دسته‌بندی نشده

خواص و فواید استفاده از تونر صورت

خواص و فواید استفاده از تونر صورت

تونر صورت از محصولاتی است که در صورتی که شما هم به زیبایی پوست و صورتتان، تمیزی آن، جوان ماندن و به صورت کلی به روتین پوستی اهمیت می دهید، باید از آن استفاده کنید. اما اگر هنوز نمی دانید تونر صورت چیست، ما در این مقاله می خواهیم خواص استفاده از آن را برای شما ذکر کنیم، تا با یادگیری نحوه صحیح استفاده از تونر صورت، شما نیز از این خواص و فواید بی بهره نباشید و بتوانید، صورتی زیبا، چهره ای همواره جوان، پوستی شاداب و سرزنده داشته باشید. پس با ما همراه بمانید.

خواص و فواید استفاده از تونر پوست و صورت چیست ؟

تونر ها محصولاتی هستند که استفاده از آنها دقیقا بعد از شستشوی صورت می باشد و باعث تنظیم Ph پوست، آماده سازی منافذ و تمیز شدن کامل آن می شوند، اما خواص دیگری نیز دارند که اگر می خواهید بدانید که به چه دردی می خوارند و چه کاربردی دارند، پس ادامه مطلب را طالعه نمایید.

تمیز شدن پوست صورت

در طول روز و به علت تماس مستقیم پوست با محیط اطراف، انواع آلاینده ها به بافت آن می چسبند و یا به درون منافذ آن وارد می شوند. علاوه بر این، باقی مانده مواد آرایشی نیز بر میزان این آلودگی می افزایند. در این حالت پاک کننده های صابونی جوابگو نیستند و تنها راه پاکسازی عمیق پوست، استفاده از تونر TONER است. با این کار در واقع فضا را برای رشد و تنفس سلول های زنده باز کرده اید و به فرآیند متابولیسم سلول های زایا نیز کمک کرده اید. تنفس سلولی مهم ترین عامل رشد و تکثیر سلول های پوست است و در جوانی و تازگی آنها نقش مستقیم دارد. به این ترتیب شاهد تاثیر مستقیم استفاده از تونر در این فرآیند حیاتی هستیم.

تکمیل پاکسازی پوست

پس از پاکسازی آرایش، نوبت استفاده از تونر است. می توانید به کمک این محصول شگفت انگیز، آنچه از آلودگی بر روی پوست تان باقی مانده است را پاک کنید. این آلودگی ها با شستشوی عادی از بین نمی روند و فقط با استفاده از تونر می توان به مقابله با آنها رفت. به همین راحتی بسیاری از مشکلات پوستی حل می شود و از بسیاری دیگر نیز پیشگیری به عمل می آید. تونر حاوی مقادیر زیادی گلیکولیگ، سالیسیلیک اسید و نیاسینامید است که در رده مواد فعال درمان آکنه طبقه بندی می شوند. مکانیسم فعالیت آنها نیز به این ترتیب است که با کنترل میزان چربی پوست از پیدایش آکنه و جوش جلوگیری می کنند.

استفاده از تونر صورت، میزان گشادی منافذ پوست را کمتر می کند و جوش های سرسیاه را کمتر می کند. در این حالت پوستی شاداب و جوان خواهید داشت که چین و چروک آن نیز به طرز چشمگیری کاهش یافته است. استفاده از این محلول بر روی پوست گردن نیز تاثیر اعجاب آوری دارد و از افتادگی، تیرگی و ایجاد خطوط و چروک در آن به طور کلی جلوگیری می کند.

بخوانید : بهترین تونر برای منافذ باز پوست

با استفاده از تونر صورت برای زیبایی پوست خود ارزش قائل باشید

تنظیم سطح PH پوست

 PH پوست در حالت عادی 5 تا 6 است و مقداری اسیدی می باشد. شوینده های صابونی، این تعادل را به سمت قلیایی بودن می کشانند و از حالت طبیعی خود دور می سازند. اما اگر می خواهید بدانید که اصلی ترین خاصیت استفاده از تونر صورت چیست باید بگوییم که خرید یک تونر ایده آل می تواند این تعادل را دوباره به حالت عادی برگرداند. برای همین سعی کنید در پاکسازی و شستشوی پوست صورت و گردن خود از شوینده هایی استفاده کنید که وضعیت پوست را از حالت اسیدی خارج نکند تا مجبور نشوید مجددا اسیدیته آن را تنظیم کنید.

مرطوب کنندگی و آبرسانی پوست

تونر با کیفیت علاوه بر اینکه میزان چربی زائد پوست های چرب را کاهش می دهد، رطوبت پوست های خشک را نیز تامین می کند. در این حالت آب در لایه میانی اپیدرم حبس می شود و سفتی و استحام پوست شما نیز حفظ می گردد. در این وضعیت به علت نفوذ آب در پوست، رنگ آن نیز چند درجه روشن تر از پیش می شود و از عارضه آزار دهنده خشکی پوست نیز پیشگیری به عمل می آید. شما فکر می کنید که فقط یک تونر پاکسازی پوست خریده اید. اما در واقع یک مرطوب کننده آبرسان نیز خریداری کرده اید که در این میان خاصیت نرم کنندگی و شفاف کنندگی آن نیز نظر شما را به خود جلب می کند.

خرید تونر، ارمغان خوشایند زیبایی

حفاظت از پوست

فواصل بین سلول ها و منافذ پوست در دراز مدت موجب پیری پوست و از دست رفتن شادابی آن می شود. از جمله فواید و خواص استفاده از تونر صورت به این منظور است، که دهانه این منافذ بسته تر می گردد و فاصله میان سلول ها کمتر می شود. به این طریق راه برای ورود آلودگی ها محدود می گردد. این مساله منجر به ایجاد یک لایه محافظ قوی بر روی پوست می شود که از ورود مواد مضر به بافت اپیدرم جلوگیری می کند. در عین حال مجوز ورود را برای مواد معدنی به سمت سلول های در حال رشد و تکثیر صادر می کند.

تونر 360 وکالی

حفظ تمیزی و شادابی پوست

از دیگر خواص استفاده از تونر صورت این است که گلیکولیک اسید موجود در این محصول، از روییدن موهای زیر پوستی و ایجاد کیست جلوگیری می کند. شاید شما فکر کنید تونر فقط به سطح پوست تان رسیدگی می کند. اما در نظر بگیرید که زیر پوست شما نیز از توجه این محصول فوق العاده به دور نمی ماند و تغییراتی در جهت بهبودی وضعیت آن ایجاد می گردد. در این وضعیت شادابی پوست بیش از پیش احساس می شود و طراوت آن نیز احیا می گردد. دیگر نگران نواقص و مشکلات پوستی نباشید. در صورت استفاده مداوم از این محصولات، دیگر شاهد عوارض پوستی نخواهید بود و پوستی کودکانه خواهید داشت.

تونر پوست، درمانی شفابخش برای پوست های خسته

سخن آخر

حال که می دانید خواص استفاده از تونر پوست و صورت چیست و به چه دردی می خورد، پس بهتر است که از لیست محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بانه گالری، بر اساس نوع پوستتان، همین الان، نسبت به خرید یک تونر پوست و صورت مناسب اقدام کرده و روتین مراقبت از پوستیتان را از آن چه که هست نیز ککامل تر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *