مراقبتی و بهداشتی

فوم شستشوی صورت چیست + طرز و نحوه استفاده

طرز و نحوه صحیح استفاده از فوم شسشتوی صورت چیست

برای شستشوی صورت خود از چه چیزی استفاده می کنید؟ چه اندازه به شستشوی صورت خود اهمیت می دهید؟ اصلا از شوینده مناسبی استفاده می کنید؟ می دانید فوم شستشوی صورت چیست؟ طرز استفاده صحیح از آن را بلد هستید؟ این ها سوالاتی هستند که بعد از خواندن این مقاله پاسخ همه آنها را خواهید دانست. در واقع در این مقاله می خواهیم اطلاعات خوب و کاربردی از اینکه فوم شستشوی صورت به عنوان بهترین کلینزر و شوینده صورت چیست و طرز استفاده از آن چگونه است را در اختیار شما عزیزان و همراهان فروشگاه اینترنتی بانه گالری قرار دهیم.

فوم شسشتوی صورت چیست

نوعی شوینده جدید که در حال حاضر به عنوان بهترین کلینزر و تمیز کننده صورت نیز شناخته می شود. فوم شستشوی صورت بافتی خمیر مانند و خامه ای دارد که در ترکیب با آب، کف بسیار زیادی تولید کرده و با نفوذ عمیق به بافت سلولی شما، آلودگی ها و باقیمانده مواد و لوازم آرایشی را از روی صورت شما به صورت کامل از بین برده و نتیجتا صورت شما را به صورت کامل و بهتر از هر شوینده دیگری تمیز می کند.

بخوانیم : بهترین فوم شستشوی صورت

خواص و فواید و طرز استفاده از فوم شستشوی صورت چیست

چرا فوم شستشوی صورت بهترین کلینزر است؟

فوم های شستشوی صورت حاوی ترکیبات مختلفی می باشند که فارغ از فواید مفید و خواص بی نظیری که این ترکیبات دارند، به خودی خود نیز به دلیل توانایی نفوذ عمیقی که به بافت سلولی شما دارند، از قدرت تمیز کنندگی فوق العاده ای برخوردار هستند و می توانند چربی های اضافه روی پوست را از بین برده و علاوه بر اینکه از جوش زدن پوست شما جلوگیری کنند، حتی در صورت انتخاب محصول مناسب از خشک شدن پوستتان نیز جلوگیری می کنند. همین خواص بسیار زیاد و عالی فوم های شستشوی صورت سبب شده که به عنوان بهتری کلینزر ها فروش بسیار بالایی به خود اختصاص داده و از محبوبیت زیادی برخوردار باشند.

بخوانیم : بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست خشک

فوم شستشوی صورت بهتر است یا ژل شستشوی صورت ؟

به صورت کلی هر دو این محصولات شوینده هایی هستند که برای پاک کردن صورت شما ساخته شده اند. اما ژل های شستشو به اندازه فوم ها قدرت پاک کنندگی ندارند. ضمننا به ویژه برای پوست های چرب و جوش دار به دلیل قدرت فوق العاده ای که بعضی از بهترین فوم های شستشوی صورت برای پوست های چرب در از بین بردن چربی های اضافه روی صورت دارند، همیشه فوم های گزینه بهتری هستند نسبت به ژل های شسشتوی صورت اما اگر پوست خشکی و بسیار حساس و ملتهبی دارید و فوم مناسبی برای پوست خشک خود پیدا نکردید، بهتر است که از ژل ها استفاده کنید. ضمننا برای پوست هایی که دچار زخم های شدید هستند نیز استفاده از فوم ها توصیه نمی شود و همان ژل ها بهتر می باشند.

بخوانید : بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده

اما خواص و فواید فوم شستشوی صورت چیست ؟

به صورت کلی تمیزی سرشار از خاصیت و فایده است، اگر تمیز نباشید، نظافت را رعایت نکنید و هر روز چندین بار صورتتان را و یا دست هایتان را نشویید، مطمئنا دچار بیماری های مختلف، جوش و آکنه، لکه های پوستی کدری و تیرگی خواهید شد و پوستتان آنگونه که لازم است سالم و زیبا نخواهد بود و حتی ممکن است به بیماری های مختلف پوستی نیز دچار شوید. فوم های شستشوی صورت نیز همانطور که در بالا توضیح دادیم که چیست، یک محصول مراقبتی و شوینده پاک کننده برای تمیز کردن صورت است که جایگزینی مناسب برای صابون ها می باشد. بنابراین خوصا زیادی دارد و اگر می خواهید بدانید که خواص و فواید و مزایای استفاده از فوم شسشتوی صورت برای پوست و تمیزی و سلامت و زیبایی شما چیست، با ما همراه باشید :

بخوانید : تفاوت تونر و فوم شستشوی صورت

فوم های شستشوی صورت آرایش و مواد آرایشی را به صورت کامل پاک کرده و آنها را از روی صورت شما خیلی ملایم تر از صابون ها از بین می برند. به صورت کلی نسبت به صابون ها نیز ملایم تر می باشند و باعث حساس و ملتهب و یا خشن و زبر شدن پوست صورت شما نمی شوند. استفاده از فوم های شستشوی صورت فقط برای پوست صورت نیست و می توانید پوست دست هایتان را نیز به وسیله آنها تمیز کنید. ضمننا نسبت به سایر شوینده ها همانند صابون ها بهداشتی تر نیز می باشند. چراکه تا قبل از بیرون آمدن و استفاده از مقدار مورد نیازتان، در داخل محفظه ای بهداشتی قرار گرفته اند.

برای پوست هایی که منافذ پوستشان مدام باز می شود و پر آلودگی است و احساس می کنند که پوست صورتشان تیره و کدر شده است، فوم های شستشوی صورت گزینه بسیار مناسبی می باشند، چراکه باعث می شوند که آلودگی ها به صورت عمقی از منافذ پوست شما بیرون آمده و بدین تریتب هم اندازه این منافذ به حالت عادی باز می گردد.

خواص و فواید و طرز استفاده از فوم شستشوی صورت چیست

عوارض فوم شستشوی صورت چیست

به صورت کلی در صورت عدم رعایت طرز و نحوه استفاده صحیح، حتی فوم شستشوی صورت که یک محصول پاک کننده با این همه خواصی است که در بالا به آنها اشاره شد، میت واند عوارض داشته باشد. عوارض آن هم این است که عدم رعایت این اصول، باعث می شود که پوستتان خشک شود و یا حساس و ملتهب گردد. در غیر این صورت، هیچ گونه عوراضی نخواهد داشت.

و اما طرز استفاده از فوم شستشوی صورت

طرز و نحوه استفاده از فوم های شستشوی صورت ساده است و کار چندان زیادی ندارد، اما هدف از استفاده از این محصولات دریافت نتیجه ای عالی، تمیز کردن مناسب و یا رفع مشکلی خاص از روی پوست و صورت شما می باشد، بنابراین یادگیری طرز صحیح استفاده از آن به دریافت بهترین نتیجه کمک خوبی خواهد کرد.

  1. صورتتان را با آب خیس کنید. موهایتان را کامل از روی صورتتان کنار بزنید، سپس آب را ولرم کرده و در نهایت آب ولرم را به کمک دست هایتان به صورت خود پاشیده و صورتتان را کامل خیس کنید.
  2. فوم شستشو را روی صورت خود پخش کنید. حال که صورتتان خیس است، مقداری از فوم شستشوی صورت که حالتی خمیر مانند دارد را روی دست های خود ریخته و به آرامی روی صورتتان پخش کنید. و آن را ماساژ دهید.
  3. با آب گرم فوم شستشو را از روی صورتتان بشورید. حال که صورت خود را کامل به وسیله این فوم شستشوی صورت ماساژ داده اید. طرز صحیح شستشوی صورت بعد از استفاده از این فوم این است که آب را مقداری گرم تر کرده و فوم را به صورت کامل از روی صورت خود کنار بزنید.
  4. حال صورتتان را با یک حوله خشک کنید. از حوله ای تمیز و خشک استفاده کنید و صورتتان را کامل خشک کنید. دقت داشته باشید که نباید حوله را روی صورت خود بکشید، بلکه باید به صورت ضربه ای با حوله روی صورتتان بزنید، کشیدن حوله روی صورت باعث سرخی و التهاب پوست شما می شود.
  5. روتین پوستی خود را شروع کنید. حال که طرز و نحوه استفاده از فوم شستشوی صورت را به خوبی اجرا کرده اید، می توانید محصولات مراقبتی پوستی خود را که ترتیب صحیح استفاده از آنها از سبک ترین به سنگین ترین است را نیز روی پوست خود اعمال کنید.
  6. از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. در واقع برای تکمیل طرز و نحوه صحیح استفاده از فوم شستشوی صورت، حتی اگر از هیچ روتین پوستی و محصول مراقبتی دیگری که در مرحله 5 به آنها اشاره کردیم نیز استفاده نکنید، باید حتما یک کرم مرطوب کننده روی پوست خود بزنید، تا سد پوستی شما بهتر تشکیل شده و رطوبت پوستتان از دست نرود.

خواص و فواید و طرز استفاده از فوم شستشوی صورت چیست

بعد از فوم شستشوی صورت چی بزنیم

اگر هدفتان از شسشتوی صورتتان استفاده از مصحولات مراقبت از پوست و یا آرایش کردن است، که بعد از استفاده از فوم شستشوی صورت یا باید از کرم مرطوب کننده و یا تونر و سپس کرم مرطوب کننده استفاده کنید و یا بین کرم مرطوب کننده و فوم سایر محصولات مراقبت از پوست را نیز استفاده کنید. اما زدن کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشک شدن پوست صورتتان، ضروری است.

چند بار در روز از فوم شستشوی استفاده کنیم

اگر به صورت کامل استفاده از صابون ها را کاهش داده و به جای آن از فوم ها استفاده کنید، در پاسخ به این سوال که چند بار در روز از فوم شتسشوی صورت استفاده کنیم، باید بگوییم که بعد از بیدار شدن، قبل از خوابیدن و اگر در طول روز هم یک بار مجبور به شستشوی صورتتان شوید، می شود حداقل روزی 3 بار

زمان استفاده از فوم شستشوی صورت

همانطور که در طرز استفاده از این محصول در بخش قبل توضیح داده شد، اگر باز برایتان سوال است که از فوم شستشوی صورت کی استفاده کنیم باید بگوییم که از این محصول باید درست قبل از استفاده از سایر محصولات مراقبت از پوست و بعد از پا کردن آرایش از صورت استفاده کنید. توصیه ما این است که به صورت کلی برای تمیز کردن و شستشوی صورتتان از شوینده های صابونی استفاده نکرده و از این محصول استفاده کنید.

خواص و فواید و طرز استفاده از فوم شستشوی صورت چیست

سخن آخر

حال که می دانید فوم شستشوی صورت چیست، طرز استفاده از آن چگونه است و چرا باید از آنها در روتین پوستی خود استفاده کنید. می توانید همین الان از فروشگاه اینترنتی بانه گالری نسبت به خرید فوم شستشوی صورت مناسب پوست خود اقدام کرده و از مزایای بی نظیر استفاده از آنها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *