دسته‌بندی نشده

طرز استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

طریقه استفاده صحیح از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

یکی از محبوب ترین محصولات بیوآکوا در لاین محصولات مراقبت از پوست همین سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا است که می تواند مشکلات بسیار زیادی را در رابطه با جوان ماندن و جلوگیری از پیری پوست، در صورت شما رفع نماید. اما به شرطی که به طرز صحیحی مورد استفاده قرار گیرد. به عبارتی نحوه استفاده از آن و درستی این استفاده، بسیار حائز اهمیت است و می تواند بر روی اثر گذاری واقعی آن تاثیر گذار باشد. به همین دلیل است که تصمیم گرفته ایم، در این مقاله بهترین طرز و نحوه استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا را برای شما به صورت کامل شرح دهیم.

چرا یادگیری طرز استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا مهم است ؟

به صورت کلی هر محصولی روش استفاده ای دارد، به نحوی باید استفاده شود و برای دریافت بهترین نتیجه از آن، باید طرز استفاده اش به صورت صحیح اجرا شود، چراکه ممکن است در صورت عدم طرز استفاده صحیح، نتیجه درستی از آن گرفته نشود. سرم ویتامین سی بیوآکوا از جمله معروف ترین سرم هیا صورت موجود در بازار است که به جرات می گوییم از هر 5 مشتری ما در فروشگاه اینترنتی بانه گالری، حداقل یکی از آنها در سبد خریدش، سرم صورت بیوآکوا دارد، پس به همین دلیل هم ما در ادامه طرز صحیح استفاده از آن را برای شما درج کرده ایم و یادگیری آن برای هر فردی که می خواهد نتیجه ای واقعی از این سرم کاربردی دریافت کند، مفید است.

سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا چیست ؟

قبل از این که طریقه و طرز و نحوه استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا را بخوانیم، بهتر است اشاره مختصری به اینکه این سرم صورت چیست و چه کاری انجام می دهد، داشته باشیم. البته این را نیز باید بدانید، که توضیحات تکمیلی ویژگی ها و خواص و فواید استفاده و تمامی آنچه که در رابطه با این محصول، نیاز است بدانید را در صفحه مرطوب به آن به صورت کامل و دقیق توضیح داده ایم. با این حال، باید بگوییم که خرید سرم صورت مورد نظر برای رفع چین و چروک، جلوگیری از بروز آنها، جلوگیری از پیری پوست و از بین بردن خطوط ریز می باشد. به عبارتی اگر از پیر شدن صورتتان رنج می برید، پس بهتر است حتما طرز استفاده صحیح از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا را یاد گرفته و استفاده از آن را در روتین مراقبتی پوستی خود قرار دهید.

طریقه استفاده صحیح از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

نکاتی درباره طریقه استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

در ادامه طریقه مصرف این سرم صورت ویتامین سی از برند محبوب بیوآکوا را به صورت کامل شرح خواهیم داد، اما قبل از اینکه به شرح این طرز استفاده بپردازیم، نیاز است، برخی نکات که برای دریافت بیشترین تاثیر از این محصول نیاز است بدانید را در ادامه به شما خواهیم گفت :

  • مهمترین نکته این است که استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا همراه با سایر محصولات لاین ویتامین سی این برند می تواند بیشترین تاثیر را بر روی پوست و صورت شما داشته باشد، به عبارتی بهتر است که روتین مراقبتی پوستی خود را بر اساس محصولات ویتامین سی تنظیم کنید و در این بین به عنوان سرم صورت، از این محصول استفاده نمایید.
  • اصل بودن سمر صورت ویتامین بسیار مهم است. به عبارتی برای دریافت نتیجه از این محصول، باید از نمونه اصلی آن استفاده کنید. قیمت نمونه اصلی با نمونه تقلبی تفاوتی ندارد و حتی در برخی مواقع، بسیاری از فروشگاه ها نمونه تقلبی را با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسانند. روش تشخیص اصل از تقلبی بودن این سرم صورت، از طریق بار کد آن امکان پذیر است که در صفحه محصول، هم برای نمونه 30 میل و هم برای نمونه 100 میل بارکد نمونه اصلی را درج کرده ایم.
  • بهترین زمان برای استفاده از سرم صورت ویتامین سی و البته هر محصولات مراقبت از پوست دیگر، شب ها، قبل از خوب و بعد از شستشوی صورت و پاک کردن لوازم آرایشی از آن است.

طریقه استفاده صحیح از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

و اما طرز و نحوه استفاده و مصرف صحیح سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

حال که نکات مهمی که قبل از یادگیری این طریقه استفاده مهم است را خوانده اید و به ویژگی ها و خواص و فواید بی نظیر این محصول نیز آگاه هستید، به راحتی و با رعایت مراحل زیر می توانید بیشترین تاثیر ار از استفاده از آن دریافت کرده و بهترین نتیجه را برای پوست و صورت خود به ارمغان بیاورید. برای این منظور باید مراحل زیر را اجرا کنید :

  • مرحله اول : قبل از هر چیزی استفاده از سرم صورت بر روی پوست آلوده و یا تمیز نشده اشتباه است، پس باید لوازم آرایشی روی صورت خود را پاک کرده و صورتتان را عاری و تمیز از آن نمایید. برای این کار می توانید از میسلار واتر بیوآکوا استفاده کنید.
  • مرحله دوم : در این مرحله بهتر از صورتتان را تمیز بشویید، برای این کار می توانید هم از صابون استفاده کنید و هم از شوینده ای بهتر که ما استفاده از فوم شستشوی صورت ویتامین سی بیوآکوا به عنوان یک فوم شستشوی صورت جوان ساز به حساب می اید استفاده کنید.
  • مرحله سوم : حال که صورتتان را شسته اید و از هر گونه آلودگی و لوازم آرایشی پاک کرده اید، بهتر است که به وسیله یک تونر صورت خوب، چربی و رطوبت آن را نیز تنظیم کرده و باقیمانده لوازم آرایشی روی صورتتان را نیز به کلی از بین برده و منافذ را آماده پذیرش سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا کنید. برای این کار تونر صورت ویتامین سی بیوآکوا بهترین محصول است.
  • مرحله چهارم : در این مرحله از طرز و نحوه استفاده، باید از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا استفاده نمایید. اما ابتدا باید اجازه بدهید که تونر صورت کامل جذب شده و سپس سرم را به صورت خود بمالید.
  • چندین قطره از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا را بر روی قسمت های مختلف صورت خود بریزید و به وسیله نوک انگشتانتان آن را پخش کرده و چندین ثانیه صورت خود را به با آن ماساژ داده و سپس اجازه دهید که سرم به صورت کامل جذب شود.
  • به هیچ عنوان بعد از استفاده از سرم ویتامین سی بیوآکوا، صورت خود را نشویید و بهترین کار این است روتین مراقبتی پوستی خود را تکمیل نمایید.
  • به عنوان یک مرحله اختیاری می توانید از یک ماسک ورقه ای صورت نیز استفاده کنید که توصیه ما استفاده از ماسک ورقه ای صورت ویتامین سی بیوآکوا به عنوان یک ماسک ورقه ای جوان ساز می باشد.
  • و در پایان و بعد از اتمام تمامی مراحل طرز و نحوه استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا و روتین مراقبتی پوستی مورد نظر، باید حتما از یک کرم مرطوب کننده، که برای این روتین پوستی، بهترین محصول، کرم مرطوب کننده ویتامین سی بیوآکوا است، استفاده کنید. کرم مرطوب کننده به جذب بهتر سرم و جلوگیری از هدر رفتن مواد مغذی آن کمک خواهد کرد و به خودی خود نیز اثرات مثبتی بر روی پوست شما خواهد گذاشت.

طریقه استفاده صحیح از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

بهترین زمان استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

به صورت کلی در صورت رعایت طرز صحیح استفاده از این محصول، در هر زمان و بازه ای از شبانه روی می توانید از آن استفاده کنید، اما اگر بخواهید بهترین نتیجه را از استفاده از آن دریافت کنید، همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، بهتر است که شب ها و قبل از خوابیدن از این محصول استفاده کنید. اگر به دنبال دلیل آن هستید هم باید بگوییم که به این دلیل شب ها بهترین زمان برای استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا است، چرا که هنگام خوابیدن، سلول ها در حال تجدید پذیری می باشند و جایگزین می گردند و همچنین گردش خون نیز افزایش یافته و بدین ترتیب خواص ویتامین سی سریع تر به همه سلول های پوستی شما خواهد رسید.

سخن آخر

در آخر باید بگوییم که غیر ممکن است که اگر طرز و نحوه استفاده از سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا را یاد بگیرید و به خوبی نکات و مراحل آن را رعایت کنید نتیجه از از آن دریافت نکنید. این محصول حتما به جوان شدن پوست صورت شما و از بین رفتن چین و چروک و البته خطوط ریز روی صورتتان کمک خواهد کرد. اشاره به این موضوع نیز ضروری است که امکان خرید هر دو نمونه 30 میل و 100 میل این محصول از فروشگاه اینترنتی بانه گالری، چه به صورت تکی و چه به صورت عمده با بهترین قیمت، امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *