دسته‌بندی نشده

بهترین روش و نحوه استفاده از کرم هیالورونیک اسید

آموزش نحوه استفاده از کرم هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی از بهترین ترکیباتی است که در ساخت بیشتر محصولات مرابت از پوست، به ویژه محصولاتی که برای آبرسانی و رفع خشکی پوست استفاده می شوند، کاربرد دارد. در مقاله ای بهترین کرم هیالورونیک اسید خارجی را به شما معرفی کرده ایم که اگر قصد دریافت خواص هیالورونیک اسید برای پوست و صورت خود را دارید، بهتر است که از این محصول استفاده نمایید. اما روش و نحوه استفاده از آن هم مهم است، به همین دلیل است که می در این مقاله می خواهیم بهترین روش استفاده از کرم هیالورنیک اسید را به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

بهترین روش و نحوه استفاده از کرم هیالورونیک اسید

قبل از هر چیزی باید بدانید که دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از هیالورونیک اسید بهتر است که در مراحل انتهایی یک روتین مراقبت از پوست و صورت باشد، به عبارتی، بعد از استفاده از سایر محصولات مراقبت از پوست و یا در مرحله ای که بیشترین جذب را دارد، باید از یک محصول حاوی این ماده نیز همانند سرم صورت و یا کرم مرطوب کننده استفاده نمایید. به همین دلیل است که کرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید، طرفداران بسیار زیادی دارد. اما استفاده از آن نیز باید بر طبق اصول و برنامه باشد. به صورتی که …

  • مرحله اول : قبل از هر چیزی و در هر روتین پوستی و قبل از هر محصول مراقبت از وستی، باید صورتتان را بشورید، بنابراین با استفاده از یک فوم شستشوی صورت، که انتخاب ما فوم شستشوی صورت هیالورونیک اسید ترجیحا بیوآکوا، برای یک روتین مراقبتی برای پوست خشک است می باشد. با استفاده از این فوم، کل صورتتان را تمیز کرده و منافذ را آماده پذیرش بهترین محصول مراقبتی نمایید.
  • مرحله دوم : در این مرحله نیز بهتر است که از یک تونر صورت، که باز انتخاب ما تونر صورت هیالورونیک اسید ترجیحا بیوآکوا، به دلیل خاصیت آبرسانی فوق العاده بالایش است، می باشد، استفاده نمایید. این تونر هم تمیز کردن و لایه برداری پوست و صورت را تکمیل می کند و هم به سلول های پوستی صورتتان نیز آبرسانی می کند.
  • مرحله سوم نحوه استفاده از کرم هیالورونیک اسید : در این مرحله باید از یک سرم صورت هیالورونیک اسید ترجیحا بیوآکوا که خاصیت آبرسانی فوق العاده ای دارد و قدرت جذبش نیز بسیار بالا می باشد و به عمیق ترین لایه های پوستی می رسد، استفاده کنید.

آموزش نحوه استفاده از کرم هیالورونیک اسید

و اما استفاده از کرم هیالورونیک اسید

حال بعد از این که از تمامی محصولات مراقبت از پوستی که لازم می دانید، بر اساس ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست، استفاده کرده اید، در پایان و بعد از همه آنها وقت استفاده از کرم هیالورونیک اسید رسیده است. نکته مهمی که باید بدانید، این است که استفاده از هیچ محصول مراقبتی قبل از آن اجبار نیست، منتهی نباید از آن بر روی پوست کثیف و تمیز نشده و یا آرایش دار استفاده شود و همچنین استفاده از ان بر روی پوست خشک در همان حالت خشکی، بدون شسشتوی، بدون آبرسانی و … نیز ممکن است باعث التهاب و قرمزی گردد. بنابراین نیاز است که قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوا، حتما صورتتان را بشورید و اجازه ندهید صورتتان خشک خشک باشد.

برای تکمیل این آموزش نحوه و روش استفاده باید بگوییم که بعد از اینکه تمامی این نکات را رعایت نمودید و همه محصولات لازم را نیز استفاده کردید، مقداری از کرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید بیوآکوا را برداشته و صورتتان را با آن کامل ماساژ دهید و اجازه دهید که کرم جذب شده و اثری از آن بر روی صورتتان باقی نماند. با اینکه این کرم هیچ گونه اثر چربی به جای نمی گذارد، اما مهم است که مقدار خیلی زیادی هم از آن استفاده نکنید. چراکه جذب آن و اثر گذاری اش تقریبا سخت می شود.

کرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید بیوآکوا

بخوانید : نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید 

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که نحوه و روش استفاده از کرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید، بستگی به شما دارد، اما موارد مهم را در این مقاله به شما آموزش دادیم، با رعایت این نکات، مطمئنا اثر گذاری، محصولی که استفاده می کنید بسیار خوب خواهد بود و پوست و صورتتان از مزایای بینظیر هیالورونیک اسید، بهره مند خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *