دسته‌بندی نشده

فرق و تفاوت بالم لب و برق لب

فرق و تفاوت برق لب و بالم لب

هنگامی که نوبت به دنیای مراقبت و زیبایی لب می رسد، با گزینه های بسیار زیاد و متنوعی از محصولات رو به رو می شویم. شما در این زمینه همه چیز را از رژ لب گرفته تا بالم و برق لب پیدا می کنید، که تمامی این محصولات وعده داشتن لب های جذاب و سالم را به شما می دهند. اما نکته قابل توجه این است که قبل از افردون هر کدام از آن ها به روتین آرایشی خود، بدانید که تفاوت ها و فرق هایی میان برق لب – رژ لب – بالم لب- تینت لب و سایر انواع لوازم آرایشی لب وجود دارد

با مطالعه تفاوت میان این محصولات و کاربرد هیا آن ها باید بدانید که واقعا برای لب های خود چه چیزی می خواهید! با پیش رفتن دنیای آرایش و زیبایی به سمت طبیعی و نچرال شدن، بالم لب ها و برق لب ها به دو محصول پر فروش در بازار آرایشی و بهداشتی ها تبدیل شده اند. روزانه از سوی کاربران چندین بار با سوالاتی مانند فرق و تفاوت بالم لب و برق لب چیست، کدام یک سلامت و لطافت را به پوست لب بر می گرداند؟ و … دریافت می کنیم. اگر شما نیز می خواهید تفاوت و فرق این دو محصول کاربردی یعنی بالم لب و برق لب را یک بار برای همیشه درک کنید، ادامه مطالب را همراه تیم ما باشید.

دانستن تفاوت بالم لب و برق لب یکدیگر می تواند به شما کمک کند بهترین محصول برای لب های خود را انتخاب کنید. در نهایت بهترین محصول برای لب های شما به نیاز خود شما بستگی دارد حال چه از آن انتظار آبرسانی، درخشندگی یا رنگ و برق خاص داشته باشید.

چرا باید تفاوت میان بالم لب و برق لب را بدانیم ؟

در واقع دانستن تفاوت میان این دو محصول به عنوان دو مورد از پر استفاده ترین لوازم آرایشی و مراقبتی لب ها به شما در انتخاب محصول درست کمک خواهد کرد. باعث می شود که هنگام خرید، توانایی تصمیم گیری داشته باشید و بدانید که برای چه چیزی چه محصولی را می خواهید، به عنوان یک سر نخ قبل از بررسی تفاوت میان آنها باید بگوییم که بالم لب ها بیشتر جنبه مراقبتی دارند و برق لب ها نیز بیشتر جنبه آرایشی دارند. اما ..

فرق و تفاوت برق لب و بالم لب

اهمیت مراقبت از لب در چیست ؟

از آن جایی که لب ها شکننده، مستعد خشکی و ترک خوردن هستند، مراقبت از لب ها یکی از اجزای بسیار مهم در روتین مراقبت از پوست می باشد و حتی قبل از آرایش و میکاپ آنها نیز نیاز است که به روتین مراقبتی آن ها به خوبی اجرا شود. با آگاهی کافی در زمینه مراقبت از لب، حفظ نرمی و سلامت لب ها بسیار آسان و ساده است. امروزه افراد به دلیل نقطه اشتراک های بسیار زیادی که بین بالم لب و برق لب وجود دارد، اکثرا به هنگام خرید و استفاده از آن ها دچار اشتباه می شوند و به جای بالم لب برای نرمی و سلامت پوست لب از برق لب استفاده می کنند، اگر می خواهید شما نیز دچار این اشتباه نشوید، ادامه مطالب را با بررسی فرق و تفاوت بالم لب و برق لب همراه می شوید.

بالم لب چیست؟

با وجود اینکه در مقاله ای دیگر توضیح داده ایم که بالم لب چیست اما حال که می خواهید تفاوت میان این محصول با برق لب را بدانید باید بگوییم که هدف اصلی از استفاده از بالم لب، آبرسانی، تغذیه و محافظت از پوست لب ها می باشد.

این محصول از ترکیبات و فرمولاسیون هایی ساخته شده که در ابتدا به مرطوب شدن لب ها و در نهایت به حفظ این رطوبت کمک می کند. اکنون به شرح برخی از ویژگی های اساسی بالم لب ها می پردازیم: به فرمولاسیون بالم لب ها به منظور آبرسانی، مرطوب کنندگی و نرم کنندگی، ترکیبات همچون، روغن های گیاهی، موم زنبور عسل و کره ها افزوده می شود.

این ترکیبات اغلب پوست را در برابر خشکی و ترک خوردن محافظت می کند. بسته به برند و کمپانی تولید کننده، اکثر بالم ها در ترکیبات خود حاوی SPF به منظور محافظت از پوست لب در برابر اشعه مضر خورشید هستند. در پایان نیز لازم به ذکر است که برخی از بالم لب ها به لطف ترکیبات خود مانند مواد تسکن دهنده و شفا دهنده ناراحتی و مشکلات پوست را درمان می کنند.

بالم لب چیست

برق لب چیست ؟

در مقاله بررسی فرق و تفاوت بالم لب و برق لب، در مقابل بالم لب ها، محصولاتی به نام برق لب وجود دارند که در مقاله ای دیگر این را نیز توضیح داده ایم که برق لب چیست و چه کاربردی دارد.

اما برای درک بهتر شما از این محصول و تفاوت آن با بالم لب ها، باید بگوییم که همان طور که در ابتدای مطالب نیز ذکر شد، اکثر مردم به هنگام انتخاب هر کدام از آن ها دچار اشتباه می شوند. برق لب ها، به لب های شما درخشندگی می بخشد و بسته به مدل های مختلف موجود در بازار گاهی اوقات به لب ها رنگ و ظاهر بهتر و جذاب تری می دهند.

در ابن قسمت به تجزیه برخی از نکات کلیدی در مورد بالم لب ها می پردازیم: لیپ گلاس ها یا همان برق لب ها، با لایه برقی و درخشان خود، لب ها را برجسته تر و قلوه ای تر نشان می دهد. در وهله دوم برق لب ها، در طیف گسترده ای از رنگ ها، از شفاف تا رنگدانه های شدید و گرم وجود دارند، که این مورد را می توان به عنوان تفاوت کلدی بین بالم لب و برق لب یاد کرد.

برق لب چیست

تفاوت های کلیدی و فرق بین بالم لب و برق لب

هم بالم لب ها و هم برق لب ها دو محصول بسیار پر طرفدار مراقبت و میکاپ لب هستند، که در مدل های بسیار متنوع با کاربرد های مختلف تولید و طراحی شده اند. اگر مطالب بالا را با دقت کافی مطالعه کرده باشید متوجه شده اید که مهمترین تفاوت میان این دو محصول بسیار کاربردی و پر طرفدار این است که هدف اصلی از استفاده از بالم لب ها، نرم کنندگی و آبرسانی به پوست لب و هدف اصلی از استفاده از برق لب ها، ایجاد درخشش و دادن زیبایی و برق به لب ها است. با این حال ما تفاوت این دو محصول را به صورت مختصر در ادامه برای شما بازگو می کنیم:

  • آبرسانی و تغذیه: بالم لب ها به لطف ترکیبات خود مانند کره و روغن های گیاهی به صورت تخصصی پوست لب را آبرسانی می کنند، در حالی که برق لب ها بیشتر به لب ها برق می دهند و قدرت آبرسانی و مرطوب کنندگی ضعیفی دارند.
  • محافظت از پوست لب: بالم لب ها با مواد موجود در فرمولاسیون خود یک سد دفاعی جهت محافظت از پوست لب ایجاد می کنند در حالی که برق لب ها حتی در بهترین مدل ها هم یا از قابلیت محافت کنندگی برخوردار نیستد یا به صورت بسیار محدود و ضعیف این محافظت را انجام می دهند.
  • رنگ دهی به لب ها: هنگامی که نوبت به رنگ دهی این دو محصول می رسد، برق لب ها اقتدار خود را به رخ بالم لب ها می کشند. بالم لب ها معمولا شفاف هستند یا رنگ های روشنی دارند که توجه ها را به سمت رنگ طبیعی پوست لب جلب می کنند. برق لب ها که به پوست لب درخشش می دهند از طیف گستره ای از رنگ ها برخوردار هستند و هر فرد با توجه به سلیفه و نیاز خود می تواند اقدام به خرید آن کند، البته باید بدانید که برق لب ها انواع مختلفی دارند و بیشتر نمونه های آنها بدون رنگ می باشند اما با قرار گرفتن روی لب ها، رنگ آن را تغییر می دهند.

سخن پایانی

اگر شما نیز مدام به هنگام مقایسه تفاوت ها و فرق میان بالم لب و لیپ گلاس یا همان برق لب ها دچار مشکل می شوید، با مطالعه مقاله بالا باید هنگام خرید برق لب و یا خرید بالم لب دیگر دچار این مشکل نشوید، ضمننا باید بگوییم که اگر قصد خرید هر کدام از آن ها را دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی بانه گالری محصولاتی جذاب، زیبا، فانتزی و بسیار کاربردی را با قیمت خیلی مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *