مراقبتی و بهداشتی

ماسک ورقه ای چیست + خواص و فواید

همه چیز درباره ماسک ورقه ای

آیا با جدیدترین ترند های مراقبت از پوست آشنایی دارید؟ می دانید استفاده از ماسک های ورقه ای که جدیدا و طی سال های اخیر در بین خانم ها افزایش یافته، یکی از کم هزینه ترین روتین های پوستی را می تواند برای شما به وجود آورد؟ اصلا می دانید خواص و فواید این محصول جدید و کاربردی چیست و یا طرز استفاده از ماسک ورقه ای صورت به چه صورت است؟ یا شاید هم سوال های دیگری در رابطه با این محصول کاربردی، ارزان قیمت و شگفت انگیز در زمینه بهبود کیفیت پوست و صورتتان داشته و به دنبال پاسخشان هستید. با ما باشید در این صفحه از فروشگاه اینترنتی بانه گالری تا تمامی سوال هایتان در رابطه با این محصول را پاسخ دهیم.

خرید ماسک ورقه ای صورت ارزان

ماسک ورقه ای چیست

یک وسیله مراقبتی بسیار نازک که همانطور که از نامش پیداست از ورقه تشکیل شده است، جنس این ورقه ها عموما از پارچه هایی ساخته شده از پنبه است که به مایع هایی با عصاره ها و مواد مختلف آغشته شده است، که بدین ترتیب ماسک های ورقه ای مختلف را تشکیل می دهد. خواص ماسک ورقه ای صورت بسیار زیاد است و بسیاری آن را یک روتین پوستی کره ای می دانند ( پوست کره ای ها بسیار زیبا و سالم است ) به این صورت که از این وسیله مراقبتی برای تغذیه پوست و همچنین آبرسانی و یا مرطوب کردن آن جهت بهبود وضعیت صورت به وسیله : جوان سازی آن، از بین بردن چین و چروک، کاهش لکه ها و جوش های پوستی و یا جای آنها و … استفاده می شود.

ماسک های ورقه ای صورت به قدری نازک اند که استفاده از آنها باید با احتیاط باشد، تا پاره نشده و یا بافتشان خراب نگردد، برای اثبات ادعای نازک بودن آنها، در صورت دقیق تر نگاه کردن به پارچه استفاده شده در ساخت آنها، به صورت کامل می توانید بافت سلولزی و میکرو الیافی آن را مشاهده نمایید. به عنوان آخرین مورد در تعریف ماسک ورقه ای این را نیز باید بدانید که اصلی ترین ماده استفاده شده در ساخت این مدل محصولات مراقبت از پوست هیدروژل است که قابلیت جذب آب و همچنین آبرسانی بسیار بالایی دارد.

استفاده از ماسک ورقه ای صورت

استفاده از ماسک ورقه ای صورت

کامل ترین خواص استفاده از ماسک های ورقه ای

در وبسایت های بسیاری که در سطح وب گسترده اند، فواید مختلفی از استفاده از انواع ماسک به ویژه مدل های ورقه ای را مشاهده کرده اید، اما ما در این جا قصد داریم که کامل ترین نسخه از خواص استفاده از انواع ماسک های ورقه ای برای شما را ذکر نماییم:

بخوانید : انواع ماسک ورقه ای صورت

1 – تمیز نگه داشتن پوست صورت

مهمترین خواص که استفاده از این محصول و به صورت کلی داشتن یک روتین پوستی برنامه ریزی شده برای صورت شما دارد، تمیز سازی پوست از انواع باکتری ها و قارچ ها و میکروب هایی است که در طول شب و یا روز بر روی صورت شما قرار گرفته و ممکن است باعث کدر شدن بافت صورتتان و یا ایجاد لکه های پوستی و جوش گردند. بنابراین با استفاده از ماسک های ورقه ای شما به تمیز تر شدن صورتتان کمک می کنید.

2 – آبرسانی و مرطوب نگه داشتن صورت

ویژگی خوب دیگر این محصول مراقبتی آبرسانی به پوست صورت است، که استفاده روزمره از آن باعث م شود، همواره پوست صورت شما مرطوب باقی مانده و خشک و ترکیده نشود. البته این ویژگی به تنهایی خود ویژگی های دیگری را نیز سبب می شود، که مهمترین انها جوان ماندن پوست صورت به عمل مرطوب نگهداشتن آن می باشد.

3 – برتری نسبت به سایر انواع ماسک های دیگر

ماسک های ورقه ای نسبت به سایر انواع دیگر ماسک های صورت که در خانه به صورت دستی ساخته می شوند و یا به صورت آماده خریداری می گردند، بهتر هستند، زیرا استفاده از آنها راحت تر است، بهداشتی تر هستند و همچنین تاثیر گذاریشان نیز به صورت مستقیم بوده و سریع تر است.

علاوه بر این ماسک هایی که در خانه ساخته می شوند ممکن است ترکیباتشان درست نباشد و مهمترین مشکلی که دارند، وقت گیر بودن است، زیرا شما هر روز باید ترکیبات مختلفی را با هم مخلوط کرده، ظروفی را کثیف نموده و سپس بعد از استفاده دوباره به گرد آوری و تمیز کردن ریخت و پاش ناشی از ساخت ماسک خانگی بپردازید!!!

4 – خداحافظی با چروک صورت

همانطور که در پاراگراف ها و فواید دیگر این محصول نیز به آن اشاره شد، ماسک های ورقه ای به شدت آبرسان هستند، که همین امر سبب می شود به مرور زمان و بهد از استفاده مکرر و برنامه ریزی شده از آنهآ، چین و چروک صورت نیز رفته رفته کاهش یافته و سرعت رشد آنها به شدت کند شود. که این امر در جوان تر شدن صورتتان بسیار موثر است.

5 – روشنی صورتتان را به ماسک ورقه ای بسپارید

بله درست است، ماسک های ورقه ای دارای خاصیت روشن کنندگی و شفاف کنندگی نیز می باشند به صورتی که با پاکسازی صورت و تمیز کردن آن و از بین ردن لکه ها و میکروب ها و آلودگی های روی صورت و انهدام آنها به شفاف شدن صورت و پوست شما بسیار کمک می کند.

6 – جوان سازی صورت و پوست شما

ماسک های ورقه ای بسیاری در بازار موجودند که دارای فرمولاسیونی معجزه آسا در جهت جوان کردن صورت شما و کمتر نشان دادن سن ظاهریتان هستند. با انتخاب و خرید این ماشک های ورقه ای صورت به بهتر به نظر رسیدن خودتان کمک کنید.

7 – خداحافظی با التهابات صورت

یکی دیگر از خواص بسیاری از ماسک های ورقه ای از بین بردن التهابات صورت است، بدین صورت که برخی از ماسک های ورقه ای که از عصاره گل و یا سیب زمینی و شیر ساخته شده اند می توانند در جهت کاهش ورم و پف صورت و از بین بردن التهابات ناشی از قرار گرفتن در معرض خورشید و آفتاب سوختگی بسیار مناسب باشند.

8 – تنظیم چربی صورت با ماسک ورقه ای

چربی روی پوست می تواند هم ظاهر صورت را بد کرده و هم باعث ایجاد جوش و آکنه گردد، اما استفاده از ماسک های ورقه ای مخصوصی که دارای ترکیبات ضد چربی هستند به شدت احتمال این دو مورد را کاهش داده و هم در بهتر نشان دادن صورتتان و هم در کاهش رشد جوش های ناشی از چربی موثر است.

9 – با تیرگی های خداحافظی کنید

ماسک های ورقه ای زیادی در بازار و به ویژه در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجودند که دارای خاصیت ضد تیرگی صورت، بینی، زیر چشم و سایر نقاط می باشند، استفاده از این ماسک ها به یکدست شدن صورتتان بسیار کمک خواهد کرد.

10 – مسدود کردن منافذ باز صورت

دقت کرده اید که برخی از همان مواد آرایشی شما استفاده می کنند و همان آرایش شما را انجام می دهند، اما آرایش آنها دلنشین تر و بهتر به نظر می رسد؟ دلیلش بسته تر بودن منافذ پوست و نشستن بهتر مواد آرایشی بر روی صورتشان است. یکی دیگر از خواص استفاده از ماسک های ورقه ای این است که شما هم می توانید به وسیله این محصولات مراقبتی به بسته شدن و مسدود کردن منافذ باز صورتتان کمک کنید

برند های معتبر ساخت ماسک ورقه ای

همانطور که در پاراگراف های قبلی نیز گفته شد، ماسک های ورقه ای را می توان جدیدترین ترند های آرایشی دانست، که مطمئنا از زمان معروفیت آنها نیز مدت زیادی نگذشته و به تازگی معرفی شده و به صورت امروزی به بازار راه یافته اند. اما در همین مدت زمان اندک ورود به بازار چندین برند چینی که در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و صورت فعالیت دارند، محصولاتی را تولید کرده اند که بسیار با کیفیت بوده و علی رغم قیمت مناسب عملکرد فوق العاده بالایی دارند، تعدادی از این برند ها که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری نیز موجود می باشند به صورت زیر هستند

برند بیوآکوا

برندی که نام و آوازه محصولات مراقبتی آن همچون ماسک های ورقه ای صورت، تونر ها، کرم های آبرسان، سرم صورت و … به گوش هر خانمی رسیده است. فروشگاه اینترنتی بانه گالری با افتخار پخش عمده محصولات بیوآکوا در شهرستان بانه بوده و به صورت تکی نیز محصولات این برند را با قیمتی پایین ار از همه فروشگاه ها با ضمانت اصلی بودن آنها به مشتریان عرضه می کند.

برند ایمیجز

ایمیجز نیز همانند بیوآکوا در زمینه تولید محصولات مراقبتی به ویژه ماسک های ورقه ای صورت فعالیت دارد، محصولات این برند نیز مکمل محصولات بیوآکوا بوده و برخی از عصاره هایی که بیوآکوا ندارد را می توانید با اطمینان از کیفیت مشابه و عملکرد بالا به اندازه بیوآکوا، از برند ایمیجز خریداری کنید. محبوب ترین محصولات این برند : ماسک ورقه ای شیر گاو ایمیجز و ماسک ورقه ای صورت انار ایمیجز می باشند.

مهمترین نکات در استفاده از ماسک ورقه ای چیست ؟

هر چند که این نکات را در مقاله طرز استفاده از ماسک ورقه ای به صورت کامل تر توضیح داده ایم و در واقع مربوط به نحوه استفاده از این محصولات است، اما به هر شما که می خواهید بهترین نتیجه را از استفاده از آنها دریافت کرده و خواص و فواید ماسک های ورقه ای برای شما به بهترین نحو اثر کند، باید این نکات را نیز بدانید. پس با ما باشید با بررسی این نکات :

  • از یک جید رولر و یک براش ماسک حتما استفاده کنید : براش ماسک برای پخش کردن مواد ماسک روی صورت و جید رولر نیز برای ماساژ پوست می باشد که در واقع اثر گذاری مواد ماسک را بیشتر خواهد کرد و به جذب بهتر آن در مدت زمانی که بر روی پوست شما قرار دارد، کمک می کند.
  • مواد را به اندازه پخش کنید : این نکته را باید حتما رعایت کنید، چون در صورت عدم پخش مواد به صورت یکسان، ممکن است، قسمت هایی از پوستتان خواص آن را دریافت نکند.
  • صورتتان را کامل تمیز و لایه برداری کنید : بدون شستشوی صورت، تمامی آلودگی ها و لوازم آرایشی و موادی که روی صورتتان قرار دارد نیز به وسیله ماسک ورقه ای جذب خواهد شد که حقیقتا خیلی مضر خواهد بود.
  • ماسک ورقه ای را کامل بر روی صورتتان قرار دهید : بله درست است، صورت ها با هم تفاوت دارند، اما ماسک های ورقه ای نیز بزرگتر از صورت یک فرد ساخته می شوند و قابل برش هستند، پس قبل از اینکه مواد را روی صورتتان قرار دهید، بهتر است که ماسک را کامل بر روی صورتتان قرار داده و در صورت نیاز، قسمت هایی از آن را برش دهید، تا همه صورتتان را بپوشاند.
  • حتما بعد از ماسک ورقه ای صورت از کرم مرطوب کننده استفاده کنید : در واقع بدون استفاده از کرم مرطوب کننده، شاید شما نصف خواصی که باید دریافت کنید را هم دریافت نکنید و حتی اگر از هیچ محصول مراقبتی دیگری هم استفاده نمی کنید، بعد از استفاده از ماسک ورقه ای، از یک کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.
  • همیشه در خانه ماسک های ورقه ای داشته باشید : به ویژه نمونه ای روشن کننده از این ماسک های ورقه ای به عنوان زاپاس، در هر خانه ای نیاز است، چرا که قبل از مراسمات و قرار های مهم، استفاده از یکی از آنها به روشن شدن پوست شما به صورت طبیعی و فوری کمک خواهد کرد.
  • آن را در یخچال قرار دهید : در واقع این یک نکته کلیدی در استفاده از ماسک های ورقه ای است و به اثر گذاری و فعال شدن بهتر مواد ماسک بسیار کمک خواهد نمود و در واقع باعث می شود که خواص و فواید ماسک ورقه ای برای صورت شما بسیار بیشتر باشد. علاوه بر این به دلیل سردی که ماسک ورقه ای دارد، پوست شما لیفت شده و گردش خون نیز به شدت افزایش خواهد یافت و نتیجتا اگر ارزش اضافه ای هم نداشته باشد، حداقل کار این است که اثر گذاری مواد ماسک بسیار سریع تر خواهد شد.

سخن آخر

استفاده از ماسک های ورقه ای صورت بسیار ساده است و نیاز به ریخت و پاش زیادی ندارد، قیمت خرید این محصولات مراقبتی نیز بسیار مناسب است و هزینه زیادی روی دست شما نخواهد داشت. ضمنا یک روتین مراقبت از پوست سالم حتما باید شامل یکی از نمونه های مختلف این محصول مراقبتی باشد. بنابراین واجب است که اگر شما هم پوستی زیبا، جوان، هیدراته، درخشان و بدون عیب می خواهید از یکی از آنها استفاده کرده و از خواص بی نظیر این ماسک های ورقه ای برای صورت خود بهره ببرید.

یک فکر در & ldquo؛ ماسک ورقه ای چیست + خواص و فواید & rdquo؛

  1. صباصادقی گفت:

    علاوه بر همه ی مزیتها عطر خوبی داره و حس خوبی ب خانمها میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *