دسته‌بندی نشده

بهترین فوم های شستشوی صورت برای پوست خشک

بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست خشک

اگر روتین پوستی داشته باشید و به سلامت پوستتان اهمیت بدهید، اولین محصولی که باید قبل از همه محصولات مراقبتی دیگر داشته باشید، کلینزر یا شوینده است، که فوم شستشوی صورت یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین کلینزر ها می باشد. اما این محصولات نیز انواع مختلفی دارند و بسته به نوع پوست شما متفاوت می باشند. اگر پوست خشک دارید یا پوست چرب و مستعد جوش و یا جوش دار دارید، باید محصولی را انتخاب کنید که با وضعیت پوستتان سازگاری داشته باشد. در این مقاله کاربردی ما می خواهیم تعدادی فوم شستشو صورت بسیار عالی برای پوست های خشک و دهیدراته را به شما عزیزان معرفی نماییم.

به صورت کلی پوست های خشک، مشکل دار ترین نوع پوست ها می باشند، عدم وجود چربی کافی در سد پوستی و عدم توانایی پوست برای محافظت از رطوبت سلول ها، نتیجتا باعث خشک شدن پوست و صورت شما و خارش و التهاب و حساس شدن می گردد، هیچ جای تعجب ندارد که افراد مختلف نمی توانند فوم شستشوی صورت و یا هر شوینده مناسب دیگری برای پوست خشک خود تهیه کنند. زیرا بیشتر شوینده ها چربی اضافه پوست را از بین می برند و در صورتی که صورت شما چربی نداشته باشد و به عبارتی خشک باشد، باعث بدتر شدن وضعیت آن می گردند.

فوم شستشوی صورت پوست خشک چیست

مطمئنا می دانید که فوم شستشو چیست، محصولی که جایگزین صابون ها و شوینده های دیگر شده و با کف زیاد خود به صورت عمقی آلودگی ها را تمیز می کند. اما فوم شستشوی صورت پوست خشک محصولی است که باید حاوی ترکیبات آبرسان باشد، بهترین ترکیبات آبرسانی که در محصولات پوستی قابل استفاده است، هیالورونیک اسید و آلوئه ورا می باشند که بیشتر محصولاتی هم که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد از این ترکیبات ساخته شده اند.

بهترین فوم های شستشو صورت مناسب پوست خشک

تعداد فوم شستشو صورت هایی که برا پوست خشک موجد می باشند زیاد نیستند اما هر کدام از آنها به نوبه خود می توانند تاثیر شگفت انگیزی در کمک به وضعیت پوست خشک شما، بازسازی سد پوستی و جلوگیری از بیشتر دهیدراته شدن آن داشته باشند. ما در ادامه سعی کرده ایم بهترین ها را به شما معرفی کنیم، برخی از این محصولات به صورت زیر هستند.

1 – فوم شستشوی صورت آلوئه ورا بیوآکوا

بیوآکوا به عنوان برندی جدید در عرصه محصولات مراقبتی برای کمک به پوست افراد مختلف سنگ تمام گذاشته، محصولات مختلف این برند تقریبا هر نوع پوستی را پوشش داده اند. فوم شستشوی صورتی که در این پاراگراف به شما معرفی می کنیم از آلوئه ورا به عنوان بهترین گیاه و بهترین ترکیب در محصولات مراقبتی برای پوست های خشک ساخته شده است. این فوم شستشوی صورت باعث آبرسانی به سلول های پوستی شما می شود و در عین حال که آلودگی ها را از بین می برد مانع از تخریب لایه بیرونی پوست یعنی سد پوستی تشکیل شده از چربی های مفید می شود.

فوم شستشوی صورت بیوآکوا 92% آلوئه ورا BIOAQUA

2 – فیس واش براش دار آلوئه ورا بیوآکوا

اگر هم به دنبال محصولی فوری تر همانند فوم شستشوی صورت معرفی شده در پاراگراف قبل می گردید، باید بگوییم که بیوآکوا به دلیل خواص و فواید بسیار عالی آلوئه ورا فیس واش مایع و براش دار آن را نیز تولید کرده است که در مسافرت ها بیشتر قابل استفاده است و به تنهایی و بدون نیاز به آب می تواند آلودگی ها و مواد آرایشی را به صورت عمقی از روی پوست و صورت شما پاک کرده و از بین ببرد. تمامی ویژگی هایی که محصول قبلی از آنها برخوردار است را این فیس واش براش دار نیز دارد.

فیس واش آلوئه ورا بیوآکوا

3 – فیس واش براش دار آلوئه ورا وکالی

به عنوان یکی دیگر از برند هایی که کیفیت محصولاتش در بسیاری از موارد از بیوآکوا نیز بالاتر است باید برند وکالی را به شما معرفی نماییم. این برند تحت لیسانس فرانسه محصولاتش را تولید می کند و همین امر سبب شده که با پیروی از استاندارد های اروپایی، کیفیت محصولاتش بسیار بالا باشند، فیس واش براش دار آلوئه ورا وکالی، محصولی با قیمت مناسب و عملکرد فوق العاده عالی به عنوان یک فوم شستشوی صورت مایع مناسب برای پوست های خشک می تواند شما را از شر دهیدراته شدن، التهاب و خارش ناشی از خشکی پوست نجات دهد. استفاده از این فیس واش نه تنها مانع از خشکی صورت شما می گردد، بلکه با آبرسانی به سلول های عمقی پوست، به رفع سایر مشکلات پوستی شما ناشی از خشکی نیز کمک می کند.

4 – فوم شستشوی صورت هیالورونیک اسید وکالی

هیالورونیک اسید همانند آلوئه ورا از اصلی ترین ماده ها برای آبرسانی به پوست می باشد، در واقع هرگاه از خشکی پوستتان رنج بردید و به دنبال راهی برای درمان آن بودید باید از محصولاتی حاوی هیالورونیک اسید و یا آلوئه ورا استفاده نمایید. اگر نمی دانید هیالورونیک اسید چیست در مقاله ای به صورت کامل آن را توضیح داده ایم اما به صورت کلی باید بگوییم که هیالورونیک اسید قدرت به دام انداختن مولکول های آب در سلول های پوستی شما را افزایش می دهد. به همین دلیل است که این فوم شستشوی صورت براش دار وکالی برای پوست های خشک معجزه کرده و باعث خشکی بیشتر آنها نخواهد شد و حتی با آبرسانی پوست شما را از خشکی نیز نجات خواهد داد.

5 – فوم شستشوی صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا

تنها تفاوتی که این محصول با محصول قبلی دارد، این است که حجم آن کمتر است و فاقد سری براش دار برای شستشوی صورت شما نیز می باشد. وگرنه تمامی خواص آن را دارا می باشد و همانطور که گفته شد به دلیل این که از هیالورونیک اسید ساخته شده است از بهترین فوم های شستشوی صورت برای پوست خشک و دهیدراته می باشد که با آبرسانی مناسب می تواند شروع خوبی برای روین پوست خشک شما هم در شب و هم در روز باشد. لازم به ذکر است که خوبی این محصول این است که ضد حساسیت است و استفاده مرتب از آن باعث حجیم تر شدن و رفع سایر عیوب پوست همانند خطوط ریز و چین و چروک نیز می گردد.

فوم شستشو صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا2

6 – فوم شستشوی صورت هیدراتینگ آب بیوآکوا

در واقع شاید باید این محصول را قبل از همه محصولات دیگر به شما معرفی می کردیم، یک فوم شستشوی صورت هیدراتینگ بسیار بسیار عالی که بیس اصلی ترکیبات سازنده آن آب می باشد و برای پوست های خشک معجزه می کند، چراکه قدرت آبرسانی فوق العاده بالایی دارد، ضد التهاب و سرخی پوست است، باعث تقویت لایه سد پوستی صورت شما می شود و به لطف خاصیت ضد حساسیتی که دارد برای هر نوع پوست خشکی نیز مناسب است. قدرت پاک کنندگی این فوم شستشوی بسیار بالا است و همانند سایر محصولات بیوآکوا از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و هیچ گونه ترکیبات شیمیایی مضری نیز ندارد.

فوم شستشو صورت هیدراتینگ آب بیوآکوا

7 – فوم شستشوی صورت برنج بیوآکوا

یکی از بهترین سری محصولات برند بیوآکوا سری روتین پوستی ساخته شده از برنج می باشند. محصولات این سری خواص بسیار زیادی برای پوست دارند، برای انواع پوست مناسب می باشند و به دلیل خاصیت کنترل چربی بی نظیرشان، هم برای پوست های خشک و هم برای پوست های چرب عالی عمل می کنند. در واقع محصولات این سری بر اساس روتین های پوستی کره ای ساخته شده اند. این فوم شستشوی صورت نیز محصولی مشترک هم برای پوست چرب و هم برای پوست خشک است و می تواند با تنظیم چربی پوست شما از خشک شدن بیشتر آن جلوگیری کند.

فوم شستشوی صورت عصاره برنج بیوآکوا

8 – فوم شستشوی صورت آمینو اسید بیوآکوا

و اما به عنوان آخرین محصول از سری فوم شستشوی صورت های مناسب پوست خشک باید این محصول که همانند محصول قبلی هم برای پوست خشک و هم برای پوست چرب مناسب است را به شما معرفی کنیم. در واقع آمینو اسید یک آبرسان است، یک التیام بخش است، یک جوان ساز است و باعث تقویت پوست شما در برابر آسیب ها محیطی نیز می گردد، به صورت کلی اضافه کردن آمینو اسید به روتین پوستی باعث می شود که شما همواره پوست سالم تری داشته باشید، بیشتر بدرخشید و برای مدت زمان طولانی تری جوان باقی بمانید. برای امتحان، با هر نوع پوستی می توانید از این فوم شستشوی صورت آمینو اسید بیوآکوا که حتی برای پوست خشک هم مناسب است، استفاده کنید.

فیس واش فوم شستشو آمینو اسید بیوآکوا

سخن آخر

همانطور که در تعریف فوم شستشوی صورت برای پوست خشک نیز بیان کردیم و خودتان نیز با بررسی این محصولات متوجه شده اید، ترکیباتی که برای پوست خشک باید در این کلینزر ها وجود داشته باشند، ویژگی اصلیشان باید آبرسانی باشد. استفاده از هر کدام از محصولات بالا، مانع از خشک شدن پوست شما شده و حتی به درمان آن نیز کمک خواهد کرد. البته خواص دیگری نیز به غیر از هیدراتینگ دارند که در صفحه مربوطه شان این خواص نیز به صورت کامل بررسی شده و توضیح داده شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *