دسته‌بندی نشده

طرز و نحوه صحیح استفاده از سرم هیالورونیک اسید

طرز و نحوه صحیح استفاده از سرم صورت هیالورونیک اسید

قبل از ارائه دقیق طرز و نحوه صحیح استفاده از سرم صورت هیالورونیک اسید باید بدانید که یکی از کاربردی ترین سرم هایی که به عنوان جزئی از بهترین سرم های صورت آبرسان برای پوست خشک نیز شناخته می شوند و اگر فردی با پوست خشک بخواهد نسبت به بهبود وضعیت پوست و صورت خود اقدام کنید با خرید سرم صورت مورد نظر به این کار خواهد پرداخت، سرم های ساخته شده از هیالورونیک اسید می باشند. اما اگر شما هم از این محصولات مراقبت از پوست دارید، بهتر است که ادامه این مطلب و مقاله ای که در این صفحه در رابطه با طرز و نحوه صحیح استفاده از سرم های صورت هیالورونیک اسید، چه محصولات برند بیوآکوا، چه اوردینری و ونزن نوشته ایم را به صورت دقیق مطالعه کنید.

دلیل یادگیری نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید

به صورت کلی محصولات مراقبت از پوست و صورت، مکملی برای انواع لوازم آرایشی به حساب می آیند و به تازگی بسیار ترند شده اند، اما همین تازه بودنشان دلیلی است برای اینکه خیلی از خانمها نحوه استفاده صحیح از آنها را بلد نباشند. سرم های صورت هیالورونیک اسید نیز از این جمله می باشند و به دلیل اینکه برای دریافت بهترین نتیجه از آن باید طرز و نحوه صحیح استفاده اش را بلد باشید، ما در این مقاله به شما آن را کامل و مرحله به مرحله و کاملا کاربردی آموزش خواهید داد. پس با ما همراه باشید.

سرم صورت هیالورنیک اسید چیست ؟

اگر نمی دانید سرم صورت چیست، باید مقاله دیگری را در این باره مطالعه کنید و اگر فقط هدفتان این است که هیالورونیک اسید چیست، مقاله ای دیگر نیز در رابطه با آن و خواصی که بای پوست و صورت شما دارد نوشته ایم، اما سرم صورت هیالورونیک اسید به سرمی گفته می شود که حاوی هیالورونیک اسید است و به دلیل قدرت جذب فوق العاده بالایی که سرم ها دارند، خواص این ترکیب مفید را به سرعت به پوست و سلول های پوستی صورت شما خواهد رساند. این سرم ها فقط برای صورت قابل استفاده می باشند.

و اما نحوه صحیح استفاده از سرم صورت هیالورونیک اسید

به صورت کلی با اینکه استفاده از محصولات مراقبت از پوست بسیار ساده است، اما ترتیب صحیح استفاده از آنها و نکاتی که در رابطه با نحوه صحیح استفاده شان وجود دارد، باعث شده که دریافت نتیجه دقیق و عملکرد عالی، مشروط به یادگیری طرز صحیح استفاده از آن ها باشد. به همین منظور شما هم برای اینکه نتیجه خوبی از سرم های صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا – ونزن – اوردینری و هر برند دیگری دریافت کنید، بهتر است که این راهنمای طرز استفاده و مراحله نحوه مصرف این سرم هیا هیالورونیک اسید را که در ادامه توضیح داده ایم، به صورت دقیق یاد بگیرید. برای همین منظور :

  • مرحله اول : قبل از هر چیزی و قبل از استفاده از هر محصول مراقبت از پوستی، صورت شما باید عاری از هر گونه آرایش و آلودگی باشد، به همین منظور در مرحله اول صورتتان را با استفاده از یک میسلار واتر با کیفیت، از آرایش پاک نمایید. و سپس با استفاده از یک فوم شستشوی صورت مناسب و با کیفیت نیز نسبت به شستشوی دقیق و کامل آن به آرامی و با ملایمت جهت جلوگیری از آسیب دیدن بافت پوستتان اقدام نمایید. به دلیل اینکه به احتمال زیاد روتین مراقبت از پوستی که می خواهید انجام دهید و طرز صحیح استفاده از سرم صورت هیالورونیک اسید را یاد بگیرید، برای رفع خشکی پوست است، بهترین کار این است که از بهترین فوم شستشوی صورت آبرسان برای پوست خشک استفاده کنید. که پیشنهاد ما فوم شستشوی صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا است.
  • مرحله دوم : در این مرحله ابتدا باید اجازه دهید که صورتتان کامل خشک شود و سپس با استفاده از یک تونر ترجیحا آبرسان و به پیشنهاد ما تونر صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا، مانفذ را کامل باز کرده، پاک سازی کرده و آماده برای دریافت سرم صورت نمایید. انجام این مرحله برای جذب بهتر سرم صورت بسیار مهم است.
  • مرحله سوم : در این مرحله از آموزش طرز و نحوه استفاده از سرم صورت هیالورونیک اسید، وقت آن رسیده که از سرم استفاده کنید. فرقی ندارد که از چه برندی است، فقط کافی است که کیفیت لازم را داشته باشد و اورجینال باشد. برای استفاده از سرم صورت، آن را باز کرده، با استفاده از قطره چکام مقداری از آن را بر روی صورت خود ریخته و سپس با نوک انگشت هایتان که باید کامل تمیز باشند، صورتتان را به وسیله سرم، کامل ماساژ دهید. این کار باعث جذب بهتر سرم به پوست و صورت شما خواهد شد.
  • مرحله چهارم : در این مرحله از آموزش طرز و نحوه استفاده از سرم صورت هیالورونیک اسید، برای اینکه سرم بهتر جذب شود، تا حدود 20 دقیقه به صورتتان استراحت دهید تا خشک شده و جذب شود و سپس از یک کرم مرطوب کننده، ترجیحا کرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید بیوآکوا که طرز استفاده از کرم هیالورونیک اسید را نیز در مقاله ای توضیح داده ایم، استفاده کنید.
  • مرحله های جانبی : در صورتی که می خواهید روتین مراقبت از پوست و صورتتان کامل تر باشد، می توانید در مرحله بعد از طرز و نحوه استفاده از سرم هیالورنیک اسید، یعنی بین مرحله سوم و چهارم، از یک ماسک ورقه ای صورت نیز استفاده کنید. ماسک ورقه ای صورت نیز خاصیت آبرسانی فوق العاده ای دارد و به حذب بهتر سرم صورت هیالورونیک اسید کمک می کند.

بهترین سرم صورت هیالورنیک اسید برای استفاده

حال که طرز و نحوه صحیح استفاده از سرم هیالورنیک اسید را یاد گرفته اید، فرقی ندارد که از چه محصولی استفاده می کنید و مهم ترین نکته در رابطه با آن این است که اورجینال باشد، فیک و تقلبی نباشد و واقعا ترکیبات اثر گذاری داشته باشد نه اینکه حاوی ترکیبات شیمیایی حتی مضر برای پوست و صورت شما باشد. برای همین منظور می توانید از یکی از سرم های هیالورونیک اسید زیر استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *