مراقبتی و بهداشتی

طرز تهیه 6 ماسک لب خانگی بسیار کاربردی

طرز تهیه بهترین ماسک لب خانگی

اگر به دنبال یک ماسک لب فوری می گردید که هم مزایای خوبی در دراز مدت داشته باشد و هم در لحظه برای شما کارساز باشد و اثر گذاری داشته باشد، باید قید برخی ماسک ورقه ای خانگی را بزنید.

بله درست است، برخی نه همه آنها، ما در فروشگاه اینترنتی بانه گالری، انواع ماسک ورقه ای لب از برند های زوزو، بیوآکوا و ایمیجز را موجود کرده و با قیمت مناسب برای فروش گذاشته ایم، اگر می خواهید نتیجه ای فوری دریافت کنید، سعی کنید بر روی میز آرایشی خود همیشه تعدادی ماسک ورقه ای لب داشته باشید، تا همراه با روتین پوستیتان از آنها استفاده کرده و یا قبل از یک مهمانی و یا مراسم مهم اثری مطلوب از این ماسک های ورقه ای لب دریافت نمایید.

اما نگران نباشید، نیاز نیست که حتما نسبت به خرید آنها اقدام کنید، شما می توانید با یاد گرفتن طرز تهیه و یا طرز استفاده از چندین نوع ماسک لب خانگی، حتی در صورتی که به محصولات موجود در فروشگاه ما یا فروشگاه های دیگر نیز دسترسی ندارید، با مواد و ترکیباتی که در هر خانه ای یافت می شوند می توانید ماسک های خانگی بسیار مفیدی بسازید و از آنها استفاده کنید و نتیجه مطلوبی بگیرید.

انواع ماسک لب خانگی

و اما می رسیم به مهمترین بخش این مقاله یعنی معرفی دستور عمل هایی برای اهداف مختلف بر روی لب هایتان، اگر می خواهید لب هایتان را قرمز کنید، یا اگر لب های خشکی دارید و می خواهید به آنها آبرسانی کرده و از پوسته پوسته شدنشان جلوگیری نمایید، ما برای شما راهکار هایی داریم، کافیست ماسک های ورقه ای لب خانگی که در ادامه طرز تهیه 6 مورد از معروف ترین و بهترین آنها را خواهیم نوشت را استفاده نمایید.

ماسک ورقه ای خانگی برای سرخی لب

برخی از خانم های نمی خواهند از رژ لب های بسیار قرمز استفاده کنند و به آرایش مینیمال و یا نچرال بسیار علاقه دارند، اگر شما هم از آن دسته هستید و می خواهید به صورت طبیعی لب هایتان را قرمز تر از حالت عادی نشان دهید، طرز تهیه ماسک لب های خانگی که در ادامه معرفی خواهیم کرد را حتما یاد گرفته و از آنها استفاده نمایید.

ماسک لب خانگی انار

انار به خودی خود دارای رنگ دانه های قرمز است و این رنگدانه ها می توانند رنگ پوست لب را نیز به سمت سرخی سوق دهند، به همین منظور می توانید اناری که خریدرای کرده اید را دان کرده و دانه های آن را کامل له کرده و با کمی ماست یا شیر ترکیب کنید، ترجیحا ماست یا شیری که قصد استفاده از آن را دارید سرد باشد و مقدار آن نیز کم باشد تا محلول به دست آمده بیشتر شبیه به خمیر باشد، سپس می توانید دراز کشیده و به وسیله خمیر به دست آمده لب هایتان را پوشش دهید، استفاده از این ماسک لب خانگی کاملا طبیعی به مدت 20 دقیقه الی نیم ساعت می تواند رنگ لب های شما را بسیار زیبا و جذاب کند.

ماسک لب دانه های انار خانگی

ماسک خانگی چغندر یا لبو

لبو قرمز است و آب آن نیز قرمزی خاصی دارد که می تواند جذب لب های شما شده و باعث سرخی بیشتر لب هایتان شود، این ماسک لب خانگی را نیز می توانید بر روی لب هایتان مالیده و یک ماسک ورقه ای دیگر بر روی لب هایتان بزنید و یا به وسیله پارچه ای تمیز بر روی لب هایتان قرار دهید، در ضمن این را نیز بدانید که اگر لب هایتان لکه دارد و یا تیره شده، ماسک لب خانگی لبو یا همان چغندر بسیار کارآمد می باشد،  البته می توانید لب پخته شده یا تازه را نیز لایه لایه کرده و از ورقه های آن بر روی لب هایتان استفاده نمایید.

ماسک لب خانگی لبو

ماسک خانگی پرتقال و روغن بادام

ساخت این ماسک لب خانگی کمی سخت تر از دو مورد قبل تر است، اما تاثیر بسیار بالایی بر روی از بین بردن لکه های لب، تیرگی آن و روح بخشیدن و نمایان کردن رنگ واقعی لب های شما دارد، برای این منظور می توانید از مقداری شکر، چندین قطره روغن بادام و آب پرتقال استفاده کرده، محلولی را به دست آورده و لب هایتان را به مدت چندین دقیقه به وسیله این مایع به دست آمده به آرامی ماساژ دهید، استفاده از این محلول به سرعت رنگ لب های شما را بهبود بخشیده و بلافاصله بعد از استفاده از آن می توانید اثر گذاری فوق العاده اش را ببینید. به صورتی که هم تیرگی و لکه های لب هایتان از بین خواهد رفت و هم روشن تر از حال عادی خواهد بود، با استفاده از این ماسک لب خانگی دیگر نیازی به استفاده از رژ لب یا بالم لب نخواهید داشت.

ماسک لب خانگی پرتقال و روغن بادام

استفاده از قهوه و عسل

این ماسک در واقع یک آبرسان فوق العاده است و از ترک زدن لب ها، خشک شدن آن و کم حجم شدنشان جلوگیری می کند، به عبارتی ماسک لب خانگی ساخته شده از ترکیب فوق العاده دو ماده قهوه و عسل می تواند همانند یک اسکراب لایه برداری لازم از پوست لب شما را انجام داده و همچنین بافت سلول های قرار گرفته در زیر خود را به صورت کامل مرطوب کرده و به آنها آبرسانی نماید، بدین ترتیب لب های شما هیچ گاه دی هیدراته نخواهند شد و هیچ گاه پوست نخواهند داد.

ماسک لب قهوه و عسل

ماسک لب خانگی توت فرنگی

دو خاصیت بسیار مهم توت فرنگی که استفاده از آن برای ساخت یک ماسک لب خانگی را بسیار مناسب ساخته است، آبرسانی فوق العاده عالی و همچنین قدرت روشن کنندگی بالا می باشند، علاوه بر این ها توت فرنگی حاوی ویتامین های خوبی است که می تواند حتی زخم های لب های شما را نیز درمان کرده و بدین ترتیب هر مشکلی که با لب هایتان دارید برطرف نماید. بسیاری از ماسک های ورقه ای لب موجود در بازار نیز در ترکیبات خود دارای مقدار قابل توجهی عصاره توت فرنگی می باشند.

ماسک لب خانگی توت فرنگی

ماسک روغن نارگیل و عسل

روغن نارگیل دارای آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی است که از ترک لب ها جلوگیری کرده و یا لب های ترک خورده را ترمیم می کند، همچنین عسل نیز دارای خواص درمانی فوق العاده ای می باشد و زخم ها را بهبود می بخشد، به همین دلیل است که پیشنهاد ما به شما دوست عزیزی که لب های ترک خورده ای دارید و می خواهید ترک ها و یا پوسته پوسته شدن هایی که برای لب هایتان اتفاق افتاده را بهبود بخشید، استفاده از یک ماسک خانگی ساخته شده از ترکیب این دو ماده می باشد.

ماسک لب خانگی عسل و نارگیل

سخن آخر

تمامی آنچه که در رابطه با ماسک های لب خانگی نیاز بود را برایتان توضیح داده، و 6 مورد از بهترین نمونه هایی که به آسانی و با مادی بسیار دم دست که در آشپزخانه هر خانه یافت می شوند، را نیز به شما عزیزان معرفی نمودیم، اما اگر حوصله ساخت چنین ماسک هایی را ندارید و یا ساخت آنها را هیزینه بردار و زمان بر می دانید، شما هم همانند بسیاری از مشتریان ما می توانید انواع ماسک ورقه ای لب مختلف را از صفحه دسته بندی این محصولات در فروشگاه ما انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *