دسته‌بندی نشده

10 مدل بهترین فوم شستشوی صورت

بهترین فوم شستشو صورت برا انواع پوست

شستشو صورت در دو نوبت صبح و شب و البته در میانه های روز، هنگامی که از بیرون بر می گردید، قبل از آرایش کردن، قبل از انجام روتین پوستی و … بهترین کاری است که باید حتما انجام دهید. برای این کار می توانید از انواع شوینده ها استفاده کنید. فوم های شستشو یکی از جدیدترین روش های تمیر کردن صورت و حذف آلودگی ها و مواد آرایشی از روی آنها است که به تازگی به جایگزین مناسبی برای صابون ها و سایر شوینده های پوست تبدیل شده اند. اما بهترین فوم های شستشو چه برای پوست های چرب، چه برای پوست های خشک و یا مختلط و چه برای پوست های جوش دار چه محصولاتی هستند ؟ در این مقاله می خواهیم 15 مدل از بهترین شوینده های فوم که می توانید در روتین پوستی خود از آنها استفاده کنید را معرفی خواهیم کرد.

در واقه این فوم های شستشو با خواص جانبی بی نظیر همه یک هدف دارند، تمیز کردن آلودگی ها، باز کردن منافذ مسدود شده صورت، از بین بردن لوازم آرایشی از روی صورت و به صورت کلی آماده کردن صورت برای پذیرش محصولات مراقبتی. اما مدل های مختلف این محصولات دارای ترکیباتی نیز می باشند که خواصی بیشتر به آنها افزوده تا همواره شما پوستی سالم تر و بدون عیب تر داشته باشید.

بخوانیم : فوم شستشوی صورت پوست خشک

همین امر سبب شده که برخی از فوم های شستشو برای پوست های چرب بهترین گزینه باشند و برخی نیز برای پوست های خشک مناسب باشند. و یا اینکه برای پوست های جوش دار قابل استفاده باشند. شاید تشخیص این محصولات از هم برای شما کمی مشکل باشد، به همین منظور در ادامه بهترین فوم های شستشو صورتی برای انواع پوست را برای شما عزیزان بررسی خواهیم کرد و اشاره مختصری به فواید آن ها نیز خواهیم کرد.

بخوانیم : بهترین فوم شستشوی صورت پوست چرب

اما فوم شستشو چیست؟

مایع های شستشو معمولا دیرتر به کف تبدیل می شوند و حس خوبی نیز روی پوست ندارند، صابون ها نیز به اندازه کافی بهداشتی نیستند و ترکیبات مفید زیادی هم همانند فوم های شستشو ندارند. اما فوم های شستشو جدیدترین ترند های مراقبتی هستند که قیمت مناسبی نیز دارند و به دلیل بهداشتی بودن و همچنین استفاده بسیار ساده، کف فراوان و قابلیت تمیز کنندگی فراوان بسیار محبوب شده اند.

بهترین خاصیت فوم های شستشو این است که خواص فوق العاده ای دارند و در واقع طریقه کارشان به این صورت است که به صورت پماد و یا کرم می باشند و حاوی یک عامل کف کننده هستند که به محض ترکیب با آن کف کرده و حباب دار می شوند. ذرات حباب و کف این فوم های شستشو می توانند به پاک کردن عمیق منافذ انواع پوست چرب، خشک، جوش دار و مختلط و از بین بردن انواع آلودگی ها و باقیمانده مواد آرایشی کمک کنند.

و اما بهترین فوم های شستشو صورت برای انواع پوست

متخصصین و گروه بررسی محصول ما ساعت های طولانی را بر روی بررسی محصولاتی که در وبسایت موجود می باشند، کیفیت آنها، اثر گذاری و پاک کنندگیشان گذرانده و همچنین آها را نیز بر اساس نوع پوست دسته بندی کرده است به صورتی که در ادامه به ترتیب بهترین فوم های شستشو را به شما معرفی خواهیم کرد و نوع پوستی که بیشترین تناسب را نیز با آنها دارد برای شما عزیزان مشخص خواهیم کرد.

فوم شستشو صورت ضد جوش بیوآکوا

بهترین و مناسب ترین فوم شستشوی صورت برای پوست چرب و جوشدار این محصول از برند بیوآکوا است که دارای فرمولاسیونی پیشرفته برای کنترل چربی پوست، جلوگیری از رشد جوش ها و درمان جوش های فعلی با پاکسازی و مهار عملکرد باکتری های تولید جوش و آکنه می باشد. قدرت تمیز کردن و پاک کنندگی این فوم شستشو صورت بسیار بالا است. به عمیق ترین قسمت های پوست شما نفوذ کرده، منافذ را تنظیم می کند. آنهایی که بسیار باز می باشند را بسته و منافذ مسدود شده را آزاد می کند. در صورتی که روتین پوستی ضد جوش دارید، قبل از شروع روتین و قبل از اعمال محصولات مراقبتی ضد جوشی که خریداری کرده اید، به عنوان بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست چرب و جوشدار، بهتر است از این محصول استفاده کرده و سپس به سراغ اعمال محصولات دیگر بروید.

لایه برداری فوق العاده با فوم ضد جوش و آکنه بیوآکوا

فوم شستشو صورت پرتقال خونی ایمیجز

یکی دیگر از بهترین فوم های شستشوی صورت برای پوست های چرب و جوشدار این محصول از برند ایمیجز است که از پرتقال خونی ساخته شده است. در واقع خواص پرتقال خونی در تنظیم PH پوست و کنترل ترشح پربی بسیار بالا است. به همین دلیل محصول ساخته شده از آن نیز می توانند برای از بین بردن جوش های صورت بسیار بسیار مناسب باشند. ضمن اینکه فوم شستشو صورت پرتقال خونی ایمیجز دارای خواص آبرسانی، مرطوب کنندگی و جوان سازی نیز می باشد و در صورتی که پوستتان دارای جای جوش و که های ناشی از آکنه باشد آنها را نیز از بین می برد. چراکه سرشار از ویتامین سی است. استفاده از این محصول در یک روتین پوستی ضد جوش می تواند در مدت زمان کوتاهی جوش های صورت شما را از بین برده و چربی پوستتان را کامل کنترل کند.

فوم شستشو صورت پرتقال خونی ایمیجز

فوم شستشو صورت هلو بیوآکوا

و اما آخرین محصول دیگری از بیوآکوا که از آن می توان به عنوان یکی از بهترین فوم های شستشوی صورت برای پوست های چرب و جوشدار استفاده کرد، فوم شستشو صورت هلو بیوآکوا است که حاوی ویتامین ها و مواد مغذی بسیار زیادی برای پوست است و ضمن اینکه PH صورت شما را تنظیم خواهد کرد و ترشح چربی را کنترل خواهد نمود. مشکلات پوستی دیگر شما را نیز رفع خواهد کرد. در واقع این محصول برای پوست خشک نیز بهترین فوم شستشو صورت می باشد، چراکه بیماری های همانند پسوریازیس و خشکی و اگزما را درمان خواهد کرد و مانع از خشک شدن صورت خواهد شد. در واقع اصلی ترین کاری که محصول مورد نظر و سایر محصولات حاوی هلو انجام خواهند داد، تنظیم رطوبت پوست چه در پوست های چرب و چه در پوست های خشک می باشد.

فوم شستشو صورت آمینو اسید و هلو بیوآکوا

فوم شستشو صورت شیر گاو ایمیجز

اما اگر به دنبال بهترین و مناسب ترین فوم شستشوی صورت روشن کننده پوست می گردید، انتخاب شما باید محصولات ساخته شده از شیر حیوانات مختلف باشد، چراکه به عنوان مثال این فوم شستشو ساخته شده از شیر گاو به دلیل اینکه سرشار از لاکتیک اسید است و خواص لایه برداری فوق العاده ای دارد، می تواند سلول های مرده روی پوست شما را از بین برده و بالاترین لایه پوست صورت شما را درخشان و روشن کند. در واقع تمامی محصولات مراقبتی حاوی شیر گاو همانند دارای خواص روشن کنندگی می باشند. بنابراین اگر بهترین فوم شستشو صورت روشن کننده پوست را می خواهید انتخاب و خرید شما باید فوم شستشو صورت شیر گاو ایمیجز باشد.

فوم شستشو صورت شیر گاو ایمیجز

فوم شستشو صورت شیر الاغ وکالی

همانند شیر گاو محصولات ساخته شده از شیر الاغ نیز دارای خاصیت روشن کنندگی می باشند. به عنوان مثال یکی از بهترین فوم های شستشوی صورت روشن کننده پوست فوم شستشو صورت شیر الاغ وکالی است که علاوه بر روشن کنندگی خواص بی نیر دیگری نیز دارد. زیرا یک پاک کننده عمیق است، سلول های پوستی را تغذیه می کند و علاوه بر روشن کنندگی دارای خواص مرطوب کنندگی و آبرسانی نیز می باشد. حتی برای کنترل ترشح چربی پوست و تنظیم PH نیز بسیار مناسب است. در واقع می توان گفت که استفاده از این فوم شستشوی صورت برای پوست های مختلف نیز بسیار مناسب است و تقریبا بهترین محصولی است که برای هر نوع پوستی مناسب است و بهترین نتیجه را برای هر نوع پوست به شما می دهد.

فوم شستشو صورت ویتامین سی وکالی

ویتامین سی یکی از ویتامین هایی است که حقیقتا در محصولات مراقبتی غوغایی به پا کرده، در رابطه با این فوم شستشو صورت نیز باید بگوییم که بهترین فوم شستشوی صورت برای انواع پوست است، بهترین روشن کننده می باشد، بهترین ضد لک است، بهترین آبرسان است و تقریبا برای هر نوع پوستی که دارید و برای هر مشکلی از صورتتان که می خواهید رفع کنید، استفاده از فوم شستشو صورت ویتامین سی وکالی مناسب است. نکته مهم دیگر این است که افرادی که می خواهند جوان تر به نظر برسند، یعنی چین و چروک صورت خود را از بین ببرند، شیار ها را پر کنند و صورتشان را حجیم تر کنند، بهترین انتخاب برایشان همین فوم شستشو صورت ویتامین سی و البته یک روتین پوستی بر اساس محصولات حاوی ویتامین سی می باشد.

فیس واش فوم شستشو ویتامین سی وکالی

فوم شستشوی صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا

اما جدای از تمامی محصولاتی که تا اینجا به شما معرفی کرده ایم، بهترین فوم شستشو صورت برای پوست های خشک و برای آبرسانی، این محصول می باشد، یعنی فوم شستشوی صورت هیالورونیک اسید از برند بیوآکوا، محصولی که حاوی هیالورونیک اسید است با کمک به سلول های پوستی در به دام انداختن آب و رطوبت، باعث می شود که پوست شما هیچ وفت دهیدراته نشده و همواره مرطوب باقی بماند. آبرسانی به پوست توسط این فوم شتسشو و استفاده از یک روتین پوستی حاوی هیالورونیک اسید هم به روشن شدن پوست شما کمک می کند، هم باعث می شود که صورتتان حجیم تر به نظر برسد، زیرا شیار ها پر خواهند شد و چین و چروک از بین خواهند رفت و صورتتان شاداب تر و با این اوصاف جوان تر به نظر خواهد رسید.

فوم شستشو صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا

فوم شستشوی صورت آلوئه ورا وکالی

و اما یکی دیگر از بهترین فوم های شستشو صورت برای پوست های خشک نیز این محصول بی نظیر از برند وکالی است که از آلوئه ورا ساخته شده است، محصولی با فرمولاسیون کاملا ارگانیک، فاقد مواد شیمیایی و یک پاک کننده عمیق و بی نظیر برای از بین بردن مواد شیمیایی از روی صورت، آبرسانی و تنظیم Ph پوست، به صورت کلی روتین های پوستی حاوی آلوئه ورا برای پوست های خشک می توانند بهترین انتخاب باشند، زیرا هم درد ناشی از التهاب و سوزش و خارش را از بین می برند و هم باعث می شوند که سلول ها تغذیه شده و از دهیدراته شدن مصون بمانند. در کنار این موضوع بهترین فوم های شستشو و به صورت کلی بهترین محصولات مراقبتی از بین برند های چینی نیز به یکی از سه برند ایمیجز، بیوآکوا و وکالی تعلق دارند.

فوم شستشو صورت کلاژن ساز طلا وکالی

استفاده از محصولات حاوی طلا در بین افرادی که به جوانی صورتشان اهمیت می دهند بسیار رایج است، کلاژن سازی نیز یکی از کار هایی است که همواره باعث می شود صورت شما جوان، بدون چروک، صاف و یکدست باقی بماند، زیرا جای جوش ها را از بین خواهد، زخم ها را سریعا بهبود خواهد داد و همچنین باعث خواهد شد که چین و چروک و شیار های پوستی نیز از بین روند. به عنوان یک کلاژن ساز در روتین پوستی کلاژن سازی که می خواهید برای جوانی پوست و صورتتان استفاده کنید، بهترین فوم شستشو صورت برای جوانی پوست که البته برای جای جوش نیز مناسب است و بیشتر برای پوست های مختلط و البته انواع پوست نیز قابل استفاده است، این فوم شستشو صورت کلاژن ساز طلا وکالی است که تیوپی می باشد و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

فوم شستشو صورت انار

انار یکی از فوق العاده ترین میوه هایی است که محصولات مراقبتی بیار زیادی از آن ساخته شده اند و اتفاقا به علت خواص بی نظیری هم که در افزایش گردش خون، تنظیم PH پوست و لایه برداری دارند بسیار بسیار محبوب می باشند. محصول مورد نظر از برند های مختلفی در فروشگاه بانه گالری موجود و قابل خرید می باشند و به عنوان یکی از بهترین فوم های شستشوی صورت روشن کننده پوست کاربرد دارند. رفع جوش های سر سیاه و جای جوش، لکه های و کمک به جوانی پوست از خاصیت های جانبی این محصول می باشد. دو فوم شستشو انار از برند های ایمیجز و وان اسپرینگ در بانه گالری موجود و قابل سفارش می باشند.

خواس انار برای صورت

سخن آخر

اگر به سلامت پوستی خود اهمیت می دهید، قبل از استفاده از هر روتین پوستی باید به تمیز کردن آن از هر چیز دیگری بیشتر اهمیت دهید، و حتی اگر هیچ روتین پوستی هم ندارید، شستشو صورت و خرید فوم شستشوی صورت بیشتر از هر محصول مراقبتی دیگری باید برای شما در اولویت باشد، چرا که صورت شما همواره در حال ترشح چربی است، سلول های جدید جایگزین می کند و در معرض آلودگی و هوای بیرون کثیف می شود. محصولات بالا بهترین فوم های شستشوی صورت برای انوع پوست بودند. با بررسی اینکه چه مشکل پوستی دارید، پوستتان به چه صورت است و چه محصولی مناسب شما است، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و بهترین نتیجه را از شستشو صورتتان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *