آرایشی و زیبایی

10 رنگ از محبوب ترین رنگ های لاک ناخن در سال 2023

محبوب ترین لاک ناخن ها در سال 2022

برای بسیاری از خانم ها لاک ناخن، تنها یک رنگ ست با لباس ها و یا اکسسوری و سایر آرایششان نیست، بلکه هنریست که دوست دارند، همه جوره آن را بر روی ناخن هایشان اعمال کرده و با استفاده از محبوب ترین و ترند ترین رنگ های لاک ناخن، که البته باب میلشان است و دوستشان دارند، ناخن هایشان را به بهترین نحو، طراحی کرده و از آن لذت می برند.

شما را نمی دانم اما من هم به عنوان نویسنده این مقاله همانند آن خانم هایی که در پاراگراف قبلی از آنها نام بردم، دوست دارم در خانه بنشینم و ساعت ها به مانیکور ناخن هایم و طراحی آنها با استفاده از لاک ناخن های مختلف بپردازم، برای همین همیشه برایم سوال است، که در این برهه زمانی، در این سالی که در آن هستیم، برای این مراسم خاص و به صورت کلی، محبوب ترین لاک ناخن ها کدام ها هستند و چه رنگ هایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

10 لاک ناخن به عنوان محبوب ترین رنگ های سال 2023

تقریبا یک چهارم از سال 2023 را گذارنده و با توجه به لیست فروشی که تا به امروز در فروشگاه اینترنتی بانه گالری از ابتدای سال 2023 داشته ایم و همچنین با توجه به اطلاعاتی که از وبسایت های دیگر در اختیار مان قرار گرفته و با توجه به سرچ هایی که در گوگل انجام شده است، می خواهیم 10 مورد از محبوب ترین رنگ های لاک ناخن را در سال 2023 برای شما عزیزان به ترتیب لیست نماییم می خواهیم.

رنگ هایی که هیچ گاه قدیمی نخواهند شد

قبل از اینکه بخواهیم رنگ هایی را معرفی نماییم که شاید در سال های قبل تر کمتر از آنها استفاده می شده و یا اصلا وجود نداشتند و خانم ها به آنها علاقه ای نشان نمی دادند، ابتدا می خواهیم رنگ هایی را که شاید از همان ابتدایی که لاک ناخن به وجود آمده، مورد استفاده قرار گرفته و هم محبوب دل خانم ها بوده و هم توانسته چشم هر بیننده ای را به ویژه آقایان جلب کند، معرفی نماییم.

لاک ناخن مشکی

به جرات می توان گفت که یکی از مورد استفاده ترین لاک های ناخن که اتفاقا در سال های 2020 تا به 2023 یعنی امروز استفاده از آن بیشتر و بیشتر نیز شده، لاک ناخن مشکی، حال در نمونه های مختلف، چه اکلیلی، چه مات، چه براق و چه کروم، می باشد، این رنگ به دلیل، جذابیت منحصر به فردی که با انگشتان دست داده و همچنین به دلیل توانایی خلق استایل های دارک، لش، امروزی و حتی کلاسیک، از زمان های بسیار دور همواره محبوب بوده و می توان آن را یکی از محبوب ترین لاک ها در سال 2023 نیز دانست.

لاک ناخن بارین بیوتی مشکی براق

لاک ناخن قرمز

قرمز نیز یکی از رنگ هاییست که در بین برخی از اقوام زن را معمولا با این رنگ میشناسند، به عنوان مثال در بین ما کرد ها خانم هایی که لباس هایی به رنگ قرمز در مراسمات به تن داشته اند، همواره بیشتر مرکز توجه بوده اند، که همین امر سبب شده تا استفاده از طیف های مختلف لاک ناخن رنگ قرمز، همچون لاک ناخن سرخابی، جگری، عنابی، شرابی و … همواره بسیار زیاد باشد، به صورتی که این رنگ نیز یکی از محبوب ترین ها در سال 2023 نیز بوده است.

لاک ناخن رنگ قرمز

سایر رنگ های ترند و محبوب لاک ناخن در سال 2023

دو رنگ بالا شاید در بین رنگ هایی که در ادامه معرفی می شوند در سال 2023 اولین و دومین نباشند، اما رنگ هایی هستند که هر خانمی باید حداقل نمونه ای از آن ها را بر روی میز آرایشی خود داشته باشد، زیرا در طول سالیان مختلف محبوب بوده و مطمئنا همواره محبوب نیز باقی خواهند ماند. اما با ما باشید با بررسی سایر رنگ های لاک ناخن

لاک ناخن سفید

اگر اطرافیانتان قلب ضعیفی دارند از رنگ سفید بر روی ناخن هایتان استفاده نکنید، زیرا رنگی به شدت دلربا است و ممکن است ضربان قلب اطافیانتان را بالا ببرد، با کلیک بر روی لینک بالا یعنی تیتر ” لاک ناخن سفید ” شما به صفحه یکی از بهترین و زیبا ترین و محبوب ترین سفید های موجود در فروشگاه بانه گالری که از جمله پر فروش ترین لاک ناخن های ما در سال 2023 بوده انتقال داده می شوید که در صورت ست کردن آن با لباس و اکسسوری مناسب، می تواند بهترین و زیباترین استایل ها را خلق نماید.

لاک ناخن رنگ سفید

لاک ناخن رنگ نود

اگر به رنگ های خنثی و آرایش مات و به صورت کلی استایل هایی که رنگ های آنها بسیار مشابه رنگ پوست است علاقه دارید، تبریک می گویم، ما به شما یکی از زیباترین لاک های ناخن رنگ نود را معرفی می کنیم، که به زیبایی هرچه تمام ناخن ها و دستان شما را از آن چه که هست بهتر و زیبا تر جلوه می دهند. رنگ نود پاسخیست برای افرادی که به دنبال خاص بودن می گردند.

لاک ناخن رنگ نود

رنگ آبی فولادی

به صورت کلی آرایش هایی که کمی دارک تر و بی روح تر هستند در سال های اخیر نسبت به گذشته طرفداران بیشتری داشته اند، به همین دلیل یکی از محبوب ترین رنگ های لاک ناخن در سال 2023 نیز لاک ناخن آبی فولادی است. این رنگ برای تمامی سنین مناسب بوده وبه دلیل اینکه زیاد به زوق نمی زند قابل ست کردن با استایل های مختلف از امروزی و مدرن گرفته تا کلاسیک می باشد.

رنگ صورتی کثیف

اگر این مقاله را آقایان بخوانند مطمئنا با اسم این رنگ ها مغزشان سوت می کشد، اما مطمئنا شما خانم عزیزی که به مد و استایل اهمیت داده و همیشه در تلاشید که بهترین ها را بر روی خودتون اجرا کنید، از ترند بودن لاک ناخن رنگ صورتی کثیف یا چرک خبر دارید، محصولی که ما قصد معرفی آن به شما را داریم یک لاک ناخن صورت چرک تیره است که برخی به آن لاک ناخن پیازی نیز می گویند. رنگ این لاک بسیار زیبا و البته محبوب می باشد.

لاک ناخن صورتی چرک تیره

لاک ناخن سرخابی

البته سرخابی را می توان زیر مجموعه قرمز دانست، اما به جرات می توان گفت بیشترین رشد را رنگ سرخابی در سال های اخیر داشته تا همواره به یکی از محبوب ترین رنگ های لاک ناخن در سال 2023 تبدیل شود. این رنگ شما را جوان تر و سن و سالتان را کمتر نشان داده و برای آرایش های دخترانه و ملایم بسیار زیبا است.

سبز آبی

به صورت کلی برخی از رنگ ها بسیار خاص بوده و حتی برای خانم ها نیز ست کردن آنها با لباس های مجلسی و یا آرایش و اکسسوریشان مشکل است، اما با این حال به قدری زیبا هستند که هیچ خانمی نمی تواند منکر محبوبیتشان باشد، لاک ناخن سبز آبی یکی از این رنگ ها است، که هر خانمی که قادر به پوشیدن لباسی مناسب با آن و یا انجام آرایشی مناسب آن را داشته باشد، مطمئنا از آن غافل نخواهد شد.

لاک ناخن سبز آبی کروم

لاک ناخن بنفش

می دانید که بنفش رنگ سال 2023 است؟ و این را نیز می دانید که لاک ناخن بنفش همواره در طول سالیان مختلف محبوب بوده است؟ اما یکی دیگر از محبوب ترین رنگ های لاک ناخن در سال 2023 نیز می باشد، زیرا همواره به دلیل ترند بودن این رنگ در سال 2023 و همچنین زیبایی خاص و منحصر به فردش توانسته این جایگاه را حفظ و ارتقا بخشد.

لاک ناخن زرد

به عنوان آخرین مورد از لیست لاک ناخن های محبوب در سال 2023 باید، رنگ زرد را نیز اضافه نماییم، هرچند که به دلیل ترند شدن رنگ هایی همچون رنگ های نود و صورتی، محبوبیت این رنگ نسبت به سال 2020 و 2021 کاهش داشته اما کماکان به دلیل خاص بودن و منحصر به فردی ویژه ای که دارد، رنگ محبوبی بوده و فروش بسیار بالایی دارد.

لاک ناخن زرد پر رنگ

لاک ناخن مورد علاقه شما چیست؟

رنگ های لاک ناخنی که در بالا معرفی شدند، 10 مورد از محبوب ترین لاک ناخن ها در سال 2023 بودند که با توجه به خرید لاک ناخن عزیزان همراه از فروشگاه اینترنتی بانه گالری، نظر سنجی انجام شده توسط وبسایت های بزرگ مربوطه و همچنین نتایج آماری سرچ های گوگل و سایر موتور های جستجو جمع آوری شده بود. بیشتر رنگ هایی که در بالا معرفی شدند در فروشگاه اینترنتی بانه گالری نیز با قیمت بسیار مناسبی موجود می باشند، اگر شما نیز رنگ دیگری را می شناسید که محبوبیت بسیار زیادی داشته و جزو لاک ناخن های ترند در سال 2023 بوده اما ما آن را ذکر نکرده ایم، در نظرات آن را بنویسید تا در صورت موجود بودن برای سایر کاربران نمایش داده شده و در غیر این صورت نمونه های مختلف آن را برای شما و همراهان عزیز دیگر بانه گالری موجود نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *