دسته‌بندی نشده

بهترین سرم صورت برای جوانسازی پوست – از نگاه مصرف کننده

بهترین سرم صورت برای جوانسازی پوست

بگذارید همین ابتدا این اصل اساسی را به شما نیز بگوییم که در واقع اصلی ترین هدف استفاده از محصولات مراقبت از پوست و صورت، جوانسازی می باشد و البته یکی از اصلی ترین محصولات مراقبتی درمان کننده و باز کمک کننده به حفظ جوانی و یا بازگردانی آن، سرم های صورت می باشند. پس اگر شما نیز می خواهید همواره برای مدت زمانی بیشتر از جوانی پوست و صورتتان لذت ببرید و به دنبال محصول منسابی برای این کار می گردید، در ادامه این مطلب با ما باشید تا شما را با بهترین سرم های صورت جوانساز پوست بر اساس فروش و البته نظرات کاربران و مصرف کنندگان آشنا کنیم. اما قبل از هر چیزی …

سرم صورت جوانساز پوست چیست ؟

نوعی از سرم های صورت هستند که اگر به صورت کلی می خواهید بدانید که سرم صورت چیست باید مقاله دیگری را در این رابطه مطالعه کنید. اما نکته مهم این است که بهترین مدل این محصولات مراقبتی سمر های صورت جوان ساز می باشند که در ترکیبات آنها از ویتامین ها و پروتئین هایی استفاده شده که باعث تقویت بافت های سلولی، ترمیم آنها، افزایش گردش سلولی و جلوگیری از شل شدن پوست صورت می شود.

در واقع سرم های صورت همانند یک ماشین زمان و یا یک کنترل پیری عمل می کنند و برخی از آنها نه تنها رشد چین و چروک و بروز و پیدایش خطوط ریز روی صورت را کاهش می دهند، بلکه به رفع آنها نیز کمک خواهند کرد. اما نکته مهمی که هنوز هم برخی از خانم ها علی رغم مشاهده نتایج سر سام آور و شگفت انگیز این محصولات، به آن باور ندارند، این است که این سرم ها واقعی می باشند. دلیل این ادعا را در ادامه توضیح نیز داده ایم. چراکه حاوی ترکیباتی هستند که در واقع این ترکیبات دلیل جوانی و بدون چین و چروک ماندن پوست و صورت در سنین پایین تر می باشد و در سنین بالا نیز در صورت افزایش آنها، پوست و صورت شما همچنین جوان باقی خواهد ماند.

چرا سرم های صورت بهترین جوانساز های پوست هستند ؟

اما سوال دیگری که ممکن است برای شما نیز پیش آید و نیاز است که جواب آن را بدانید، این است که چرا نمی توانید از محصولاتی دیگر همانند کرم های مرطوب کننده یا آبرسان که دارای خواص جوانسازی هستند استفاده کنید ؟در پاسخ باید بگوییم که محصولات جوانساز تنوع بسیار بالایی دارند و از ماسک ورقه ای صورت گرفته تا برخی از لوازم آرایشی اورجینالی که حاوی ترکیبات مفید می باشند، می توانند به حفظ جوانی شما کمک کنند. اما اصلی ترین دلیل برای بهترین بودن سرم های صورت برای جوانسازی پوست که در واقع بر پایه یکی از خواص سرم های صورت می باشد، این است که این محصولات حاوی غلظت بالایی از ترکیبات فعال و مفید می باشند و همچنین قدرت جذب بسیار بالایی نیز دارند.

بنابراین مهم نیست که اگر خیلی وقت است که از محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنید و نتیجه دلخواهی ندیده اید و یا تازه قصد شروع استفاده از آنها را دارید. مهم این است که نباید هزینه بیشتر و یا زیادی را صرف آزمون و خطا کردن و بهترین سرم و یا محصول مراقبت از پوست و صورت جوانساز را پیاد کنید، بلکه در هر صورت، استفاده از هر کدام از سرم های صورت زیر، می تواند انگیزه ای بسیار خوب برای برنامه ریزی برای حفظ زیبایی صورتتان خواهد بود.

اما ویژگی هایی برای بهترین سرم صورت جوانساز بودن

در واقع این محصولات باید قادر باشند که از بروز چین و چروک جلوگیری کنند، پوست صورت را لیفت کرده و از شل شدن و افتادگی آن جلوگیری کنند. باعث روشن شدن و از بین رفتن لکه های پوست ناشی از پیری و یا آفتاب سوختگی شده و همچنین از بروز آنها نیز جلوگیری کنند. اگر پوست به دلیل خشکی، پوسته پوسته شده، به آن آبرسانی کرده و این مشکل را رفع نمایند. سطح کلاژن، الاستین و پروتئین های مورد نیاز برای بافت های سلولی، جهت جوان ماندن و جلوگیری از پیری را بالا ببرند و در نهایت باعث شوند که خطوط ریز روی صورت نیز پر شده و البته چین و چروک نیز تا حدودی کاهش یابند.

ترکیبات سرم های جوان ساز چیست ؟

  • هیالورونیک اسید : یکی از ترکیباتی که حداقل مقداری از آن در تقریبا بسیاری از سرم های صورت حاوی ترکیبات دیگر نیز موجود می باشد و به صورت مستقیم نیز از آن نمونه هایی ساخته شده است. اصلی ترین وظیفه هیالورونیک اسید، آبرسانی است، اما باعث بهبود بافت و رنگ پ.ست نیز می شود.
  • ویتامین A یا رتینول : ویتامین A یکی دیگر از ترکیباتی است که امروزه در بسیاری از محصولات مراقبت از پوت، به ویژه نمونه های جوان ساز استفاده می شود. اصلی ترین کاری که رتینول یا ویتامین آ انجام می دهد، این است که باعث افزایش سطح کلاژن در پوست می شود.
  • ویتامین سی C : و اما اصلی ترین و بهترین ترکیبی که در محصولات مراقبت از پوست و سرم های صورت جوانساز پوست استفاده می شود، ویتامین C می باشد، چراکه تولید کلاژن در پوست را بیش از هر ترکیب دیگری افزایش می دهد و همچنین خواص بسیار زیاد دیگری نیز دارد. که در مقاله خواص ویتامین سی برای پوست به آنها اشاره کرده ایم
  • نیاسینامید یا ویتامین B3 : از دیگر ویتامین هایی که در واقع کاربرد بیشتر آن در ساخت کرم های مرطوب کننده است، اما با این حال باز، هم سرم های صورت ساخته شده از آن در بازار وجود دارند و هم در برخی از سرم های دیگر نیز از آن استفاده می شود، چراکه در واقع به تقویت اپیدرم و سد مقاومتی پوست کمک می کند، که در جلوگیری از اشعه های مضر نور خورشید، رادیکال های آزاد و … بسیار موثر است.
  • آلوئه ورا : از دیگر ترکیباتی که استفاده از آن در مصحولات مراقبت از پوست بسیار زیاد است و اگر بتوانید سرم صورت حاوی آن را پیدا کنید، باید بگوییم به یکی از بهترین سرم های صورت جوانساز دست یافته اید، آلوئه ورا می باشد، خواص آلوئه ورا برای پوست بسیار زیاد است و از جمله آنها باید به ضد التهاب بودن، آبرسانی، آنتی اکسیدان بودن و ضد پیری اشاره نمود.

بخوانید : تاثیر کلاژن سازی بر روی جوان سازی پوست چیست

و اما بهترین سرم های صورت جوانساز برای پوست

حال که هم ترکیبات جوان ساز در سرم های صورت را می شناسید و هم می دانید که این محصولات چگونه به جلوگیری از پیری و بروز چین و چروک و البته درمان آنها کمک می کنند، وقت آن رسیده که بهترین سرم های جوانساز برای پوست صورت را نیز بشناسید. در ادامه با ما باشید تا بهترین محصولات موجود در بازار را از نظر مصرف کنندگان به شما معرفی کنیم.

سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

پر فروش ترین و بهترین سرم صورت بیوآکوا که تا به حال تولید شده، این محصول ساخته شده از ویتامین سی است که واقعا محصولی پر کاربرد است، اما جوانسازی قدرتمند برای پوست و صورت می باشد. این محصول کاملا بدون عوارض می باشد، ضد حساسیت است و برای انواع پوست مناسب و قابل استفاده است. خاصیت آبرسانی فوق العاده ای دارد، قدرت جذب آن بسیار بالا است و سرعت تولید کلاژن در پوست را به شدت بالا برده و باعث همبند ماندن و تقویت بافت های سلولی و کشیده شدن و لیفت آنها و نتیجتا پر شدن خطوط ریز و کاهش چین و چروک و البته جلوگیری از پیری پوست می گردد. سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا به عنوان بهترین سرم جوانساز پویت معرفی شده در این مقاله در دو ظرفیت 30 میل و 100 میل تولید می شود و قیمت آن بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

سرم صورت طلا بیوآکوا

و اما دومین سرم صورت پر فروش از محصولات برند بیوآکوا که از ریز دانه های میکروسکوپی طلا در داخل هیالورونیک ساخته شده و همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، به دلیل دارا بودن مقدار زیادی هیالورونیک اسید، قدرت آبرساین فوق العاده بالای دارد و به صورت کلی باعث جوانسازی پوست می گردد. هر چند که تفاوت های سرم صورت ویتامین سی و سرم صورت طلا زیاد می باشند، اما این محصول نیز با افزایش گردش سلولی، به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و توانایی که در روشن کردن پوست دارد، دارای خواص جوانسازی می باشد. قیمت خرید سرم صورت طلا 24 عیار بیوآکوا نیز بسیار مناسب و به صرفه تر از محصولات مشابه از برند های دیگر است.

سرم صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا

و اما محصولی دیگر که به صورت خالص از هیالورونیک اسید ساخته شده است، در لیست بهترین سرم های صورت برای پوست خشک، جایگاه ویژه ای دارد و می تواند با تغذیه بسیار عالی سلول ها و آبرسانی عمیق به آنها وهمچنین افزایش رطوبت و توانایی حفظ منابع سلولی توسط پوست، به پر شدن خطوط ریز صورت و البته افزایش درخشش آن نیز کمک کرده و در نهایت به جوان شدن پوست و صورت شما کمک کند. فروش سرم صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا که البته قبل تر ها ما آن را به عنوان تنها یک سرم آبرسان معرفی می کردیم، اما بعد ها با مطالعه خواص هیالورونیک برای پوست به خاصیت جوانسازی آن پی برده و با تحقیق در رابطه به صحت این خاصیت از مشتریان و مصرف کنندگان قبلی این محصول از وجود آن مطمئن شدیم، بسیار بالا می باشد.

سرم صورت برنج بیوآکوا

یکی از راز های جوانی و زیبایی زنانه کره ای به طرز عجیب و شگفت انگیزی استفاده از عصاره و آب برنج به عنوان یک محصول مراقبتی می باشد و این روتین مراقبتی از زمان های بسیار گذشته در این کشور رایج بوده است. علی رغم اینکه این محصول خواص بسیار بسیار زیاد دیگری دارد و توضیحات تکمیلی ان در صفحه مربوطه درج شده است، اما مورد توجه ترین خاصیت آن این است که سرشار است از ویتامین A، ویتامینی که در ابتدا نیز به خاصیت آن در افزایش تولید و سنتز کلاژن اشاره کردیم. اما علاوه بر این، این سرم صورت، ضد لک و روشن کننده نیز می باشد، التهاب را تسکین می دهد و همچنین آبرسانی فوق العاده قدرتمند نیز است.

سرم حلزون کلاژن

و اما محصولی بسیار خاص، از برندی بسیار خاص، که تمامی محصولات مراقبت از پوست خود را از لجن حلزون تولید می کند. این سرم صورت بی نظیر است که به دلیل افزایش توانایی پوست در سنتز کلاژن به یکی از بهترین سرم های صورت جوانساز پوست تبدیل شده است. علی رغم اینکه اصلی ترین خاصیت این محصول، جوانسازی آن است، اما در واقع حتی در نامگذاری محصول نیز به این موضوع اشاره شده و بر آن تاکید شده که این سرم صورت، یک محصول چهار کاره است و علاوه بر جوانسازی، قادر می باشد که آکنه ها را نیز از بین برده و البته پوست و صورت را روشن تر کرده و لکه های را نیز از بین ببرد. قیمت خرید سرم صورت چهار کاره حلزون، نسبت به ترکیبات بی نظیر آن، بسیار مناسب است.

سرم صورت کلاژن وکالی

و اما به عنوان آخرین مورد از محصولات معرفی شده در مقاله بهترین سرم صورت جوانساز  برای اواع پوست، باید شما را با این محصولا متفاوت از برند وکالی آشنا سازیم. محصولات وکالی از کیفیت بالایی برخوردار می باند و این سرم نیز به لطف ترکیبات بسیار زیادی که دارد، از خواص بسیرا باالایی برخوردار است، به عنوان مصلا به افزایش سطح کلاژن در پوست، جوان شدن، آبرسانس و جلوگیری از خشک شدن نیز کمک می نماید.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم مهمترین نکته ای که علاوه بر انتخاب و خرید سرم صورت مناسب برای جوانسازی وجود دارد، این است که ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست نیز رعایت شود. در پایان باید بهاین موضوع نیز اشاره کنیم که در واقع سرم های صورت بهترین محصولات مرابتی جوان ساز می باشند و خواندن این مقاله و شناختبهترین سرم های صورت جوانساز پوست، بسیار موثر و مفید خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *