مراقبتی و بهداشتی

بهترین سرم صورت آبرسان برای پوست خشک

بهترین سرم صورت آبرسان برای پوست خشک

اگر تا به حال از هیچ کدام از سرم های صورت و محصولات مراقبت از پوست آبرسان و مناسب برای پوست های خشک استفاده نکرده اید و اگر آرایش کامل صورت انجام داده اید و متوجه پوسته پوسته شدن و معلوم شدن خطوط روی چهره خود شده اید، به احتمال زیاد یا لوازم آرایشی اصل استفاده نمی کنید و یا ممکن است پوست خشک و کم آب داشته باشید! چه ذاتا مستعد خشکی پوست هستید یا فقط در فصول خاصی از سال آن را تجربه می کنید، دستیابی به یک سرم صورت آبرسان، می تواند راه حل بسیار سریع و موثری در التیام بخشی این مشکل پوستی و درمان پوست خشک شما باشد.

با اینکگه سرم های صورت آبرسان بسیار زیادی برای پوست های خشک در بازار وجود دارند و علی رغم اینکه انتخاب و خرید سرم صورت از برندی خوب و با اعتبار کار مهم و گاها سختی هم است، اما اولین قدم این این است که بفهمید پوست خشک و هیدراته دارید یا خیر! اینکه چگونه تشخیص دهید که پوست خشک دارید یا چرب را می توانید در مقاله ای به صورت کامل مطالعه کنید، اما بهرتین راه کار برای درمانی خشکی پوست در کنار استفاده از بهترین سرم صورت آبرسان، باید کم کردن عاداتی باشد که منجر به خشکی می شود. عاداتی همانند دوش گرفتن بیش از حد با آب گرم، قارر گرفتن زیر نور آفتاب، عدم استفاده از محصولات مراقبت از پوست آبرسان و مرطوب کننده و …

بله درست است، به دلیل اینکه پوست خشک فاقد چربی است، بنابراین به استفاده از محصولات مراقبت از پوست آبرسان و مرطوب کننده بیشتری احتیاج دارد. به هر حال روتین مراقبت از پوست چیزی است که همه باید داشته باشند و خانم ها بیشتر به آن توجه کنید. از اینها که بگذریم. نیازی هم نیست زیاد نگرا نباشید، اگر پوست خشکی دارید و صورتتان دهیدراته شده است، یکی از راه کار های که ما برای شما داریم و بهترین روش مقالبه با پوست خشک هم می باشد، استفاده از یک سرم صورت آبرسان مناسب است که در ادامه بهترین های آنها را برای پوست خشک و دهیدراته شما، معرفی کرده ایم.

بهترین سرم صورت برای پوست های خشک و دهیدراته

فهرست مطالب

آیا بهترین روش برای درمان پوست خشک استفاده از سرم صورت است ؟

قبل از پاسخ به این سوال، شما عزیزان، ابتدا باید بدانید که سرم صورت چیست ؟ چه کاربردی دارد و چرا استفاده از ان این همه حائز اهمیت است. این محصولات قدرت جذب فوق العاده ای دارند و با اینکه به تنهایی نمی توانند پوست شخک شما را درمان کنند، اما در درمان آن بسیار موثر می باشند، چراکه به لطف قدرت نفوذ بالا، خیلی سریع به سلول های پوستی شما می رسند، مواد مغذی زیادی را به آنها تزریق می کنند و به دلیل ترکیبات مفیدی که در جهت آبرسانی دارند، می توانند در درمان خشکی به سایر محصولات مراقبت از پوستی که برای درمان خشکی مفید هستند، کمک کنند.

چگونه بهترین سرم صورت آبرسان را انتخاب کنیم؟

یافتن یک سرم مناسب می تواند تواند تفاوت زیادی در چهره شما ایجاد کند، حتی گاهی اوقات مانند یک معجزه عمل کرده و زیبایی و شادابی را به پوست هدیه می دهد. در این قسمت از مقاله مواردی ذکر شده، که باید در هنگام خرید سرم صورت آبرسان در نظر بگیرید:

  1. نوع پوست خود را بشناسید: از آنجایی که پوست خشک و کم آب هر دو علائم مشترک زیادی دارند و گاهی اوقات نیز هر دو با هم اتفاق می افتند، بهتر است قبل از اقدام به انتخاب هر نوع محصول پوستی، نوع پوست و مشکل خود را حتما بشناسید.
  2. مواد تشکیل دهنده سرم های صورت را آگاهانه انتخاب کنید: هنگام انتخاب یک سرم صورت آبرسان به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید. اگر می خواهید مشکل کم آبی پوست را درمان کنید حتما محصولی با ترکیبات گلیسیرین و هیالورونیک اسید انتخاب کنید.
  3. زمان استفاده از محصول را در نظر بگیرید: هنگامی که به فکر اضافه کردن یک سرم آبرسان به روتین مراقبتی خود هستید، در نظر داشته باشید حتما محصولات باید از سبک ترین تا غلیظ ترین استفاده شوند به طوری که ضد آفتاب در پایان قرار گرفته شده باشد.

بهترین سرم صورت آبرسان برای پوست خشک

سرم صورت آبرسان چیست؟

شاید اکنون برای شما هم سوال باشد، که سرم آبرسان صورت چیست؟ پاسخ کامل به این سوال را در مقاله ” سرم صورت چیست ” بخوانید ، اما به طرز مختصر به ید بگویی مکه این نوع محصولات در فرمولاسیون خود دارای ترکیبات بسیار مغذی هستند که به راحتی در لایه های پوست نفوذ می کنند. در آوردن پوست از حالت خشکی مزمن، رفع لک و چین و چروک از اصلی ترین کار سرم های آبرسان صورت می باشد. این محصولات معمولا دارای بافت مایع یا کمی غلیظ تر هستند. اگر شما نیز به دنبال بهترین سرم صورت آبرسان برای پوست خشک می گردید حتما ادامه مطالب را همراه ما شوید.

مشکلاتی که خشکی پوست صورت به وجود می آورند ؟

پوست خشک به صورت کلی مشکلات زیادی دارد و تقریبا بد ترین حالتی است که برای پوست پیش می آید. اگر شما هم پوست خشکی دارید، به احتمال زیاد، از پوسته پوسته شدن صورتتان، احساس خشکی که ناخوشایند است، بروز خطوط ریز و چین و چروک بر روی صورتتان، زبری، خشنی و خارش پوستتان و التهاب و حساس شدن بیش از حد آن رنج می برید و به دنبال خرید یک سرم صورت آبرسان مناسب برای رفع این مشکلات می گردید، در این صورت ادامه مطلب را حتما مطالعه فرمایید.

معرفی بهترین سرم صورت آبرسان برای پوست خشک

پس اگر شما هم پوست خشکی دارید و خشکی پوستتان مشکلاتی هم برای صورتتان در حالت عادی به وجود آورده و هم باعث شده که آرایش کردن نیز برایتان سخت تر شود و ماندگاری آن به شدت کاهش یابد. بهتر است که نسبت به خرید سرم صورت آبرسان مناسبی اقدام کنید، در ادامه 6 سرم صورت آبرسان بسیار عالی از بهترین برند هایی که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری برای شما عزیزان موجود کرده ایم را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما باشید.

1 – سرم آبرسان صورت هیالورونیک اسید ونزن Venzen

اگر به دنبال محصولی می گردید که همزمان کم آبی و خشکی پوست شما را درمان کند، خرید سرم صورت آبرسان ونزن عالی ترین گزینه برای شما است. این محصول معجزه آسا که حاوی مقدار بسیار بالایی از هیالورونیک اسید است، با آبرسانی پوست مانع از خشکی آن می شود. این سرم صورت مرطوب کنندگی عمق پوست را انجام داده و با این کار از به وجود آمدن نشانه های پیری جلوگیری می کند. از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک، افزایش الاستیسیته پوست، شاداب کنندگی از خواص بی نظیر این محصول ونزن می باشد، که با حجم 100 میل خود در لیست پر طرفدار ترین سرم های آبرسان اقتصادی قرار گرفته است.

بخوانید : نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید 

2 – سرم آبرسان و ترمیم کننده پوست اسانس B بیوآکوا

دومین سرم آبرسان پیشنهادی تیم ما به کسانی که از خشکی و کم آبی پوست خود خسته شده اند، سرم صورت آبرسان و ترمیم کننده بیواکوا می باشد. این محصول علاوه بر درمان خشکی و کم آبی دارای معجزات دیگری نیز می باشد. این محصول که دارای حجم بالایی از هیالورنیک اسید است، یک درمان موثر و قوی در این دو نوع مشکل پوستی به شمار می رود. ضد چروک و پیری، تقویت و استحکام پوست، محافظت در برابر آفتاب، یکدست سازی رنگ پوست و همچنین ترمیم اسکار های پوستی از دیگر خواص بی نظیر سرم صورت آبرسان بیوآکوا می باشد.

3 – سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا Bioaqua

داشتن پوست نرم و شاداب آرزوی هر فرد است! این سرم صورت همان طور که از نامش پیداست در ترکیبات خود حاوی مقدار بسیار بالایی از هیالورونیک اسید می باشد که مستقیما خشکی و کم آبی پوست را از بین می برد. این محصول علاوه بر آبرسانی، یک مرطوب کننده و شاداب کننده نیز به شمار می رود. سرم صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا بدون ایجاد چسبندگی به راحتی سلول های پوستی را آبرسانی می کند. ضد چین و چروک و همچنین پر کنندگی خطوط از دیگر خواص این سرم فوق العاده می باشد. جالب است بدانید این سرم صورت علاوه بر پوست خشک مناسب پوست های کم آب چرب نیز می باشد.

4 – سرم صورت طلا 24K عیار بیوآکوا – 30 میل

اگر تا اینجای مطالب همراه ما بوده اید، قطعا متوجه خواص بی نظیر هیالورونیک اسید برای پوست های خشک و کم آب شده اید. این سرم طلا که در ترکیبات خود حاوی هیالورنیک اسید و عصاره جینسینگ است، با جذب و نفوذ بسیار سریع به لایه های پوستی، آن را مرطوب و آبرسانی می کند. این محصول معجزه آسا به منظور حفظ جوانی و جلوگیری از پیری ساخته شده است. از دیگر مزایای سرم صورت طلا بیواکوا می توان به از بین بردن سیاهی، گودی و چین و چروک اطراف چشم، روشن و شفاف سازی پوست، رفع چین و چروک و لیفت و محکم سازی بافت ها اشاره کرد.

5 – سرم پوست صورت چهار کاره حلزون کلاژن

خشکی و کم آبی پوست چهره شما را پیر تر و شکسته تر نشان می دهد، اما نگران نباشید با قرار دادن سرم چهار کاره حلزون کلاژن تمام این مشکلات خود را حل کنید. این محصول شگفت انگیز با ترکیبات کلاژن و هیالورونیک اسید خود به طرز موثری پوست را آبرسانی و مرطوب می کند. این محصول با تحریک متابولیسم سلولی به درمان خشکی و تیرگی پوست کمک شایانی می کند. با استفاده مداوم از این سرم چهار کاره متوجه کم رنگ شدن چین و چروک، کک و مک، جای جوش و لک های پوست خود می شوید. شما مخاطبان عزیز می توانید سرم صورت چهار کاره حلزون کلاژن اصل را از داخل وب سایت خریداری نمایید.

6 – سرم صورت آبرسان ویتامین سی بیوآکوا Bioaqua

به دنبال یک محصول بدون عوارض جهت آبرسانی پوست خشک خود می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم سرم صورت آبرسان ویتامین سی بیوآکوا را به روتین پوستی خود اضافه نمایید. اگر شما هم به محصولات پوستی علاقه بالا دارید، غیر ممکن است نام این محصول را نشنیده باشید! این محصول محبوب، علاوه بر آبرسانی باعث افزایش شفافیت و شادابی پوست نیز می شود. جوانسازی، کلاژن سازی و ترمیم بافت ها از دیگر معجزات این سرم صورت ویتامین سی محبوب به شمار می رود.

7 – سرم صورت بلوبری بیوآکوا

به صورت کلی، همانطور که در ابتدا نیز توضیح دادیم، درصد بسیار زیادی از سرم های صورت، به صورت کلی همانند ماسک ورقه ای صورت، خاصیت آبرسانی دارند و این به فرمولاسیون آنها ربط دارد، به همین دلیل است که سرم صورت بلوبری بیوآکوا به دلیل خواص بسیار بی نظیری که دارد، علاوه بر آبرسانی در بهبود مشکلات رایج دیگر پوست شما نیز بسیار موثر است و به این دلیل و به علت خواص بسیاری زیادی که دارد، ما آن را به عنوان یکی دیگر از بهترین سرم هیا آبرسان، هم برای پوست خشک شما و هم برای انواع پوست های دیگر، معرفی می کنیم.

8 – سرم صورت برنج بیوآکوا

اگر مقاله بهترین سرم صورت برای منافذ باز پوست را خوانده باشید، می دانید که چرا باید از سرم صورت برنج بیوآکوا استفاده کنید. این محصول می تواند برای پوست خشک شما نیز بسیار مفید باشد، چراکه پوست های خشک نیز منافذ باز دارند، ما جدای از این خاصیت که در واقع اصلی ترین عملکرد این محصول است، به صورت کلی محصولات مراقبت از پوست صورت سری برنج بیوآکوا، خاصیت ابرسانی نیز دارند و برای پوست های خشک نیز قابل استفاده هیتند و همانند یک التیام و درمان عمل می کنند.

چگونه باید از سرم صورت آبرسان استفاده کنیم؟

در نظر داشته باشید که علاوه بر انتخاب بهترین سرم صورت آبرسان، چگونگی استفاده از آن نیز می تواند به طرز شگفت انگیزی در تاثیری گذاری و ل مشکل نقش داشته باشد. معمولا نحوه استفاده از هر سرم صورتی بر روی خود محصول درج شده است. اما اگر شما نیز محصولی را خریداری کرده اید و نمی دانید چگونه از ان استفاده کنید، این قسمت از مقاله مخصوص شما است. سرم آبرسان برای پوست خشک حتما باید صبح ها قبل از مرطوب کننده و ضد آفتاب به پوست زده شود. شب ها نیز قبل از استفاده از کرم شب یا مرطوب کننده از سرم آبرسان خود استفاده نمایید.

سخن پایانی

زمانی که آرایش می کنید و پوستتان دچار چین و چروک می شود، یا هنگامی که از حمام بیرون می آید با خشکی شدید پوست مواجه می شود حتما این سرم های صورت آبرسان را برای پوست خشک و یا در معرض خشکی خود استفاده نمایید. چرا که در مقاله بالا، بهترین و برترین و مناسب ترین سرم های صورت آبرسان که بیشتر برای پوست های خشک استفاده می شوند و از برند های خوب بازار با قیمت مناسب می باشند را به شما معرفی کرده ایم، مزایای خرید از سرم های صورت لیست بالا این است که علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارند، قیمت آن ها نیز بسیار مناسب و به صرفه است و همه افراد می توانند از خواص بی نظیری که دارند بهره مند گردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *