دسته‌بندی نشده

رژ لب مخملی چیست ؟ توضیح کامل

رژ لب مخملی چیست

رژ لب ها انواع مختلفی دارند، اما همه آنها به یک اندازه معروف و محبوب نیستند و به یک اندازه هم پر کاربرد نمی باشند، برخی از آنها در بین خانم ها محبوبیت بیشتری دارند و برخی نیز کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، این موضوع به مارک و برند تولید کننده آن نیز بستگی دارد، به صورتی که معمولا بهترین برند های رژ لب، محصولاتشان به چه صورت باشد، ترند ها نیز به آن سمت خواهند رفت. اما در هر صورت، یکی از ترند ترین و بسیار پر طرفدار ترین و محبوب ترین مدل های رژ لب ها، نمونه های مخملی می باشند که معمولا رنگی مات دارند و بافت آنها بسیار بسیار طبیعی و به اصطلاح مخملی ( همانند پاچه مخمل ) می باشد، در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که به چه مدل هایی مخملی می گویند و به صورت کلی رژ لب مخملی چیست. با ما همراه باشید.

اما رژ لب مخملی چیست ؟

در واقع مخملی بودن ربطی به کیفیت آنها ندارد، ربطی به برند سازنده شان ندارد و نوعی همانند رژ لب های مایع یا جامد نیست و صرفا به نتیجه نهایی آنها بستگی دارد، به عبارتی رژ لب های مخملی و غیر مخملی در نتیجه نهایی که به نمایش می گذارند متفاوت هستند و در تعریف نمونه های مخملی باید بگوییم که رژ لب هایی هستند که فینیش نهایی آنها مات است، برقی ندارند و انعکاسی هم از خود ندارند. اما در واقع اگر بخواهیم دقیق تر آنها را بررسی کنیم، باید بگوییم کامل کامل هم مات نیستند و برقی هم ندارند، در واقع این رژ لب ها برای جلوه بهتر در مقابل دوربین بهترین انتخاب هستند. زیرا جلوه مرده ای ندارند و انعکاسی هم ایجاد نخواهند کرد.

بخوانید : بهترین مارک رژ لب

تفاوت رژ لب مات و مخملی چیست ؟

در نظر داشت هباشید که بر اساس این تعریف که از مطالعه چندین وبسایت خارجی حوزه زیبایی چنین نتیجه ای حاصل شده است، رژ لب های مات و مخملی با هم تفاوت ریزی دارند که البته در بسیاری از محصولات شاید فرد متوجه آنها نشود، اما به هر حال بهتر است که تفاوتشان را به خوبی درک کنید و بدانید که نمونه های مات، کاملا بدون برق هستند، کاملا خشک و بدون انعکاس می شوند و کاور فوق العاده مات و به اصطلاح تاریکی دارند، اما نمونه های مخملی که به آنها مات و مخملی هم گفته می شود، آنگونه کامل و همانند نمونه های فقط مات، بدون برق و تاریک نیستند و بافت بسیار بسیار طبیعی تری دارند.

انواع رژ لب های مخملی

شاید تا الان هیچ کس تعریف اینکه رژ لب مخملی چیست را اینگونه کامل و با مقایسه و شرح کامل به شما نگفته بود، اما در ادامه این تعریف باید بدانید که رژ لب های مخملی در انواع مختلفی نیز ساخته می شوند، هم نمونه های مدادی آن ها وجود دارد، هم نمونه های مایع و هم نمونه های جامد. اما این نکته بسیار بسیار مهم است، که بافت مخملی و طبیعی رژ لب جامد و رژ لب مدادی بسیار بهتر از بافت مخملی و طبیعی رژ لب مایع است. در واقع نمونه های مایع، بیشتر مات می باشند تا اینکه مخملی باشند. بنابراین اگر بیشتر به دنبال مخملی بودن و خیلی زیاد مات نبودن هستید، بهترین انتخاب خرید نمونه های جامد و مدادی می باشد.

و اما نحوه استفاده از آنها

به صورت کلی نحوه استفاده از رژ لب را در مقاله ای دیگر در بخش وبلاگ فروشگاه ها که برای هر نوع رژ لبی قابل اجرا است را توضیح داده ایم و حتی در آن مقاله به اینکه نحوه استفاده از رژ لب های مخملی چیست نیز اشاره کرده ایم، اما به منظور آسان تر کردن کار برای شما در ادامه نکات مهمی که در رابطه با آن وجود دارد را بیان خواهیم کرد :

به عنوان اولین نکته، این را در نظر داشته باشید که برای افزایش ماندگاری رژ لب ها باید قبل از آن از پرایمر لب استفاده کنید و به منظور سالم تر نگه داشتن آنها نیز بهترین کار استفاده از بالم لب است، بنابراین حداقل 2 ساعت قبل از شروع به میکاپ از یک بالم خوب استفاده کنید، البته لب های تان تمیز باشسد، سپس قبل از آرایش مجدد لب های تان را تمیز کرده، پرایمر خوبی بزنید و شروع کنید به رژ لب زدن، مطابق با آموزشی که در مقاله ذکر شده درج کرده ایم.

سخن آخر

به عنوان آخرین موضوعی هم که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد، باید بگوییم که به عقیده ما در حال حاضر بهترین برند تولید کننده رژ لب مخملی در بانه گالری، برند بارین بیوتی است که تنوع محصولی بسیار بالایی دارد، کیفیت محصولاتش زبان زد می باشند و رنگ های فوق العاده ای را نیز در خود دارند. برای خرید رژ لب مخملی از هر کدام از رنگ های آن هم به صورت تکی و هم به صورت عمده می توانید از صفحه فروشگاه اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *