی

مزایا و معایب ماسک های خانگی سفید کننده در مقایسه با ماسک های تجاری

ماسک های خانگی در مقابل اینکه بسیار مفید هستند و مزایای فراوانی دارند اما در مقابل نیز عیب هایی دارد که در این بند با آن ها آشنا خواهید شد.

  • مزایا

از مزایای مهم و فوق العاده این نوع ماسک ها باید به این اشاره کنیم که مواد سازنده آن کاملا طبیعی هستند و شما کاربران می دانید که چه موادی را برای ساخت آن به کار برده اید و از باکیفیت بودن آن ها مطمئن خواهید بود. اما در مقابل ماسک های دیگری که به صورت آماده در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی وجود دارد مانند ماسک های تجاری از مواد و ترکیباتی غیر طبیعی بهره می برند و برخی از آن ها نیز تنها عصاره گیاهی دارند. پس یعنی به صورت کامل از مواد طبیعی و اورگانیک بهره نخواهند برد.

مزایای استفاده از ماسک خانگی

همچنین علاوه بر این موارد باید بگوییم که موادی که برای ساخت این ماسک های خانگی به کار می رود به راحتی یافت می شود و معمولا در هر منزلی نیز وجود دارد. مزایای دیگری هم که این ماسک ها دارند این است که بسیار کم هزینه می باشد به گونه ای که با کمترین میزان هزینه و قیمت می توان بهترین و مناسب ترین ماسک خانگی و دست ساز را تهیه کرد و این در حالی است که هزینه ماسک های دیگر بسیار بیشتر می باشد به گونه ای که برخی از ماسک های موجود در بازار هزینه ای سرسام آور دارند.

  • معایب

در مقابل مزایایی که نام بردیم این نوع ماسک های خانگی معایبی نیز دارند. اما خوشبختانه چندان معایب مهمی نیستند و گاها نمی توان از آن ها به عنوان عیب و ایراد یاد کرد. برای مثال باید بگوییم که این ماسک های خانگی با وجود اینکه کاملا طبیعی هستند ولی مدت زمان تاثیر گذاری آن ها در کنار ماسک های تجاری بسیار بیشتر است و در واقع در طولانی مدت تاثیر خود را بر روی پوست خواهند گذاشت و باید طی دوره هایی طولانی آن ها را استفاده کرد تا به نتیجه مطلوبی رسید. اما برخلاف آن ها ماسک های آماده و تجاری سریع تر و زود تر تاثیر گذار خواهند بود.

ماسک روشن کننده صورت

نکاتی مهم برای قبل از استفاده از ماسک های سفید کننده خانگی دست ساز

قبل از استفاده از این ماسک های دست سازی که به شما کاربران آموزش می دهیم باید بیان کنیم که در هنگام مصرف آن ها مانند دیگر ماسک ها نیز چندین نکته وجود دارد که باید حتما رعایت شوند تا پوستتان دچار هیچگونه آسیب و مشکلی نشود و بلکه به بهترین نحو اثیر خود را بر روی آن بگذارند.

  • نکته اول : اولین نکته و مهم ترین نکته این است که باید حتما قبل از اینکه ماسک مورد نظر خود را که تهیه می کنید به صورت خود بزنید تست حساسیت آن را انجام دهید. تست حساسیت نیز به این صورت انجام خواهد شد که ابتدا ماسک را درست خواهید کرد و سپس مقداری از ان را بر روی مچ دست خود می مالید تا بدانید که آیا به مواد و ترکیبات آن حساسیت دارید یا نه. این کار به این دلیل بر روی مچ دست انجام می شود که حساسیت پوست مچ دست درست مانند پوست صورت می باشد و به همان اندازه نازک است.
  • نکته دوم : نکته بعدی نیز در مورد شست و شوی صورت است. پس قبل از مصرف ماسک باید حتما صورت خود را با شوینده مناسب پوستتان همانند یک فوم شستشوی صورت متناسب با نوع پوستتان شست و شو دهید تا هیچگونه مواد آرایشی و ماسک و آلاینده و آلودگی بر روی آن باقی نماند.
  • نکته سوم : دقت داشته باشید که شما با رنگ پوستی به دنیا آمده اید که الان دارید. تیرگی و کدر شدن پوست صورت که دلایل بسیار زیادی دارد، به صورت دائمی قابل رفع شدن است، اما اینکه بخواهید رنگ پوستتان را تغییر دهید، با استفاده از این ماسک های صورت خانگی امکان پذیر نیست، با این حال برخی از ماسک صورت های خانگی و دست ساز و فوری که در ادامه معرفی کرده ایم، در صورت استفاده صحیح می توانند به صورت دائمی، پوست صورت شما را ورشن کرده و درخشش آن را بیشتر کنند.
  • نکته چهارم : در واقع استفاده از یک تونر متناسب نیز به این دلیل ضروری و جدی است که هم PH پوست را متعادل می کند و هم اینکه از خاصیت مرطوب کنندگی نیز بهره می برد.
  • نکته پنجم : به علاوه برای نکته بعدی باید بگوییم که حتما نوع پوست خود را توسط یک دکتر و متخصص پوست شناسایی کنید تا با توجه به آن ماسک مورد نظر خودتان را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.
  • نکته ششم : همچنین علاوه بر نکات گفته شده باید این نکته را نیز بگوییم که نباید در استفاده از این ماسک های سفید کننده صورت خانگی که در ادامه به شما آموزش می دهیم افراط کنید و بیش از حد مجاز آن را مصرف نمایید. چراکه ممکن است باعث ایجاد حساست و مشکلاتی برای پوستتان بشوند که درمان آن ها کمی مشکل و دشوار خواهد بود. در نتیجه بهتر است به صورت معمولی و به مدت 2 الی 3 بار در هفته از آن ها استفاده کنید تا هم به خوبی تاثیر خود را بر روی پوستتان بگذارند و ان را سفید کنند و هم اینکه از بروز مشکلاتی ناخوشایند و آسیب هایی گوناگون در آن جلوگیری شود.
  • نکته هفتم  : به علاوه پس از استفاده از هرکدام از ماسک های خانگی برای اینکه پوست صورتتان خشک و پوسته پوسته نشود به شما توصیه می کنیم که از یک کرم مرطوب کننده مناسب هم استفاده کنید. این کار هم چربی سطح پوست را کنترل می کند و هم اینکه باز شدن منافذ موحود در آن به مرور زمان جلوگیری خواهد کرد.

اکنون اگر به دنبال راهی کاملا طبیعی برای سفید کردن پوست صورت خود هستید و می خواهید تنها در منزل و فقط با مواد گیاهی و طبیعی این کار را انجام دهید از شما می خواهیم تا ماسک های معرفی شده در ادامه این مطلب را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

ماسک خانگی دست ساز

ماسک خانگی دست ساز

1- ماسک سفید کننده خانگی دست ساز آرد به همراه گلاب و یا ماست

برای تهیه این ماسک تنها نیازمند دو ماده یعنی آرد در کنار گلاب و یا ماست هستید.

در وهله اول باید به 2 قاشق غذا خوری معادل 2 الی 3 قاشق چای خوری نیز ماست و یا گلاب را اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا بافتی یکددست را به خود بگیرد. سپس بعد از مخلوط کردن آن ها ماسک را به برس مخصوص به صورت خود بزنید و بگذارید 20 الی 30 دقیقه بر روی آن باقی بماند و بعد از آن صورت خود را با آب گرم شست و شو دهید. برای تاثیر گذاری مناسب این ماسک به شما توصیه می کنیم در هر هفته 3 بار و شبانه و قبل از خوابیدن آن را استفاده کنید. شاید این ماسک سفید کننده صورت دائمی نباشد، اما استفاده مرتب و برنامه ریزی شده از آن می تواند روشنی و درخشش پوست شما را در بلند مدت به صورت دائمی تضمین سازد.

ماسک سفید کننده خانگی دست ساز آرد

ماسک سفید کننده خانگی دست ساز آرد به همراه گلاب و یا ماست

نکته: توجه داشته باشید چنانچه پوستتان معمولی و تقریبا چرب است از گلاب استفاده کنید اما اگر پوستی خشک دارید باید ماست را به کار ببرید.

2- ماسک سفید کننده خانگی به کمک ماست و پوست پرتقال خشک شده

برای ساخت این نوع ماسک فقط پوست پرتقال و کمی ماست را لازم دارید. در ابتدا باید به مدت چند روز یعنی 2 الی 3 روز پوست پرتقال را در مقابل نور خورشید قرار دهید تا خشک شوند. سپس بعد از خشک شدن به صورت کامل خرد و ریز کنید و به ازای هر یک قاشق از آن مقدار مناسبی از ماست را به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا با یکدیگر به خوبی مخلوط شویند و بافت ان ها یکدست بشود. همچنین بعد از انجام این کار به مدت 15 الی 20 دقیقه ماسک تهیه شده را بر روی صورت خود بزنید و بعد از گذشت این مدت آن را با آب گرم شست و شو دهید.

نکته: هر فرد با هر نوع پوستی می تواند این ماسک را درست کند و هر شب قبل از خوابیدن به صورت خود بزند تا شاهد تاثیر ان بر روی پوست خود باشد.

نکته 2 : به صورت کلی این ماسک صورت، خاصیت لایه برداری نیز دارد و می تواند سلول های مرده روی پوست شما را از بین برده، آلودگی های را کاهش داده و چربی موجود در منافذ را ینز پاک کند. به همین دلیل ما این محصول را به عنوان یکی از بهترین ماسک های روشن کننده و سفید کننده دائمی معرفی شده در کل این پارگراف می دانیم، چراکه می توان آن را بهترین اسکراب دست ساز نیز دانست.

ماسک خانگی دست ساز ماست و پوست پرتقال خشک شده

ماسک خانگی دست ساز ماست و پوست پرتقال خشک شده

3- ماسک سفید کننده دست ساز توسط ماست، عسل، و آبلیمو و بادام

مدل دیگری از ماسک های خانگی ماسک ماست، عسل، و آبلیمو و بادام می باشد. برای درست کردن این نوع ماسک باید در مرحله اول به ازای یک نصف فنجان ازر ماست ( ماست ساده و بدون طعم) مواد دیگر را بر طبق مقدار نام برده شده به آن اضافه کنید. به این صورت که میزان عسل ۱ قاشق چایخوری ، آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری و بادام خام نیز ۴ عدد باشد. البته ناگفته نماند که بادام ها را بهتر است به طور کامل پودر کنید و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین به مواد آماده شده خود برای تاثیر بیشتر و بهتر مقدار کمی زرد چوبه را اضافه کنید. اما نباید مقدار زردچوبه به حدی زیاد باشد که سبب زرد شدن پوست صورتتان بشود. بعد از این کار صورت خودتان را با شوینده مناسب شست و شو دهید و سپس ماسک را بر روی آن قرار دهید و بعد از گذشت مدت زمان لازم آن را با آب بشویید.

ماسک سفید کننده دست ساز توسط ماست و عسل

4- ماسک آرد برنج و شیر برای سفیدی صورت

جهت تهیه این ماسک سفید کننده پوست صورت خانگی به صورت دست ساز تنها نیازمند آرد برنج و شیر می باشید. مقدار مورد نیاز از این مواد به این صورت است: نصف فنجان برنج خام به همراه 3 الی 4 قاشق غذاخوری شیر.

در وهله اول برای ساخت آرد برنج باید برنج را با خردکن و یا غذاساز خرد کنید تا به صورت پودر در بیاید. سپس بعد از این کار شیر را به آن اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید تا به یک خمیر تبدیل بشود. بعد از آن بر روی پوست صورت خود بمالید و بگذارید به مدت 20 تا 30 دقیقه بر روی آن باقی بماند. بعد از این مدت با آب گرم آن را از روی صورت خود بشویید.

نکته: شایان ذکر است که بگوییم هر فرد با هر نوع پوستی می تواند از این ماسک استفاده کند و همچنین در هر هفته باید 2 الی 3 بار آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین امکان دارد که برخی از شما کاربران به شیر حساسیت داشته باشید. در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم تا گلاب را جایگزین آن کنید.

5- ماسک سفید کننده دست ساز پوست با آرد برنج و اسکراب آلوئه ورا

نوع دیگری از ماسک صورت های سفید کننده برای سفیدی پوست که می توانید در خانه خود درست کنید، ماسک سفید کننده به کمک آرد برنج و اسکراب آلوئه ورا می باشد، این ماسک به دلیل خواص فواید بی نظیر آلوئه ورا و همچنین برنج برای پوست و صورت بسیار مفید و استفاده از آن خیلی ارزشمند می باشد.

2 قاشق غذاخوری آرد برنج و یک برگ بزرگ از آلوئه ورا را تهیه کنید.

آرد برنج را هم می توانید به صورت آماده از بازار بخرید و هم اینکه خودتان در منزل درست کنید. (برای ساخت آرد برنج در منزل می توانید مقدار مورد نیاز برنج را به وسیله غذا ساز و یا خردکن تا به صورت پودر دربیاید.) سپس برگ آلوئه ورا را برش بدهید و ژل درون آن را جداکنید و درون ظرف دیگری قرار دهید و آرد برنج آماده شده را به آن اضافه کنید.  به علاوه آن را بر روی پوست خود بزنید و به آرامی و حرکت دورانی کمی ماساژ دهید.

همچنین بگذارید این ماسک صورت سفید کننده دست ساز خانگی برای اثر گذاری سفیدی مدتی بر روی پوستتان باقی بماند و سپس آن را شست و شو دهید. البته بهتر است در مرحله اول از آب گرم استفاده کنید و سپس بلافاصله از آب سرد. در نهایت بعد از شستن آن صورتتان را خشک کنید که برای این کار می توانید از یک پد استفاده کنید و برای مرطوب کردن پوستتان و جلوگیری از خشک شدن آن مرطوب کننده مناسبی را به پوست خود بزنید.

نکته: یکی از نکاتی که درهنگان استفاده از این ماسک باید رعایت کنید این است که باید آن را به آرامی مورد استفاده قرار دهید تا از وارد شدن فشار بیش از حد به آن جلوگیری شود و هیچگونه آسیبی به پوستتان وارد نشود. همچنین مناسب انواع پوست می باشد.

6- ماسک سفید کننده خانگی به کمک پاپایا و عسل

مقدار مورد نیاز مواد: نصف فنجان پاپایا و یک قاشق چای خوری عسل.

پاپایا یکی از میوه های استوایی است که خواص فراوانی اعم از سفید کنندگی پوست را دارد. در ابتدا پاپایا را به صورت تکه هایی از پوست آن جدا کنید و به کمک یک چنگال یا قاشق و یا هر وسیله دیگری به طور کامل خرد و له کنید تا حالتی خمیر مانند را به خود بگیرد. سپس عسل را به مقدار یک قاشق غذاخوری به آن اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید تا خمیر مورد نظر یکدست شود.

البته مدت زمان استفاده از این ماسک 20 دقیقه است که باید بعد از این مدت صورتتان را دقیقا مانند ماسک که در بند قبلی معرفی شد اول با آب گرم شست و شو دهید و سپس از آب سرد نیز استفاده کنید و از یک پد برای خشک کردن آن نیز استفاده کنید. به علاوه بهتر است که بدانید می توانید این ماسک را هر شب قبل از اینکه بخوابید به صور خود بزنید و یا 2 الی 3 بار در هفته مورد استفاده قرار بدهید.

نکته: شایان ذکر است که این ماسک را باید افرادی مورد استفاده قرار دهند که پوستی چرب و یا طبیعی دارند.

7- سفید کننده خارق العاده جوش شیرین

برای ساخت این نوع ماسک تنها به یک لیوان آب و یک یا دو قاشق غذاخوری جوش شیرین نیاز دارد.

طرز تهیه این نوع ماسک به این نحو است که مقدار مورد نیاز از جوش شیرین را با یک لیوان آب مخلوط کنید و بر روی پوست صورتتان اعمال کنید. سپس 5 دقیقه صبر کنید و بعد از آن به خوبی با آب بشویید. همچنین یکی از مواردی که در استفاده از این ماسک باید به شما بگوییم این است که می توانید آن را هر روز مورد استفاده قرار دهید و به علاوه هر فرد با هر نوع پوستی یعنی چه پوست چرب و چه پوست خشک و معمولی می تواند آن را استفاده نماید.

نکته: البته ناگفته نماند نکته ای که برای این نوع ماسک وجود دارد این است که افرادی که پوست هایی بسیار حساس دارند نباید آن را مصرف نمایند و به صورت خود بزنند.

8- ماسک فوق العاده دست ساز گوجه، ماست و جوی دو سر

مقدار مورد نیاز از مواد: یک عدد گوجه به همراه یک قاشق چای خوری ماست و جوی دو سر.

در اولین مرحله نیازمند آب گوجه فرنگی می باشید و برای این کار باید گوجه را از وسط نصف کنید و آب آن را بگیرید. همچنین ماست را به اندازه یک قاشق چای خوری به آب گوجه اضافه کنید به خوبی هم بزنید. بعد از این کار باید یک قاشق چای خوری جوی دو سر را نیز به آن ها اضافه کنید و به آرامی مخلوط کنید تا ترکیب به دست آمده به خوبی یکدست شود.

سپس ماسک سفید کننده خانگی آماده شده را بر روی پوست صورت خود بزنید و بگذارید به مدت 20 دقیقه بر روی آن باقی بماند. بعد از ان در آخر با آب گرم آن را از روی صورت خود بشویید. همچنین بهتر است که بدانید در هر هفته 3 بار می توانید از این ترکیب استفاده کنید. به علاوه ناگفته نماند که تنها برای افرادی مناسب است که پوست هایی چرب و مختلط و یا اینکه تقریبا نرمال دارند.

ماسک فوق العاده دست ساز و جوی دو سر

9 – ماسک سفید کننده صورت روغن بادام، ماست و جو دوسر

استفاده از این ماسک صورت خانگی برای سفیدی پوست بسیار بسیار مفید می باشد. در واقع هم جو دو سر می تواند باعث از بین رفتن لکه ها شود و هم روغن بادام نیز پوست صورت شما را روشن تر خواهد کرد. به صورتی که این ماسک صورت خانگی، با لایه برداری، کاهش تولید ملانین ها و آبرسانی به سلول های پوستی شما و افزایش گردش خون، باعث می شود که کدری و تیرگی پوست صورت شما کاهش یافته و همواره روشن تر و درخشان تر به نظر برسید.

طرز تهیه این ماسک صورت خانگی بسیار ساده است و کافیست جو دوسر را به مقدار کافی خودر کرده و به پودر تبدیل کنید و سپس همه آنها را در یک کاسه با هم ترکیب کرده و به مدت زمان 20 دقیقه الی نیم ساعت و اگر زمان بیشتری نیز دارید، 45 دقیق بر روی پوست خود بمالید. در ابتدا می تواند پوستتان را مقداری به وسیله آن ماساژ دهید، اما ماساژ ندادن نیز از فواید استفاده از این ماسک صورت نمی کاهد.

10 – ماسک صورت مولتانی میتی + آب پرتقال برای سفیدی پوست صورت

اگر نمی دانید مولتانی میتی چیست، باید بگوییم که نوعی خاک ارزان قیمت است که پیدا کردن آن بسیار راحت می باشد و نیازی نیست نگران پیدا کردن و خرید این خاک باشید. ماسک صورتی که در این بخش می خواهید برای سفیدی و روشن شدن فوری و در صورت استفاده مداوم، دائمی پوست و صورتتان به شما عزیزان مرعفی نماییم. ترکیبی از این خاک رس همراه با آب پرتقال 100% طبیعی می باشد. اب یک پرتقال را بگیرید و به اندازه ای که همانند گلی نسبتا شل و سفت در آید، به آب پرتقال گرفته شده، مولتانی میتی اضافه کنید و پس آن را به مدت 20 دقیقه بر روی صورتتان بگزارید، البته قبل از 20 دقیقه مذکور، بهتر است که به مدت 2 دقیقه، صورتتان را با این ماسک صورت روشن کننده فوری و دائمی بی نظیر و جادویی، ماساژ دهید.

ماسک صورت مولتانی میتی+آب پرتقال

11 – ماسک صورت آب گوجه

در چندین بخش قبلی به شما ماسک صورت گوجه همراه با چندین ترکیب دیگر را آموزش دادیم، اما باید بدانید که آب گوجه به تنهایی می تواند یکی از بهترین ماسک های صورت خانگی روشن کننده و سفید کننده پوست و صورت باشد. به همین دلیل بهتر است برای دریافت خواص بی نظیر آن از یک ماسک صورت ساخته شده به وسیله آن به مدت زمان 15 الی 20 دقیقه بر روی صورت خود استفاده کنید.

ماسک صورت آب گوجه 

12 – ماسک صورت خانگی نعنا برای سفیدی پوست

و اما به عنوان آخرین ماسک صورت خانگی که می خواهیم به شما عزیزان معرفی نماییم، باید به این ماده بی نظیر ساخته شده تنها از برگ نعنا اشاره نماییم برگ نعنا خواص بسیار زیادی برای پوست و صورت شما دارد و اگر بخواهید از آن به عنوان یک ماسک صورت روشن کننده پوست و صورت استفاده نمایید، باید چندین برگ از آن را همراه با مقدار کافی اب به شکل خمیر در آورده و خمیر به دست آمده را روی صورتتان بمالید، مدت زمان ماندگاری این ماسک نیز در حدود 15 دقیقه بر روی صورت شما می باشد.

ماسک صورت خانگی نعنا برای سفیدی پوست

یک نکته بسیار مهم …

در پاراگراف های بالا 12 نمونه ماسک خانگی بسیار بسیار قدرتمند و کاربردی را به شما عزیزان معرفی نمودیم، که هر کدام از آنها از ترکیبات خاصی ساخته می شوند، نکته ای که اینجا لازم است به آن اشاره کنیم، این است که اگر واقعا می خواهید سریع تر به نتیجه دلخواه یعنی سفید تر کردن صورتتان برسید، از ماسک هایی که یکی از اجزای آنها شیر می باشد بیشتر استفاده کنید.

و اما چندین نمونه ماسک تجاری

تمامی موارد بالا ماسک صورت های دست ساز خانگی بسیار قدرتمندی می باشند که برای سفیدی پوست به کار می روند و می توانند تاثیر بسیار مفیدی بر روی سلامت پوستی شما و صد البته روشن کردن و سفید کردن صورتتان داشته باشند اما اگر به دنبال ماسک سفید کننده صورت فوری در یک روز می گردید، باید به سراغ ماسک های تجاری و یا کرم های سفید کننده بروید. در ادامه چندین حصول را معرفی خواهیم کرد.

ماسک سفید کننده شیر گاو ایمیجز

یکی از بهترین ماسک های ورقه ای صورتی که تا به حال ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است، این محصول از شیر گاو ساخته شده که در واقع پایه و اساس ساخت بسیاری از محصولات سفید کننده همانند : کرم شیر گاو ایمیجز نیز می باشد. در واقع همانطور که در چندین پاراگراف قبل تر نیز به آن اشاره کردیم، شیر می تواند تاثیر بسیار بالایی در سفید کردن صورت شما داشته باشد، به عنوان مثال علاوه بر کرم شیر گاو ایمیجز یا این ماسک ورقه ای صورت، کرم شیر الاغ وکالی نیز یکی از محصولاتی است که سفید کننده فوری است و تاثیر فوق العاده بالایی دارد.

اما از همه که بگذریم، این ماسک ورقه ای شیر گاو ایمیجز می تواند به عنوان یک ماسک سفید کننده صورت فوری در یک روز کار شما را بهتر از هر محصول دیگری راه انداخته و در پایان کار صورتتان را درخشان تر و سفید تر جلوه دهد. این ماسک ورقه ای یک بار مصرف است و بعد از استفاده باید آن را دور بیاندازید، اما نگران نباشید، در فروشگاه بانه گالری، فروش این محصول به صورت پک های ده عددی است که هم قیمت مناسب تری از خرید تکی دارد و هم شما را از خرید دوباره آن نیز بی نیاز می سازد.

کرم مرطوب کننده - سفید و روشن کننده و آبرسان شیر گاو ایمیجز اصل

نتیجه گیری و سخن آخر

در پایان باید بگوییم که با اینکه در مقاله ای دیگر بهترین ماسک های روشن کننده صورت تجاری که باز در صورت استفاده صحیح می توانند دائمی باشند را معرفی کرده ایم، اما روش های سنتی همواره برای هر نوع پوستی مناسب تر می باشند و عیبی که دارند این است که آماده سازی انها کمی سخت و زمان بر است. به هر حال موارد معرفی شده در بالا از بهترین ماسک های روشن کننده و سفید کننده فوری و تقریبا دائمی و نیمه دائمی با استفاده از بهترین ترکیبات مفید و بدون عوارض پوستی و البته ارگانیک و طبیعی می باشند و در صورت استفاده از هر کدام از آنها می توانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *