دسته‌بندی نشده

6 بهترین تونر صورت برای پوست خشک

بهترین تونر صورت برای پوست خشک

تونر های صورت به دلیل توانایی هایشان در تمیز کردن و کوچک کردن منافذ و همچنین تنظیم PH پوست، به یک بخش اصلی در روتین های مراقبتی از پوست تبدیل شده اند، اما اگر پوست خشک و حساسی دارید، ممکن است بدانید که انقباض پوست خشک اوضاع صورت شما را بدتر می کند. متاسفانه این یک واقعیت است، بسیاری از تونر های موجود در بازار با مواد بسیار قوی فرمولاسیون شده اند و حاوی مواد خشک کننده مانند الکل هستند. اگر شما هم پوست خشک دارید و برای تکمیل فرایند پاکسازی خود به یک تونر مخصوص پوست خشک احتیاج دارید، می توانید از بین محصولات معرفی شده در لیست پایین بهترین تونر صورت برای پوست خشک خود انتخاب نمایید.

به دلیل محبوبیت تونر ها در بین افرادی که به پوست صورت خود اهمیت می دهند، امروزه مدل های مختلفی از این محصول مراقبتی با ترکیبات متنوع در بازار موجود شده اند. لازم به ذکر است که اگر پوست خشک یا حساس دارید، از مواد فعال و قوی در مراقبت از پوست خود مانند الکل، سالیسیلیک اسید و اسید گلیکولیک خودداری کنید. اگر پوست خشکی دارید، بهترین تونر برای صورت شما باید محصولاتی با ترکیبات گلیسیرین، هیالورونیک اسید، آلوئه ورا و گلاب باشد. خوشبختانه نمونه هایی با این ترکیبات، نه تنها به راحتی یافت می شوند، بلکه با قیمت های متنوع نیز می توان آن ها را خریداری کرد. ادامه مطالب را با تعریف تونر و معرفی چند مدل از بهترین نمونه ها برای پوست خشک ادامه می دهیم.

استفاده از تونر برای پوست خشک مناسب است ؟

به صورت کلی استفاده از تونر صورت در روتین های مراقبت از پوست می تواند حذف شود و جزو اصلی ترین مراحل نیست، اما به دلیل اینکه خواص بسیار زیادی دارد، ما توصیه می کنیم که در صورت امکان از آنها نیز استفاده کنید، با این حال اگر پوست خشکی دارید، دلایل شما برای حفظ تونر های صورت قوی تر است، چراکه برخی از این محصولات، حتی بهترین تونر صورت هم که باشد، از ترکیباتی همانند الکل ساخته می شوند که برای پوست خشک مناسب نیستند، با این حال اگر باز بر روی استفاده از آنها مصمم هستید، پس بهتر است که حتما از بهترین تونر صورت برای پوست خشک استفاده نمایید.

تونر صورت چیست؟

اگر می خواهید همه چیز را در رابطه با این محصول بدانید و به طور کامل طالعه کنید که تونر صورت چیست، بهتر است مقاله مربوطه که در داخل قسمت وبلاگ فروشگاه می باشد را مطالعه کنید، اما به بیان ساده، تونر مانند آب است و مانند یک آب هم عمل می کند. اما باید بدانید که این محصول بر پایه اکسیژن و هیدروژن بسیاری ساخته شده و بر اساس نوع پوست نیز در ترکیبات خود دارای عناصری مانند الکل، گلیسرین، آنتی اکسیدان و ضد التهاب ها می باشد.

اگر بخواهیم علمی تر به تعریف تونر بپردازیم، باید بگوییم که این محصول، یک مایع با قدرت نفوذ سریع و بالا است که منافذ پوست را از هر گونه آلودگی پاک می کند و پوست را به خوبی آب رسانی و مرطوب می کند. اگر شما نیز قصد خرید تونر صورت برای پوست خشک می گردید، محصولی انتخاب کنید که در ترکیبات خود دارای الکل و سالیسیلیک اسید نباشد.

چه زمانی از تونر استفاده کنیم؟

شاید شما نیز قصد خرید بهترین تونر برای پوست خشک داشته باشید، اما چگونگی استفاده از آن را بلد نباشید. این قسمت کوتاه از مقاله مختص شما نوشته شده است. این محصولات، یک بخش از روتین پوستی روزانه است که معمولا بعد از شوینده مورد استفاده قرار می گیرند و این کار به منظور پاکسازی پوست از هر گونه آلودگی و باقی مانده مواد شوینده انجام می شود. جالب است بدانید تونر ها پوست را برای انجام مراحل بعدی روتین پوستی آماده می کنند.

بخوانید : بهترین تونر برای منافذ باز پوست

معرفی تونر صورت برای پوست خشک

از ابتدای مطالب به این موضوع اشاره شد که بسیاری از تونر های موجود در بازار بر پایه الکل ساخته شده اند و این یک معظل برای پوست های خشک می باشد. اگر قصد خرید بهترین تونر برای پوست خشک دارید حتما به ترکیبات آن توجه کنید تا از مواد ملایم و بدون الکل و اسید ساخته شده باشند. تیم بانه گالری با چندین سال سابقه درخشان خود در زمینه ارائه محصولات پوستی، ادامه مطالب را با معرفی چند تونر مخصوص پوست خشک ادامه می دهد.

1 – تونر صورت vc ویتامین سی بیواکوا

اگر پوست خشک و حساسی دارید و قصد خرید بهترین تونر صورت برای خلاصی از آن را دارید، با یک تیر دو نشون بزنید! حالا می پرسید چگونه؟ تونر vc ویتامین سی بیواکوا مخصوص شما طراحی شده است. این محصول علاوه بر اینکه سطح پوست را از هر گونه آلودگی تمیز می کند و خواص دیگری نیز دارد که در صفحه آن به همه این خواص نیز اشاره شده است، به خوبی خشکی پوست شما را از بین برده و حالت مرطوب و نرمی خاصی به آن می بخشد و در واقع به همین دلیل است که به عنوان اولین محصول از لیست بهترین تونر های صورت برای پوست خشک معرفی شده است. مقابله با رادیکال های آزاد، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، جوانسازی و به تعویق انداختن پیری از معجزات این تونر برای پوست خشک شما است. این محصول با قیمت مناسب در داخل وب سایت موجود است.

2 – تونر پاک کننده و آبرسان هیالورونیک اسید بیواکوا

هیالورونیک اسید از آن دسته ترکیبات در محصولات مراقبتی است که به راحتی با هر نوع پوست سازگار است. این تونر ویژه که مخصوص تمامی پوست ها طراحی شده است با خاصیت آبرسانی قوی بهترین تونر صورت انتخابی برای افرادی است که با پوست خشک و حساس خود مشکل دارند. این محصول علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی و همچنین پاک کنندگی عمقی پوست از آلودگی، در طول استفاده چین و چروک های ریز پوست را از بین می برد. این محصول ویژه به خوبی چربی پوست را کنترل می کند و شادابی و جذابیت خاصی را به پوست خشک شما هدیه می دهد.

تونر آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوا

3 – تونر صورت گل رز بیواکوا bioaqua

از کم آبی و خشکی پوست صورت خود خسته شده اید؟ تونر صورت گل رز بیوآکوا به منظور حل مشکل شما طراحی شده است. این تونر خوشبو که از گلبرگ های طبیعی گل رز ساخته شده است، علاوه بر پاکسازی پوست شما از هر گونه آلودگی، مرطوب کنندگی و آبرسانی فوق العاده ای به پوست می بخشد. این محصول با استفاده مداوم برخی از مشکلات پوستی مانند چین و چروک های ریز، جای جوش و لک را درمان می کند و همچنین به ترمیم بافت های آسیب دیده نیز کمک شایانی می کند. اگر به دنبال یک محصول مراقبتی ملایم و آبرسان می گردید، تونر صورت گل رز بیوآکوا با قیمت اقتصادی و خوب می تواند یکی از بهترین تونر های صورت مناسب برای پوست های خشک و حساس باشد.

تونر صورت گل رز بیوآکوا Bioaqua

4 – تونر صورت آلوئه ورا کیس بیوتی

اگر به یاد داشته باشید، در ابتدای مطالب اشاره شد آلوئه ورا جزو آن دسته از ترکیبات است که برای پوست خشک و حساس بسیار عالی عمل می کند. اگر به دنبال بهترین تونر صورت آلوئه ورا ملایم با قیمت خوب و کیفیت مناسب برای پوست خشک و حساس می گردید، پیشنهاد می کنیم یک بار تونر آلوئه ورا کیس بیوتی را امتحان کنید. این محصول در ترکیبات خود دارای 92% آلوئه ورای خاص می باشد که علاوه بر تمیز کردن منافذ پوست، به خوبی آن را آبرسانی می کند و در طول روز از ایجاد یک ظاهر مرده و خشک برای پوست صورت شما جلوگیری می کند. شادابی و درخشش پوست خود را به دست تونر کیس بیوتی بسپارید.

تونر آلوئه ورا کیس بیوتی

5 – تونر صورت برنج بیواکوا نیم کیلویی bioaqua

همه ما یک بار هم که شده در مورد خواص آب برنج برای پوست صورت چیز هایی شنیده ایم. تونر صورت برنج بیواکوا که سازگار با انواع پوست ها طراحی شده است به راحتی می تواند به عنوان یک آبرسان و مرطوب کننده قوی برای پوست های خشک عمل کند. این محصول در ترکیبات خود دارای ترکیبات ملایم است و ایجاد حساسیت و التهاب برای پوست جلوگیری می کند. اگر به دلیلی خشکی پوست صورت شما نیز حالت کدری و مردگی به خود گرفته است با اضافه کردن این محصول به عنوان یکی از مدل های بهترین تونر صورت برای پوست خشک شادابی، شفافیت و زیبایی را دوباره به پوست خود هدیه دهید.

تونر صورت برنج بیوآکوا نیم کیلویی Bioaqua

6 – تونر صورت آلوئه ورا بیوآکوا

به صورت لی اگر پوست خشکی دارید، نباید از استفاده از محصولات مراقبتی و یا لوازم آرایشی حاوی آلوئه ورا، صرف نظر کنید، در واقع بهترین گیاهی که خاصیت آبرسانی فوق العاده ای برای پوست های خشک دارد، آلوئه ورا می باشد، البته نا فقط خاصیت آبرسانی، بلکه خواص و فواید آلوئه ورا برای پوست و صورت بسیار بیشتر نیز می باشند. به هر حال، تونر آلوئه ورا بیوآکوا نیز یک محصول مراقبتی بسیار عالی و بهترین تونر صورت برای پوست خشک شما خواهد بود، که علاوه بر تنظیم PH پوستتان، شما را از شر خشکی آزار دهنده ای که بعد از شستشوی صورت برایتان اتفاق خواهد افتاد، نجات می دهد.

تونر صورت عصاره آلوئه ورا بیوآکوا همراه با جعبه و توضیحات

بهترین روش استفاده از تونر برای پوست خشک

اگر شما هم پوست خشکی دارید، با خیال راحت از بین 5 محصول بالا، نمونه مورد نیاز خودتان را انتخاب کرده و از فروشگاه اینترنتی بانه گالری تهیه و خریداری کنید، اما باید طرز استفاده از آن را نیز بلد باشید، این محصول مراقبتی را باید درست بعد از شستشوی صورت استفاده کنید، توصیه می کنیم که از یک فوم شتسشوی صورت مناسب برای پوست خشک خود استفاده کرده، صورتتان را خشک کرده و بعد از آن، از یکی از محصولات بالا برای تنظیم PH آن و از دست رفتن رطوبتی که در اثر شستشوی صورت اتفاق افتاده اقدام کنید. در نهایت می توانید به روتین مراقبتی پوست خشک خود ادامه دهیم.

بخوانید : طرز استفاده از تونر صورت

سخن پایانی

همان طور که انتخاب محصولات مراقبتی برای پوست های چرب دقت بالایی می خواهد، انتخاب هر محصول برای پوست خشک نیز نیازمند همین دقت است. تونر از آن دسته محصولات مراقبتی است که اگر برای پوست خشک به درستی انتخاب نشود ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به پوست شما وارد کند. در مقاله بالا علاوه بر توضیحات لازم جهت خرید بهترین تونر صورت برای پوست خشک چندین محصول خفن و مخاطب پسند نیز به شما معرفی کرده ایم که می توانید هر کدام از ان ها را داخل وب سایت خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *