دسته‌بندی نشده

6 بهترین سرم صورت برای پوست چرب و جوش دار

بهترین سرم برای پوست چرب

اگر پوست چرب دارید، اشتباهات کوچک و خرید محصول پوستی اشتباه ممکن است، صورت شما را دچار لک و آکنه های بسیاری کند. بسیاری از افراد فکر می کنند که برای حفظ تعادل پوست چرب، باید آن را خشک کنند، اما این اغلب آن را بد تر می کند. لازم است بدانید برای هر نوع مراقبت از پوست یک سرم وجود دارد، حال چه آکنه و جوش باشد چه علائم چیری و فرورفتگی و اسکار. همان طور که گفته شد، سرم های مختلفی با ترکیبات ویتامین ها، عصاره های گیاهی و میوه ای ساخته شده و در بازار موجود شده اند، اما قبل اقدام به خرید بهترین سرم صورت برای پوست چرب لازم است بدانید، هر نوع سرم برای پوست چرب مناسب نیست، زیرا پوست چرب مستعد جوش، آکنه، جای زخم و بسیاری از مشکلات دیگر است.

اگر شما نیز از خرید سرم صورت برای پوست چرب مطمئن نیستید از اینجای مقاله شروع کنید: جالب است بدانید متخصصان پوست، چند ماده کلیدی دارند و آن ها را برای متعادل سازی پوست چرب مقدس می شمارند، که ویتامین C، سالسیلیک اسید و رتینول اصلی ترین آن ها می باشند. امروزه انواع مختلفی از سرم ها با کاربرد های مختلف در بازار موجود شده اند که مخاطب را به هنگام انتخاب و خرید، دچار سردرگمی می کند. با توجه به همین امر ما به عنوان تیم بانه گالری در ادامه مطالب چند مورد از پر فروش ترین سرم های مخصوص پوست چرب را برای شما گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم، بهترین سرم را برای پوست چرب و مستعد جوش خود انتخاب نمایید.

بهترین سرم برای پوست چرب

سرم صورت چیست؟

قبل از اینکه به بخش هیجان انگیز مقاله یعنی بررسی یک سری از سرم های مخصوص پوست چرب برسیم، اجازه دهید با اصول اولیه یعنی اینکه سرم صورت چیست شروع کنیم. سرم صورت یک محصول مراقبت از پوست سبک و موضعی است و حاوی غلظت بسیار بالایی از مواد فعال مانند، هیالورونیک اسید، سالیسیلیک اسید، ویتامین C و همچنین اسید گلیکولیگ می باشد. همان طور که می دانید سرم ها امروزه به عنوان یک بخش اصلی در روتین پوستی هر فرد بسته به نیاز و نوع پوست جا خوش کرده است. معمولا در یک روتین پوستی روزانه سرم ها به دلیل بافت نازک و رقیق، قبل از مرطوب کننده استفاده می شوند . به عنوان سخن آخر در این بخش لازم است بدانید، سرم ها به دلیل اثر بخشی بالا به عنوان برطرف کننده جوش و لک و چلوگیری از ایچاد چین و چروک شناخته شده اند.

بخوانید : بهترین سرم صورت ضد جوش برای پوست چرب

معرفی چند مورد از بهترین سرم صورت برای پوست چرب

سرم درمانی ضد جوش و آکنه صورت بیوآکوا BIOAQUA

چربی بیش از حد پوست صورت برای شما نیز مشکلاتی مانند آکنه فعال، جوش سر سیاه و لک و اسکار به وجود آورده است؟ با معرفی یک سرم فوق العاده این مشکل  شما را تنها در یک بازه درمانی حل می کنیم. سرم درمانی ضد جوش بیوآکوا که کاملا ارگانیک و بر پایه گیاه ساخته شده است، در قدم اول با کوچک کردن منافذ پوستی به شدت کنترل میزان چربی پوست شما را به دست می گیرد. خرید سرم درمانی ضد جوش بیواکوا پیشنهاد ما به آن دسته از عزیزان است که به دنبال یک سرم اقتصادی و ارگانیک و فاقد چربی جهت برطرف ساختن مشکلات پوست چرب خود هستند. توجه داشته باشید این سرم علاوه بر خاصیت درمانی به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان قوی نیز عمل می کند و شما را از خرید این دو محصول برای روتین پوستی کاملا بی نیاز می کند. جهت خرید این محصول می توانید به داخل وب سایت مراجعه نمایید.

خرید سرم صورت ضد جوش بیوآکوا

سرم درمانی ضد جوش و آکنه صورت بیوآکوا

سرم ضد پیری صورت و آبرسان حلزون و طلا ونزن

اگر شما نیز تاکنون پوست چرب و مستعد جوش داشته اید، شرط می بندم اکنون با لک و تیرگی دست و پنچه نرم می کنید. سرم ضد پیری صورت و آبرسان حلزون و طلا ونزن محصول پیشنهادی برای برطرف کردن این مشکلات شما است. حالا می پرسید چرا؟ این سرم فوق العاده و اقتصادی که در ترکیبات خود دارای عصاره حلزون و نیاسینامید می باشد، علاوه بر اینکه مناسب تمامی پوست ها تولید شده، روی پوست چرب و حساس به شدت تاثیر می گذارد. ضد پیری و ضد چین و چروک، رفع آکنه و لکه های پوستی از اصلی ترین خواص استفاده از این سرم شگفت انگیز ونزن می باشد. بازسازی سلول های پوستی از دیگر عجایب های این سرم است، برای گرفتن نتیجه تنها کافیست کمی صبر و حوصله به خرج دهید.

خرید سرم صورت طلا و حلزون ونزن

سرم ضد پیری صورت و آبرسان حلزون و طلا ونزن

سرم صورت برنج بیوآکوا 100% اورجینال

حالت التهابی و قرمز بودن، از عارضه های داشتن پوست چرب است! سرم صورت برنج بیوآکوا که به عنوان اکسیر جوانی و زیبایی در بازار شناحته شده است، با ترکیبات سرشار از ویتامین A  خود، به شدت در تسکین آکنه و التهاب موثر است. اگر شما نیز دوست دارید پوستتان چند درجه روشن تر شود، خرید سرم صورت برنج بیوآکوا پیشنهاد تیم بانه گالری به شما است. این سرم که یکی از خوش فروش ترین و بهترین سرم صورت برای پوست چرب است با قیمتی کاملا اقتصادی در بازار قابل خرید است، البته توجه داشته باشید فیک آن را خریداری نکنید!

خرید سرم صورت برنج بیوآکوا

سرم صورت برنج بیوآکوا

سرم سالیسیلیک اسید ونزن

این سرم به شدت خفن و فوق العاده ست و بر پایه آب مناسب پوست های چرب تولید شده است! اگر شما نیز دوست دارید پوستی یکدست و صاف داشته باشد، خرید سرم سالیسیلیک اسید ونزن بهترین پاسخگو به نیاز شما است. از خواص بی نظیر این سرم می توان به از بین بردن جوش های زیر پوستی، آکنه های فعال، جوش های التهابی و برطرف کردن لک و اسکار اشاره کرد. این سرم سریع جذب می شود و بر روی پوست صورت حالت چسپناکی ایجاد نمی کند.

سرم صورت طلا 24K عیار بیوآکوا

لک، اسکار و جای جوش از سری معضلات پر تکرار در پوست های چرب است. اگر شما نیز با هر یک از این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید، سرم صورت طلا بیوآکوا را به روتین پوستی خود اضافه نمایید. این سرم فوق العاده با نوسازی بافت پوست، به رفع چین و چروک، لکه های پوستی و جای جوش کمک می کند. این محصول حاوی هیالورونیک اسید و عصاره جینسینگ می باشد که به راحتی پوست را آبرسانی و مرطوب می کند. جذب سریع و ترمیم و تقویت بافت پوست از دیگر خواص استفاده از این سرم طلا می باشد. اگر به بهترین سرم صورت برای پوست صورت خود و لیفت و شفاف ساختن آن نیاز دارید، خرید سرم صورت طلا 24K عیار بیواکوا گزینه پیشنهادی برای شما است.

خرید سرم صورت طلا 24 عیار بیوآکوا

سرم صورت طلا ۲۴ عیار بیوآکوا

سرم آبرسان ویتامین سی بیوآکوا BIOAQUA

ویتامین C موجود در سرم های پوستی به عنوان یک معجزه برای تمامی پوست ها به خصوص پوست های چرب عمل می کند. در این بخش از مقاله معرفی یک سرم ویتامین C خفن و پر طرفدار از برند بیوآکوا داریم. این سرم فوق العاده علاوه بر آبرسان قوی، با کوچک کردن منافذ، چربی پوست را به خوبی کنترل می کند و از برق افتادن پوست در طول روز و خراب شدن آرایش خانم ها جلوگیری می کند. این سرم ویتامین سی که سازگار با تمامی پوست ها کاملا بدون عوارض است. از ویژگی های شگفت انگیز این محصول بیوآکوا می توان به کلاژن سازی و ترمیم بافت های پوستی، افزایش شفافیت و شادابی و همچنین جوانسازی اشاره کرد.

خرید سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

سرم آبرسان ویتامین سی بیوآکوا

سرم آبرسان ویتامین سی بیوآکوا

چرا از سرم پوست استفاده کنیم؟

شاید برای شما هم سوال باشد اگر از سرم استفاده نکنید چه اتفاقی می افتد؟ می دانیم امروزه هر خانم و آقا جهت سالم و جوان نگه داشتن پوست صورت یک روتین خاصی را انجام می دهد. اگر پوست چرب، خشک یا مختلط دارید باید بسته به عارضه های پوستی خود حتما یک سرم خریداری کرده و آن را در روتین روزانه پوستی خود جای دهید، تا از داشتن یک پوست صاف، یک دست و متعادل نهایت لذت را ببرید.

نحوه استفاده از سرم صورت برای پوست چرب

اکثر سرم های پوستی، از یک قاعده یکسان به هنگام استفاده پیروی می کنند. نحوه استفاده صحیح و درست از سرم صورت، روزانه به صورت دو بار است. یک بار صبح و یک بار شب چند قطره از آن را بر روی پوست صورت خود پخش نمایید و اجازه دهید جذب شود. لازم است بدانید پس از استفاده از سرم، پوست نیاز به شستشو ندارد. اما قبل از اینکه به پوست چرب خود سرم صورت بزنید، باید حتما آن را بشویید و بهترین محصول برای شستشوی صورت نیز فوم شستشوی صورت است که در مقاله ای در قسمت وبلاگ بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست چرب را نیز معرفی کرده ایم

سخن پایانی

اگر به این مقاله مراجعه کرده اید یعنی شما نیز به دنبال راهی جهت کنترل چربی پوست خود می گردید. در این مقاله ما علاوه بر تعریف سرم برای شما کاربران گرامی یک سری سرم فوق العاده و کاربردی را به شما نیز معرفی کرده ایم. شما می توانید محصول مورد نیاز خود را را از بین سرم های معرفی شده در مقاله بهترین سرم صورت برای پوست چرب انتخاب و از بانه گالری خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *