دسته‌بندی نشده

چگونه مداد ابرو بکشیم – آموزش کشیدن ابرو

آموزش کشیدن مداد ابرو

معمولا هنگامی که صحبت از کانتورینگ کل صورت، برجسته کردن گونه و کشیدن خط منظم لب می شود، از یک قاعده و قانون خاص پیروی می شود. اما باید توجه داشته باشید این قاعده و قانون های کلی در ارتباط با کشیدن ابرو ها صدق نمی کند و برای تمامی ابرو ها یک شکل و نحوه کشیدن اعتبار یکسانی ندارد. پر کردن جای خالی ابرو ها و نظم بخشی به شکل آن با استفاده از مداد بسیار محبوب و پر طرفدار بین خانم ها می باشد. با وجود روش های موقت و دائمی مانند تتو، میکرو و .. جهت بر طرف کردن عیوب ابرو ها، هنوز هم مداد ابرو جزو پر فروش ترین لوازم آرایشی و کشیدن ابرو ها و استفاده از این محصول جزوه روش های رایج میکاپ صورت به شمار می روند.

زمانی که جای خالی ابرو ها به درستی پر شود و قوس های طبیعی و ملایم لازم ایجاد شود، زیبایی خاص چشمان شما، در مهمانی و مکان هایی که قرار دارید، نگاه ها را به سمت شما می کشاند و به طرز شگفت انگیزی جذابیت چهره شما را چندین برابر می کند. چگونگی کشیدن مداد ابرو از چند قانون بسیار ساده و آسان پیروی می کند که با یاد گرفتن هر کدام از ان ها هر خانم به طور حرفه ای و در خانه می تواند ابرو های خود را قاب بندی کند و به آن ها نظم ببخشد. چگونه مداد ابرو بکشیم؟ سوال پر تکرار مخاطبان بانه گالری بود که تیم ما را به سمت نوشتن یک مقاله کاربردی و مفید هدایت کرد، ادامه مطالب را با ما همراه شوید تا ابرو های خوش حالت با مداد ابرو به چهره خود هدیه دهید.

آموزش کشیدن مداد ابرو

آموزش کشیدن ابرو ها با استفاده از مداد ابرو

داشتن ابرو های منظم و متقارن می تواند اعتماد به نفس خانم ها را مختل کند، به همین دلیل همان طور که در ابتدای مطالب نیز اشاره شد، بسیاری از خانم ها جهت برطرف ساختن عیوب ابرو های خود به استفاده از مداد ابرو دست می زنند. توجه داشته باید اگر مداد ابرو ها به درستی استفاده نشوند، ابرو های شما بسیار غیر طبیعی دیده می شوند. سعی کنید در اولین قدم اقدام به خرید بهترین مداد ابرو بر اساس رنگ مو و جنس آن ها کنید تا عالی ترین نتیجه را دریافت نمایید. با اجرای ترفند های بعدی در هنگام کشیدن ابرو با استفاده از مداد ابرو، زیبایی صورتتان را چند برابر کنید.

  1. در مرحله اول با استفاده از یک برس مخصوص، ابرو های خود را به سمت بالا برس بزنید. این کار به طرز عالی، قسمت های خالی و عیب دار ابرو شما را جهت کشیدن بهتر مشخص می کند.
  2. بعد از برس زدن کامل دو ابرو، به سراغ مداد مخصوص کشیدن ابرو خود بروید، تمامی قسمت های ابرو که احساس می کنید خالی است را با استفاده از این مداد پر کنید. توجه داشته باشید خطوط لازم را به سمت بالا بین مو های خود ایجاد کنید، جهت کشیدن ابرو اقدام به خرید مداد ابرو نرم و با کیفیت کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در هنگام ایجاد خطوط دست خود را سبک و در یک حالت خاص نگه دارید تا تار مو ها کاملا مطابقت داشته باشد.
  3. پس از ایجاد خطوط لازم و پر کردن جا های خالی، دوباره به سراغ برس ابرو خود بروید! با برس کشیدن مجدد موهای ابرو، خطوط ایجاد شده با مداد حالت بسیار طبیعی به خود می کشیدن و فیکس مو های طبیعی می شوند.
  4. ترفند آخر در مقاله چگونه مداد ابرو بکشیم، می رسد به استفاده از فیکس کننده های ابرو!  امروزه ریمل و صابون های مخصوص حال دار کردن ابرو در بازار موجود شده اند که بسیار کاربردی می باشند. اگر می خواهید ماندگاری خطوطی که کشیده اید را تا ساعت های طولانی حفظ کنید حتما در مرحله آخر از یک ریمل یا صابون ابرو استفاده کنید.

بخوانید : بهترین مارک و برند مداد ابرو

سخن پایانی

در قسمت بالا ترفند های بسیار کاربردی و حرفه ای را جهت کشیدن و پر کردن  ابرو با استفاده از مداد ابرو برای شما مخاطبان عزیز بازگو کرده ایم. بی شک علاوه بر استفاده از ترفند ها و راه های بالا، حتما قبل از اقدام به کشیدن ابرو ها باید حالت کلی و فرم چهره خود را بشناسد تا عالی ترین نتیجه را دریافت نماید. فراموش نکنید مداد ابرویی که انتخاب می کنید باید از کیفیت بسیار مطلوب و عالی برخوردار باشد تا بتواند نتیجه عالی از خود نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *