دسته‌بندی نشده

فر مژه چیست + نحوه استفاده و عوارض و مزایا

فر مژه چیست نحوه استفاده عوارض و مزایا

یکی از محصولات و ابزار آلات و لوازم آرایشی بسیار بسیار جذاب، فرمژه می باشد، از این محصول معمولا در آرایشگاه ها استفاده می شود و خانم ها به دلیل اینکه نحوه استفاده از آن را بلد نیستند، در خانه از آن استفاده نمی کنند. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم تا این مقاله را برای شما عزیزان نوشته و در ادامه برای ما توضیح دهیم که فرمژه چیست، چه کاربردی دارد، نحوه استفاده از آن چگونه است و آیا عوارض و یا مضراتی دارد یا نه و در نهایت مزایای استفاده از فر مژه را نیز برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد. پس با ما باشید با این مقاله خواندنی و کاربردی

فرمژه چیست؟

اگر به دنبال فر کردن مژه هایتان هستید و می خواهید به آنها حالت بدهید، ریمل فر کننده انتخاب خوبی نخواهد بود و شما باید از فرمژه استفاده کنید. در پاسخ به این سوال که فرمژه چیست، باید بگوییم که نوعی ابزار آرایشی دستی است که معمولا فلزی می باشد و قسمت ابزاری آن دارای پلاستیک هایی برای تماس با مژه های شما می باشد. از این محصول معمولا برای مژه های بالایی و به منظور حالت دادن و فر کردن آنها استفاده می شود. اثر گذاری فر مژه روی مژه های بلند بسیار بیشتر است و نتیجه استفاده از آن نیز حقیقتا دلربا و زیبا خواهد بود.

البته علی غم این که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم که استفاده از فرمژه در بین بسیاری از خانم ها رایج نیست و تنها میکاپ آرتیست ها از آن استفاده می کنند، اما برای خیلی از خانم ها نیز جزو روتین آرایشی صبحگاهیشان به حساب می آید، دلیل اصل آنها هم اعتیاد به زیبایی بی نظیری است که به مژه های شما خواهد داد. پس اگر از آن استفاده نکرده اید، توصیه می کنیم همچنان از آن استفاده نکنید، چون خطر اعتیاد به استفاده از این محصول یعنی فر مژه بسیار زیاد است.

فر مژه چیست نحوه استفاده عوارض و مزایا

مزایای استفاده از فر مژه چیست؟

بسیاری از افراد از عوارض آن بیشتر می ترسند و دلیل توضیحات بی اساس برخی از افراد از مزایای بی نظیری که فر مژه ها در افزایش زیبایی صورت و چشم های شما دارند، چشم پوشیده اند. در واقع مزایایی زیادی در استفاده از فر مژه وجود دارد که در ادامه توضیح داده ایم :

  • مهمترین مزیتی که استفاده از فر مژه دارد، این است که خیلی فوری و بلافاصله بعد از استفاده، نتیجه بسیار زیبایی به شما داده و واقعا مژه هایتان را فر خواهد کرد.
  • فر کردن مژه ها، به دلیل رو به بالا کردن آنها، توهم بزرگ تر بودن چشم ها را در مخاطب و بیننده های شما ایجاد خواهد کرد. به عبارتی چشم های شما را بزرگ تر نشان خواهد داد.
  • مزیت دیگر آنها این است که بدون استفاده از ریمل، که ممکن است، مواد آن پخش شود، مژه هایتان را خشک کند، به چشم هایتان آسیب بزند و مطمئنا نتیجه ای همانند فرمژه نیز نخواهد داشت، می توانید مژه هایی فر و زیبا داشته باشید.

پس چرا وقتی این مزایا و فواید در استفاده از این محصول وجود دارد. همه به فکر عوارض استفاده از فرم ژه هستند، در حالی که این محصول هیچ عوارضی ندارد؟ چرا همه از آن استفاده نمی کنند؟ در واقع دلیل اینکه هر فردی از فر مژه استفاده نمی کند، تنها این نیست که فکر می کنند استفاده از آن عوارض دارد، بلکه استفاده از این محصول کمی سخت است و هر فردی راه و روش و طریقه صحیح آن را بلد نیست. به همین دلیل است که در ادامه طرز استفاده از فر مژه را نیز برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

فر مژه چیست نحوه استفاده عوارض و مزایا

و اما طرز و طریقه استفاده از فر مژه

مطمئنا تا اینجای مطلب شما هم به این نتیجه رسیده اید، که داشتن مژه هایی بلند و فر می تواند به زیبایی شما بیافزاید، شاید بسیاری از شما، راه های دیگری را برای این کار انتخاب کنید. اما مطمئن باشید که کم هزینه ترین و بدون ریسک ترین راه، استفاده از فر مژه است، پس چرا طریقه صحیح استفاده از آن را یاد نمی گیرید؟

1 – مرحله اول : یک فرمژه با کیفیت بخرید 

کیفیت بالای فرمژه هم در دوام آن و هم در نتیجه ای که به شما می دهد اثر گذار است، پس سعی کنید نسبت به خرید فر مژه با کیفیت اقدام کنید. در صفحه دسته بندی این محصول در فروشگاه اینترنتی بانه گالری انواع مختلفی از آن را با بهترین قیمت برای شما عزیزان قرار داده ایم. به عنوان راهنما ویژگی های یک فر مژه با کیفیت به صورت زیر می باشند :

بدنه آنها به جای پلاستیکی باید فلزی باشد، چرا که به دلیل فشاری که به محصول وارد می شود، فر مژه های پلاستیکی خیلی زود می شکنند و امکان وارد آوردن این فشار با آنها وجود ندارد علاوه بر این گیره های محصول باید پلاستیکی باشد.

2 – مرحله دوم : فرمژه را روی مژه هایتان قرار دهید.

در واقع این یک مرحله نیست، اما نکته ای در آن نهفته است که باعث شده به یک مرحله جداگانه تبدیل شود، بسیاری از خانم ها قبل از اینکه از فر مژه استفاده کنند، اقدام به گرم کردن آن به وسیله یک سشوار می کنند. کاری بس اشتباه که علاوه بر اینکه می تواند مژه های شما را بریزاند، باعث آسیب رساندن به پوستتان نیز خواهد شد و ضمنا تاثیری هم در عملکرد دستگاه نخواهد داشت.

3 – مرحله سوم : لبه های فر مژه را باز کنید

بعد از اینکه فرمژه را به سمت چشم هایتان بردید به وسیله دستگیره آن، لبه های دستگاه را باز کنید. باز شدگی باید به صورتی باشد که از بالا، بالاتر از مژه ها باشد و از پایین هم پایین تر از انتهای آن ها، همچنین باید مژه ها نیز کامل در بین آنها قرار گیرند. اما مواظب باشید که هنگام باز کردن از پوستتان دور باشد تا نیشگون نگیرد.

4 – مرحله چهارم : لبه های فر مژه را روی مژه هایتان ببندید

قبل از هر چیزی باز توصیه می کنیم که مواظب نیشگون گرفتن پوست خود باشید، چراکه یکی از مشکلات بسیار رایج هنگام استفاده از فر مژه است، وقتی که لبه های فرمژه را بستید، بهتر است که آن را به مدت 3 ثانیه نگه دارید و اگر مژه های خیلی صافی هم دارید، این کار را 45 ثانیه تا 1 دقیقه انجام دهید.

5 – مرحله پنجم : مژه هایتان را بخش بندی کنید

مطمئن شوید که فقط از یک محل و یک بار از فرمژه بر روی مژه هایتان استفاده نکنید و بهتر است مژه هایتان را به 3 بخش تقسیم کرده و هر بار یکی از بخش ها را در بین دستگاه قرار دهید. نوک مژه ها و قسمت انتهایی آنها از بیرون چشم ها بیشترین تاثیر را دارند و باید این قسمت را به صورت جداگانه و با دقت کافی فر کنید.

به این سادگی، شما مژه هایی فر، زیبا و در نتیجه چشمانی گیرا و بزرگ و درشت تر از حالت عادی دارید. نکته ای که در استفاده از فر مژه مهم بود و در واقع می توان گفت تنها عوارض استفاده از آن است، نیشگون گرفتنی است که در صورت عدم استفاده صحیح از آنف اتفاق خواهد افتاد، پس در واقع می توان گفت، این محصول هیچ عوارضی ندارد و استفاده از آن نیز بسیار ساده تر از چیزی است که فکرش را می کردید.

فر مژه چیست + نحوه استفاده و عوارض و مزایا

عوارض استفاده از فر مژه

همانطور که در سایر بخش های قبلی نیز توضیح دادیم، استفاده از این محصول کاملا بدون عوارض است، البته به شرطی که موارد زیر را حتما رعایت کنید:

  • از فرمژه تمیز استفاده کنید، ممکن است اگر از محصول فردی دیگر استفاده کنید و یا فرمژه تمیز نباشد، دچار بیماری های پوستی شوید و یا مژه هایتان ریخته و یا شکسته و … شود.
  • بدانید که طرز استفاده از فر مژه چیست و چگونه است و آن را کامل یاد بگیرید، تا هنگام استفاده از این محصول به پوست خود آسیب نزده و نیشگون نگیرید.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم، حال که می دانید فر مژه چیست، طرز استفاده از آن چگونه است و به این موضوع نیز پی برده اید که واقعا هیچ گونه عوارضی ندارد و مزایای استفاده از آن بسیار زیاد است، پس بهتر است شما هم بر روی میز آرایشی خود یک فرمژه با کیفیت داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی بانه گالری انواع مختلفی از این محصول با بهترین قیمت ممکن موجود است و همین الان می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *