دسته‌بندی نشده

آیا استفاده از سرم صورت عوارض دارد ؟

عوارض استفاده نادرست از سرم صورت چیست

یکی از مشکلاتی که بسیاری از خانم ها و آقایان و افرادی که می خواهند برای برخی از مشکلات پوستی خود، از جمله جوش های صورت، از جمله چربی و ترشح سبوم بیش از حد، از جمله خشکی و البته چین و چروک و پیری صورت از سرم صورت استفاده کنند با آن روبرو هستند، این است که دو به شک هستند که آیا این محصول عوارض دارند و یا نه. اگر شما هم هنگام خرید سرم صورت این مشکل را دارید، در این مقاله می خواهیم به این سوال که عوارض استفاده از سرم صورت چیست پاسخ کاملی داده و این موضوع را یک بار برای همیشه برای شما عزیزان روشن کنیم. با ما همراه باشید.

آیا سرم صورت عوارض دارد ؟

در یک کلام پاسخ به این سوال نه است، اما موضوع که باید بدانید این است که بله برخی از سرم های صورت می توانند عوارض داشته باشند و در صورتی هم که به نحو احسن از آنها استفاده نشود و یا محصولی که انتخاب کرده اید برای پوست شما مناسب نباشد، همه آنها عوارض دارند. پس اگر بخواهیم پاسخ به این سوال را کامل تر کنیم، باید بگوییم که عوارض استفاده از سرم صورت به این بستگی دارد که آیا محصولی که انتخاب کرده اید برای پوست شما مناسب است ؟ آیا مشکل شما با این محصول و با این سرم صورت رفع می شود و اینکه آیا محصول انتخاب شده کیفیت لازم را دارد ؟ اورجینال است ؟ حاوی ترکیبات شیمیایی نیست و از برند معتبری می باشد.

عوارض استفاده نادرست از سرم صورت چیست

عوارض استفاده از سرم های صورت نا مناسب برای پوست و صورت

همه این محصولات مراقبت از پوست دارای خواص و فواید منحصر به فردی می باشند که آنها را مناسب برای پوست های مختلف ساخته است. عوارضی که متوجه پوست شما خواهد شد، بستگی به این دارد که چه محصولی را برای چه نوع پوستی استفاده کرده اید، به عنوان مثال اگر پوست خشکی داشته باشید و از یک سرم صورت ضد چربی و ضد جوش استفاده کنید، مطمئنا خشکی پوستتان تشدید شده و نتیجه بسیار نا مناسبی از آن دریافت خواهید کرد. چراکه پوست های خشک باید از سرم هیا صورت آبرسان استفاده کنند. اما سرم های صورت ضد چربی و ضد جوش، باعث می شوند که پوست از آنچه که هست هم خشک تر گردد.

یا به عنوان مثال اگر پوست چربی داشته باشید و پوستتان اتفاقا دارای جوش و یا مستعد جوش زدن هم باشد، عوارض استفاده از یک سرم صورت بر پایه روغن این است که نه تنها جوش های صورتتان درمان نخواهند شد، بلکه تشدید نیز شده و بدتر از آنچه که هست نیز می گردند. چراکه این سرم ها برای پوست های جوش دار و از بین بردن جوش های صورت ساخته نشده اند و استفاده از آنها برای این پوست ها نتیجه ای جز عوارض و بدتر شدن موقعیت نخواهد داشت.

بخوانید : سرم صورت چیست 

بدین ترتیب گاهش عوارض استفاده از سرم های صورت به صورت سریع و یا حتی پس از چندین بار استفاده هم خود را نشان نمی دهد و همین که تاثیر مثبتی بر روی پوست شما نشان نمی دهد می تواند نشان دهنده این باشد که عوارض دارد و استفاده از سرم صورت مورد نظر، کار درستی نیست. نکته ای که باید بدانید این است که عوارض استفاده از سرم های صورت دو دسته هستند یا اینکه ناشی از انتخاب نادرست می باشند و همانند چیزی که در بالا توضیح داده شد، اشتباه از خودتان و یا مشاورو فروشنده ای است که محصول را به شما معرفی کرده است و یا اینکه ناشی از ترکیبات مضری است که در این محصول استفاده شده است. بسیاری از محصولاتی که در بازار مشاهده می کنید در زیرزمین کارگاه های غیر مجاز و … با استفاده از ترکیباتی که خودشان هم نمی دانند چیست پر می شوند و به دلیل اینکه این ترکیبات عمدتا شیمیایی و مضر برای پوست هستند، عوارض ناگواری برای پوست و صورت شما خواهند داشت.

بخوانید : سرم صورت مناسب برای پوست چرب

بخوانید : سرم صورت مناسب برای پوست خشک

نحوه پیشگری از عوارض استفاده از سرم صورت

اگر شما هم می خواهید از سرم صورت استفاده کنید و از عوارض آن می ترسید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید، چراکه احتمال بروز عوارض برای شما که از این محصولات استفاده می کنید، قابل کنترل است، شما می توانید از محصولات معتبر موجود در بازار استفاده کنید، خودتان تحقیق و بررسی کنید که محصول مورد نظر برای پوست شما مناسب است یا نه و حتما نمونه اورجینال سرم های صورت موجود در بازار را خریداری کنید، بدین ترتیب عوارض استفاده از سرم صورت مورد نظر برای شما به صفر رسیده و می توانید از نتایج بی نظیر استفاده از آن ها لذت ببرید. نکته مهم دیگری هم که باید بدانید این است که طرز استفاده صحیح از سرم صورت نیز می تواند باعث شود که عوارضی متوجه پوست شما نگردد.

عوارض استفاده نادرست از سرم صورت چیست

برخی از عوارض ناشی از استفاده بیش از حد از سرم صورت

نکته دیگری ک باید بدانید، این است که استفاده بیش از حد از این محصول نیز می تواند برای پوست شما عوارض داشته باشد که عوارض آن موقتی هستند و قابل درمان می باشند، اما به هر حال بهتر است که از این محصولات طبق توضیحاتی که بر روی بسته بندی آنها درج شده است استفاده کنید و با استفاده بیش از حد پوستتان را متوجه عوارضشان نکنید. برخی از این عوارض احتمالی : قرمزی و سرخی پوست صورت – التهاب و حساس شدن بیش از حد و خارش و سوز می باشند که با توقف استفاده از محصول و یا کاهش تعداد دفعات استفاده از آن، این عوارض نیز کاهش خواهند یافت.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که عوارض استفاده از سرم های صورت به خودتان بستگی دارد و همانطور که در بالا توضیح داده شد، در صورت انتخاب محصول مناسب، اورجینال بدون ترکیبات شیمیایی و در صورت استفاده صحیح و به موقع و برنامه ریزی شده از آن و در صورت رعایت حد تعادل در استفاده از سرم های صورت، می توانید عوراض استفاده از این محصول مفید برای پوست و صورت را به صفر برسانید و از خواص استفاده از آن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *