دسته‌بندی نشده

بهترین سرم صورت برای منافذ باز پوست

بهترین سرم صورت برای منافذ باز پوست

این روز ها محصولات مراقبت از پوست از خیلی از انواع لوازم آرایشی نیز ترند تر شده و بسیاری از خانم ها دیگر کمتر نسبت به خرید لوازم آرایشی اقدام کرده و بیشتر از محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنند. استفاده صحیح  این محصولات باعث می شود که پوست شما زیبایی طبیعی خود را جلوه دهد. یکی از محصولات مراقبتی پوستی بسیار رایجی که بیشترین عملکرد رمانی و مراقبتی را دارد، سرم صورت است که در این مقاله می خواهیم چندین مدل مختلف سرم صورت برای رایج ترین مشکل پوستی یعنی منافذ باز پوست و صورت را به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما باشید با این مقاله خواندنی.

سرم صورت چیست ؟

مطمئنا قبل از خرید سرم صورت، نیاز است که بدانید این محصول چیست و چرا باید از آن استفاده کنید. در واقع تعریف اینکه سرم صورت چیست را در مقاله ای دیگر در بخش وبلاگ فروشگاه قرار داده ایم، اما اگر بخواهیم به صورت مختصر ب هآن اشاره ای داشته باشیم، باید بگوییم که یکی از بهترین محصولات مراقت از پوست و صورت است که حجم بالایی از ترکیبات فعال و ضروری برای پوست را دارد و همچنین جذب و اثر گذاری آن نیز خیلی سریع اتفاق خواهد افتاد، سرم های صورت انواع مختلفی دارند و یکی از انواع آنها هستند که برای منافذ باز پوست استفاده می شوند.

منافذ باز پوست چیست ؟

پوست صورت و حتی کل بدن شما، سرشار از منافذی است که در واقع از طریق این منافذ است که ترکیبات داخل محصولات مراقبت از پوست و یا اکسیژن و به قولی تغذیه به سلول های شما می رسند. این منافذ در حالت عادی و البته بهترین حالت خود، بسته تر هستند ( منافذ هیچ گاه کامل بسته نیستند ) و زیاد مشخص نیستند اما اگر صورت شما آلوده باشد، از آن لایه برداری نشود و یا به دلایل مختلف دیگری که در ادامه بررسی خواهیم کرد پر شده باشند. احتمال بزرگتر شدن آنها وجود دارد که ظاهری غیر لطیف و غیر عادی به صورت شما خواهد بخشید.

بهترین سرم صورت برای منافذ باز پوست

محصولات مراقبت از پوست مختلفی وجود دارند که می توانید از آنها برای درمان منافذ باز پوست استفاده کنید، از فوم شستشوی صورت گرفته تا ماسک ورقه ای صورت و کرم مرطوب کننده تا این سرم های صورت که در واقع بهترین درمان برای منافذ باز پوست هستند. اما سرم ها نیز انواع مختلفی دارند و همه آنها برای منافذ باز پوست مناسب نیستند. یعنی همه آنها عملکرد مشابهی در درمان آن ندارند. اما اگر شما به دنبال خرید سرم صورت برای درمان منافذ باز پوست هستید، می توانید از محصولات زیر استفاده کنید.

1 – سرم صورت برنج بیوآکوا

یکی از مهمترین و بهترین خواصی که یک سرم صورت برای منافذ باز پوست باید داشته باشد، این است که باید قابض باشد. در واقع آب و یا عصاره برنج که یکی از همه کاره ترین و مغذی ترین ترکیبات برای پوست است و در روتین پوستی کره ای ها بسیار ارزشمند می باشد،  حاوی آلتونین می باشد. آلتونین علاوه بر اینکه باعث آرام شدن پوست می شو د و التهاب را نیز از بین می برد. با سفت کردن و تقویت پوست و همچنین تخلیه منافذ، باعث می شود که ظاهر منافذ پوستی شما کوچکتر شده، پوستتان سفت تر گشته و کشیده شود. البته سرم صورت برنج بیوآکوا، خواص بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در صورت تمایل به خرید آن می توانید سایر خواص و فوایدش را در صفحه مربوطه مطالعه نمایید.

سرم صورت برنج بیوآکوا

2 – سرم صورت بلوبری بیوآکوا

اما علاوه بر برنج، بلوبری نیز یکی از بهترین سرم های صورت برای درمان منافذ باز پوست و البته تخلیه و جلوگیری از بسته شدن منافذ می باشد. در واقع، بلوبری که ماده اصلی تشکیل دهنده این سرم صورت است و این محصول سرشار از عصاره آن می باشد، به دلیل حجم بسیار بالای سالیسیلات اسیدی که دارد، باعث می شود از مسدود شدن منافذ جلوگیری شده و همچنین باز به دلیل خاصیت قابض بودن و توانایی سفت کردن پوست، منافذ را کاهش داده و ظاهر آن ها را کوچکتر نشان می دهد. علاوه بر این، بلوبری سرشار از ویتامین سی نیز می باشد که علاوه بر کاهش اندازه منافذ باز پوستی، باعث روشن شدن و درخشش بیشتر صورت نیز خواهد شد.

سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا

3 – سرم صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا

در واقع مسدود ماندن منافذ علاوه بر اینکه باعث بزرگتر نشان داده شدن آنها خواهد شد، منجر به بروز جوش های صورت نیز خواهد گشت، به همین دلیل باید حتما نسبت به درمان آن اقدام شود. از دیگر بهترین سرک های صورت مناسب برای منافذ باز پوست، یک سرم صورت بیوآکوا است که در واقع خاصیت اصلی آن آبرسانی است و ماده اصلی تشکیل دهنده اش، هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید، نقشی بزرگ در کاهش منافذ مسدود پوست و بدین ترتیب کوچک کردن اندازه آنها دارد.

سرم هیالورونیک اسید بیوآکوا Bioaqua

4 – سرم صورت انار وان اسپرینگ

و اما آخرین محصولی که می خواهیم به شما به عنوان بهترین سرم صورت مناسب برای منافذ باز پوست معرفی کنیم، محصولی است با ترکیبات بسیار ویژه از عصاره انار و از برند بی نظیر وان اسپرینگ که در واقع باز یکی از زیر مجموعه های برند بیوآکوا است و محصولاتی بسیار با کیفیت، با ترکیبات مفید و با عملکرد عالی تولید می کند.

سرم صورت انار وان اسپرینگ در واقع یک قابض می باشد و همانطور که توضیح داده شد با لیفت و کشیدن پوست صورت، باعث کمتر شدن و کمتر دیده شدن منافذ باز پوستی شده و بدین ترتیب صورت شما را صاف تر و یکدست تر نشان خواهد داد. البته انار خواص بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در صفحه مربوط به آن، همه خواص دیگر توضیح داده شده اند.

سرم صورت عصاره انار وان اسپرینگ

طریقه استفاده از سرم صورت برای منافذ باز پوست

به صورت کلی طرز استفاده از سرم صورت در مقاله ای دیگر به صورت مفصل توضیح داده شده است و هدف از نوشتن این پاراگراف ارائه نگاتی برای پوست های دارای منافذ باز می باشد. مهمترین نکته در این باره این است که پوست ها دارای منافذ باز، معمولا منافذ مسدود شده ای نیز دارند و آلودگی زیادی بر روی آنها تجمع پیدا کرده است، پس بهترین کار این است که قبل از استفاده از سرم صورت، حتما از آن لایه برداری شود. که می توانید از بهترین لایه بردار های پوست خانگی استفاده کنید و یا نسبت به خرید اسکراب صورت و استفاده از آن اقدام نمایید. اما جدای از این باید حتما قبل از استفاده از هر دو این محصولات نیز با استفاده از یک فوم شستشوی صورت برای پوست چرب، صورتتان را نیز کامل تمیز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *