دسته‌بندی نشده

آموزش طرز استفاده از چسب لیفت بینی + ویدیو

ظرز استفاده از چسب لیفت بینی

در این مقاله طرز استفاده از بهترین و ارزانترین روش کوچک کردن بینی یعنی چسب لیفت و کوچک کننده بینی را برای شما توضیح خواهیم داد، چرا که بسیاری از ما آرزوی یک بینی جمع و جور و خوش فرم را داریم، اما این را هم می دانیم که روش های پزشکی همچون جراحی و لیفت و عوارض ناشی از آن ها ما را ترسانده اند. چسب لیف بینی که طی چند سال اخیر با فرم دهی موقت و بلند مدت هیاهوی بسیاری را در زمینه فرم دهی بینی داشته است، از جمله متد های لیفت بینی بدون کوچک ترین عوارض است.

 

 

آیا یادگیری طرز استفاده از چسب لیفت بینی مهم است ؟

میخواهید به یک مراسم خاص بروید اما گریم های آرایشی به خوبی فرم بینی شما را جمع و جور نشان نمی دهد؟ در این حال چسب لیفت بینی به کمک شما می آید و با خاصیت نامرئی بودن خود به راحتی برای چندین ساعت منجر به بالا کشیدن و جمع شدن بینی شما می شود. اما ممکن است به درستی از آن استفاده نکنید و همانطور که بار ها و حتی در صفحه محصول نیز به این موضوع اشاره کرده ایم، در صورت استفاده صحیح می توانید از این چسب لیفت به عنوان کوچک کننده بینیتان استفاده کنید. اکنون که یک تعریف کلی از چسب لیفت بینی را حاصل کرده اید، می توانید با خواندن ادامه مطالب به سایر نکات کلیدی در ارتباط با محصول نظیر :

  • تاثیر چسب لیفت بینی
  • آموزش استفاده صحیح از آن
  • طرز استفاوه از چسب لیفت برای بینی های گوشتی
  • سنجش مزایا و معایب محصول

اطلاعات خود را تکمیل کنید و بسته به نیاز خود، اقدام به خرید چسب لیفت بینی اصل کنید.

عملکرد و تاثیر فوق العاده چسب لیفت بینی

عملکرد و تاثیر فوق العاده چسب لیفت بینی

چسب لیفت بینی چیست؟

قطعا قبل از استفاده هر محصولی، لازم است با متریال های به کار برده شده هنگام ساخت آن، آشنا شوید. چسب لیفت بینی یک نوار کاملا شفاف و بی رنگ است که در حالت کلی از سیلیکون، پلاستیک پلی اتن یا لاتکس ساخته می شود و هیچ عارضه یا حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی کنند (مگر در موارد استثنا، که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد.) از ویژگی های مثبت این محصول مقاوم در برابر تعریق است که سبب می شود کاربر در طول روز با خیال راحت از آن استفاده نماید.

بسیاری از خانم های خوش سلیقه پس از قرار دادن چسب لیفت بر روی بینی خود، دوست دارند کرم پودر استفاده نمایند، که این چسب با خاصیت شفاف بودن در این مورد هم هیچ گونه محدودیتی ایجاد نمی کند، فقط لازم است مخاطب هنگام خرید بهترین نوع چسب لیفیت بینی موجود در بازار را انتخاب نماید.

چسب لیفت بینی

چسب لیفت بینی

طرز استفاده از چسب لیفت برای انواع بینی ها

از چسب های لیفت موجود در بازار می توان انتظار جمع و جور کردن بینی را داشت، اما اگر به دنبال تغییرات اساسی و چشمگیر هستید، قطعا باید به سراغ تکنیک های پزشکی نظیر جراحی بروید. تاثیر چسب لیفت بینی، درست همان موقع که زیر بینی قرار می گیرد، به راحتی دیده می شود. (جالب است بدانید در استفاده های طولانی مدت از محصول، بینی حالت سربالا تر و جمع و جور تری به خود می گیرد.) در حالت کلی دو نوع بینی گوشتی و استخوانی داریم، که کار چسب لیفت با هر کدام از آن ها به شرح زیر می باشد:

بینی های گوشتی

عزیزانی که دارای بینی های گوشتی هستید این قسمت از مقاله مختص شماست! جالب است بدانید بینی های گوشتی اولین کاندید چسب لیفت بینی برای رفع عیوب کوچک است. زمانی که چسب زیر بینی گوشتی قرار می گیرد، بینی تا حد متوسطی کوچک و باریک تر به چشم می خورد. (البته توجه داشته باشید چسب لیفت بینی را با چسب بعد از عمل بینی اشتباه نگیرید.

بینی های استخوانی

اگر شما در دسته افراد بینی استخوانی قرار دارید و دارای قوز کوچک بر روی بینی خود هستید، با قرار دادن چسب لیفت زیر بینی خود، می توانید تیغه ی میانی را تا حدی صاف کنید. اما اگر بخواهیم واقع بینانه به مسئله نگاه کنیم، چسب لیفت بینی تاثیرات چندانی بر روی بینی های استخوانی ندارد و افراد می توانند با استفاده از تکنیک های پزشکی همچون جراحی، به نتیجه ی بهتری برسند.

اولین قدم به هنگام استفاده از چسب لیفت بینی، شستشوی کاملا صورت و از بین بردن چربی های موجود بر روی آن است. پس از خشک کردن صورت با حوله نرم، مقداری الکل را با استفاده از پد یا پنبه آرایشی بر روی بینی خود به صورت ضربه ای بزنید. ( اگر چسب لیفتی که خریداری کرده اید پهن است، بهتر است جهت زیبا تر به نظر رسیدن به دو قسمت تقسیم‌ شود. ) با توجه به ارتفاع بینی خود حدود 6 یا 7 سانتی متر از چسب را ببرید، سپس وسط آن را بر روی نوک بینی قرار دهید و آرام آرام به سمت بالا بکشید. توجه داشته باشید چسب را بیش از حد استاندار بالا نکشید تا پوست حالت چروک و پیر به خود نگیرد!

آیا چسب لیفت بینی واقعا تاثیر دارد؟

اگر بخواهیم صاقانه به این سوال پر تکرار شما پاسخ بدهیم، باید مواردی را در نظر بگیریم، اگر هدف شما هنگام استفاده از چسب لیفت بینی تغییر فرم جزئی و موقت است، قطعا نتیجه مطلوبی می گیرید. البته با استفاده مداوم هم تغییرات کوچک اما مثبت را بر روی بینی شما می گذارد. اما اگر به دنبال چشمگیر در تغییر فرم بینی خود هستید استفاده از چسب لیفت بینی به شما پیشنهاد نمی شود.

طرز استفاده از چسب لیفت بینی

طرز استفاده از چسب لیفت بینی

عوارض استفاده از چسب لیفت بینی

در حالت کلی متریال های به کار برده شده در ساخت چسب های لیفتینگ بینی، هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی کنند، اما مطمئنا موارد استثنا هم وجود دارد که افراد پس از استفاده از چسب لیفت بینی شاهد قرمزی بر روی پوست خود می شوند، در این حالت افراد باید استفاده از محصول را قطع نمایند تا دچار مشکلات و معظلات پوستی نشوند. طی تحقیقات انجام شده پزشکان به این باور رسیده اند استفاده از چسب لیفت بینی سبب کشیدگی پوست بینی و شروع پیری این قسمت از صورت می شود. پس به شما پیشنهاد می شود فقط در موارد خاص و موقعیت های مهم از این چسب استفاده نمایید.

مزایا و معایب استفاده از چسب لیفت بینی

هر محصول علاوه بر یک سری مزایا از چندین معایب نیز برخوردار است، که قطعا چسب لیفت بینی هم از این قاعده خارج نیست. مزیا و معایب این محصول را به صورت یک دسته بندی دقیق و ساده برای شما بازگو می کنیم:

  • مزایا
    • کاملا مقرون به صرفه
    • هیچ گونه عوارضی ندارد
    • مناسب هر نوع بینی است
    • در هر زمان و به راحتی قابل برداشتن است
    • -کاملا ضد حساسیت است (مگر در موارد استثنا)
  • معایب
    • ایجاد مشکلات پوستی در استفاده های طولانی مدت
    • سرعت بخشیدن به روند پیری پوست بینی
    • ایجاد افتادگی در نوک بینی هنگام استفاده طولانی مدت
    • ایجاد قرمزی و حساسیت در برخی افراد
چسب لیفت بینی شفاف

چسب لیفت بینی شفاف

بهترین چسب لیفت بینی

اما ممکن است طرز صحیح استفاده از چسب لیفت و کوچک کننده بینی را نیز یاد بگیرید و با این حال کوچک کردن بینی گوشتی و یا استخوانیتان برایتان مقدور نباشد، این به این دلیل است که محصول مناسبی انتخاب نکرده اید، به همین منظور ما تصمیم گرفته ایم که چسب لیفت بینی با کیفیت به شما معرفی کنیم، محصولی که در ادامه مشاهده می نمایید، از برند Exel است، 100% اورجینال می باشد و با بهترین قیمت در فروشگاه بانه گالری موجود و قابل خرید می باشد

یک فکر در & ldquo؛ آموزش طرز استفاده از چسب لیفت بینی + ویدیو & rdquo؛

  1. . گفت:

    چرا بعضی از چسب لیفتا شفاف نیستن و وسطشون نقطه چین نداره؟

    مثلا از من حالت نواری داره ولی شفاف نیس و وسطش هم نقطه چین نداره

    از داروخانه گرفتم یعنی این چسب لیفت نیس؟

    1. احسان مولودی گفت:

      چرا، اونی که شما گرفتی هم مشکلی نداره، فقط به این صورت ساخته شده و ضمنان چشب لیفت های شفاف، کاملا شفافن

  2. چسب لیفت بینی گفت:

    بسیار عالی و کامل بود … من چند وقته از چسب لیفت بینی استفاده می کنم و نتیجه خوبی گرفتم .. حدود 3 ماه میشه استفاده می کنم … ممنون از سایت خوب تون

    1. پری گفت:

      پوست بینی تون چروک نشده.آخه عوارض داره

  3. Melika گفت:

    سلام من حدود یک ماهه از چسب لیفت استفاده میکنم ولی هرکاری که میکنم دیده میشه
    هر فردی که نزدیک میشه به صورتم متوجه چسب میشه
    میشه یه راهکار خوب بهم بگین ممنون

    1. احسان مولودی گفت:

      سلام احتمالا روشی که چسب رو به بینیتون می زنید و یا جنس چسبی که استفاده می کنید متفاوته، هر کدوم از اینها یا هر دوشون رو که عوض کنید مشکل حل میشه

      1. ابراهیمی گفت:

        سلام قیمت چسب لیفت بینی چنده وچطور میتونیم سفارش بدیم؟

  4. فاطمه گفت:

    سلام متونم بپرسم تا چه زمان باید چسب لیفت بینی استفادع کرد برای بینی های گوشتی پهن

    1. احسان مولودی گفت:

      سلام چسب لیفت فقط موقتی کوچیک می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *