مراقبتی و بهداشتی

محصول آرایشی برای از بین بردن پوست مرده

محصول آرایشی برای از بین بردن پوست مرده

وقتی سخن از مراقبت از پوست و صورت می شود، مطمئنا هر خانمی محصولاتی را برای ایجاد یک روتین پوستی که نهایتا منجر به زیبا تر شدن چهره و بهبود وضعیت آن از لحاظ مختلف می شود را خریداری کرده و بر روی میز آرایشی خود قرار داده است، اما آیا می دانید که سلول های مرده روی پوست کاری به روتین پوستی منحصر به فرد و حتی گران قیمت شما ندارند و هر چند وقت یک بار دوباره ظاهر می شوند و ممکن است صورت شما را خراب کنند و باید فکری به حال آنها بکنید؟ در این مقاله می خواهیم چندین محصول آرایشی و مراقبتی برای از بین بردن پوست مرده و یا به عبارتی سلول های مرده روی پوست به شما عزیزان و همراهان همیشگی بانه گالری معرفی نماییم.

علت به وجود سلول های مرده روی پوست

علت اینکه چرا سلول های مرده وجود دارند و به چه صورت به وجود می آیند بسیار ساده است، در واقع مشکل اصلی به وجود آمدن سلول های مرده نیست، بلکه تجمع سلول های مرده است که مشکل اساسی می باشد و ما به دنبال جلوگیری از آن می باشیم، اما بسته به سن افراد مدت زمان به وجود آمدن سلول های مرده و طول دوره آن می تواند متفاوت باشد.

قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت

در واقع سلول های مرده زمانی به وجود می آیند که صورت اقدام به تولید سلول های جدید و جایگزینی آنها با سلول های قبلی می کند، به این صورت نیست که شما سلول های مرده را ببینید و با دست آنها را کنار بزنید و یا از بین ببرید، شاید اصلا زمان جایگزینی سلول های مرده را نیز متوجه نشوید، اما با انجام روتین های پوستی درست می توانید از تجمع آنها و نتیجتا کدر شدن صورتتان جلوگیری کنید.

علل به وجود آمدن سلول مرده روی پوست

علت تجمع سلول های مرده روی پوست

قبل از معرفی چندین محصول آرایشی برای از بین بردن پوست مرده، لازم است بدانید که چه چیزی باعث می شود که صورت شما به این روز بیافتد. مشکلات مراقبتی پوست بسیار زیادند و دلایل مختلفی نیز وجود دارند که باعث به تجمع سلول های مرده و نهایتا خراب شدن ظاهر صورت شما می شوند، البته ممکن است این مشکل برای شما پیش نیاید اما با توجه به این که مردن سلول های پوستی طبیعی است و برای تازه سازی صورت شما لازم است، ممکن است این سلول های مرده در طول زمان جمع شده و بدین ترتیب پوست شما را خراب کنند.

اولین و اصلی ترین علت و دلیلی که باعث به وجود آمدن این مشکل و جمع شدن سلول های مرده روی پوست صورت و نهایتا خراب شدن ظاهرتان می شود، عدم لایه برداری به موقع از پوست صورتتان است، لایه برداری به موقع و درست، باعث از بین رفت سلول های مرده پوست می شود، بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید، باید حتما لایه برداری از پوست صورت را یاد بگیرید.

دلایل دیگری که ممکن است به تجمع سلول های مرده روی پوست کمک کنند و باعث و بانی این مشکل باشند، افزایش سن ( زیرا بازسازی سلول های پوستی با افزایش سن کاهش می یابد )، پوست خشک و عوامل محیطی همانند در معرض نور خورشید قرار گرفتن طولانی مدت و تغییرات آب و هوایی و… می باشند. اما هدف از نوشتن این پاراگراف و چیزی که شما به دنبال آن هستید این است که چگونه از شر این مشکل رهایی یابید و از ما انتظار دارید تا چندین محصول آرایشی برای از بین بردن پوست مرده را به شما معرفی نماییم، نگران نباشید زمان آن هم  می رسد، کافیست ادامه مطلب را به صورت کامل و به درستی مطالعه نمایید.

تجمع سلول های مرده و علائو آن روی پوست صورت

علائم و نشانه های تجمع سلول مرده روی پوست

وقتی از محصول مناسبی برای از بین بردن پوست و سلول های مرده استفاده نمی کنید، علائمی روی صورت شما به شما می گوید که پوستتان دچار این مشکل شده و تجمع سلول های مرده به مشکلی اساسی تبدیل شده که حتما باید نسبت به رفع آن اقدام نمایید، این علائم می تواند یکی از موارد زیر باشد :

  • خارش پوست
  • کدر شدن پوست صورت نسبت به حالت عادی
  • پوسته پوسته شدن صورت
  • به وجود آمدن جوش و آکنه

علائم تجمع سلول مرده روی پوست

استفاده از اسکراب صورت با کیفیت

اگر نمی دانید اسکراب چیست، بهتر است مقاله ای که در رابطه با آن در صفحه وبلاگ فروشگاه نوشته ایم را به صورت کامل مطالعه نمایید، اگر هم در رابطه با این محصول اطلاعاتی دارید و می دانید چیست، باید بگوییم که عجیب است که تا به امروز از آن استفاده نکرده اید و به دنبال محصول آرایشی برای از بین بردن پوست مرده می گردید.

زیرا با توجه به اینکه به این موضوع اشاره کردیم که اصلی ترین مشکل به وجود آمدن و تجمع سلول های مرده روی پوست عدم لایه برداری اصولی و درست و حسابی از آن است، باید حتما یک لایه بردار و اسکراب با کیفیت بر روی میز آرایشی شما وجود داشته باشد، که محصولات متنوعی در فروشگاه اینترنتی بانه گالری وجود دارد و به عنوان مثال ما اسکراب هلو و بادام کوهی بیوآکوا را به عنوان یک لایه بردار بسیار با کیفیت و درجه یک به عنوان اولین محصول آرایشی برای از بین بردن پوست مرده به شما معرفی می نماییم.

اسکراب روشن کننده بادام کوهی و هلو بیوآکوا

اسکراب روشن کننده بادام کوهی و هلو بیوآکوا

این محصول دارای فرمولاسیون طبیعی است و از ترکیبات اورگانیک ساخته شده است و باعث لایه برداری از پوست صورت و حتی بدن نیز می گردد، با استفاده از این محصول بی نظیر شما می توانید به راحتی از شر سلول های مرده صورتتان خلاص شوید و جوانی و زیبایی خود را دوباره به دست آورید. البته می توانید نسبت به خرید اسکراب های دیگری نیز اقدام کنید، اما این محصول پیشنهادی ویژه بود از جانب متخصصان و مشاوران فروشگاه.

استفاده از اسکراب برای از بین بردن سلول مرده پوست

 

تمیز کردن صورت و شستشو آن

قبل از خواب خوب صورتتان را می شورید؟ از شوینده مناسبی استفاده می کنید؟ یکی از کارهایی که می تواند به جلوگیری از تجمع سلول های مرده پوستی روی صورت کمک کند، شستشو صورت با استفاده از یک شوینده مناسب همانند فوم شستشو صورت می باشد. شما باید هر شب قبل از خواب با استفاده از یک فیس براش و فوم شستشو، صورتتان را شسته و خوب ماساژ دهید، بنابراین محصول آرایش و مراقبتی دومی که برای از بین بردن و جلوگیری از به وجود آمدن پوست مرده مناسب است، فوم شستشو می باشد.

شستشو صورت برای از بین بردن سلول های مرده پوستی

استفاده از کرم ضد آفتاب با کیفیت

بله درست است، یکی از مواردی که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود، قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون محافظ و با تابش مستقیم خورشید بر روی صورتتان می باشد که علاوه بر کمک به تسریع روند تجمع سلول های مرده صورت، باعث پیری زودرس نیز می شود بنابراین اگر ضد آفتاب خوبی ندارید، همین الان از فروشگاه اینترنتی بانه گالری نسبت به خرید کرم ضد آفتاب با کیفیت و مناسب پوست خود اقدام نمایید.

مصرف به موقع آب

بله درست است یکی از مواردی که حتی باعث لاغری صورت و چهره شما نیز می شود، عدم مصرف به موقع اب و کمبود آب رسانی به سلول ها است که تجمع سلول های مرده را نیز نتیجه می دهد، بنابراین این بار نیازی به معرفی محصول برای از بین بردن سلول های مرده پوست نیست و کافی است به موقع و سر وقت آب کافی به بدن و سلول هایتان برسانید.

استفاده از ماسک صورت

ماسک صورت نیز یکی دیگر از محصول هایی است که برای از بین بردن پوست مرده و تجمع های سلولی مرده بسیار کاربردی می باشد، انواع ماسک صورت و ماسک ورقه ای صورت که از عصاره مواد مختلف و ترکیبات مختلفی ساخته شده اند می توانند با آبرسانی به پوست صورت هم روند پیری آن را کاهش دهند و هم به لطف ترکیبات لایه برداری که دارند به از بین بردن سلول های مرده و نتیجتا روشن شدن صورت شما کمک شایانی کنند.

استفاده از ماسک صورت برای از بین بردن سلول های مرده و لایه برداری از پوست

سلول های مرده کل بدنتان را از بین ببرید

نکته مهمی که وجود دارد این است که با وجود اینکه چهره و صورت مهمترین قسمت پوست و بدن می باشد و اهمیت آن در زیبایی شما بیشتر است، اما از بین بردن سلول های مرده کاری ضروری است و شما باید برای تمامی قسمت های بدنتان نیز آنچه که برای صورتتان انجام می دهید را انجام دهید، بنابراین با خرید اسکراب بدن و یا لایه بردار های مناسب می توانید به لایه برداری از قسمت های مختلف بدنتان همانند پا ها، بازو ها، دست ها و … و نیز از بین بردن سلول های مرده و تجمعات آنها کمک نمایید.

مرطوب کردن را فراموش نکنید

یکی دیگر از محصول هایی که برای از بین بردن پوست مرده صورت و البته برای جلوگیری از به وجود آمدن تجمع های سلولی مرده بسیار کاربردی است، کرم مرطوب کننده می باشد، محصولی بی نهایت کاربردی که می تواند با مرطوب نگه داشتن صورت و آبرسانی به آن از پوسته پوسته شدن صورت جلوگیری کند. بنابراین حتما یادتان باشد که بعد از استفاده از اسکراب از یک کرم مرطوب کننده خوب و با کیفیت نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *