دسته‌بندی نشده

بهترین فوم شستشوی صورت برای منافذ باز پوست

بهترین فوم شستشوی صورت برای منافذ باز پوست

یکی از راه های بسیار کاربردی و راحت درمان منافذ باز پوستی، استفاده از محصولات مراقبت از پوست است، یکی از محصولات مراقبت از پوستی که هر روتین پوستی با آن شروع می شود فوم های شستشوی صورت می باشند که جایگزینی بسیار بهتر برای شوینده های دیگر همانند صابون و … هستند. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی بانه گالری قصد داریم به شما 4 مورد از بهترین فوم های شتسشوی صورت برای منافذ باز پوست را معرفی نماییم، با ما همراه باشید

آیا با فوم شستشوی صورت می توان منافذ باز پوست را درمان کرد ؟

بله، یکی از راه های درمان منافذ باز پوستی استفاده از شوینده ها است، شوینده ها ترشح اضافه چربی که یکی از عوامل بزرگ شدن منافذ می باشند را کنترل کرده، منافذ را تخلیه کرده و سلول های رده را نیز از بین می برند و به همین دلیل یکی از بهترین محصولات برای درمان منافذ باز پوست فوم های شستشوی صورت می باشند.

فوم شستشوی صورت چیست ؟

یک شوینده خمیری است که بافت آن تقریبا همانند مسواک است، مقدار کمی از این محصول می تواند فوم و کف بسیار زیادی تولید کند و به دلیل فرمولاسیون پیشرفته ای که دارد، آلودگی ها را به صورت عمقی و کامل از بین برده و توانایی نفوذ بالایی در منافذ پوستی دارد. فوم ها بسیار بهداشتی تر از صابونها و .. هستند و بهترین گزینه برای منافذ باز پوستی می باشند.

بخوانید : تفاوت تونر و فوم شستشوی صورت

علت باز شدن منافذ پوستی چیست ؟

به صورت کلی منافذ پوستی راهی برای تغذیه و تنفس سلول های صورت شما می باشند و وجود آنها ضروری است، اما گاهی اوقات اندازه آنها به قدری بزرگ می شود که با چشم عادی نیز دیده می شوند، این یک مشکل است و نیاز به درمان دارد، به صورت کلی بهترین روتین پوستی برای کاهش منافذ باز پوستی باید شامل یک شوینده عالی، یک تونر صورت ( اصلی ترین کوچک کننده منافذ ) و یک سرم صورت قابض باشد اما دلایلی که باعث باز شدن بیش از حد و بزرگ شدن منافذ پوستی صورت می شوند به صورت زیر هستند :

  • در صورتی که پوست صورت شما غدد چربی بیشتری داشته باشد، منافذ آن باز تر خواهند شد. به عبارتی چرب تر بودن پوست یکی از دلایلی است که باعث باز تر شدن منافذ می شود و افرادی که پوست چرب تری دارند معمولا منافذ پوست صورتشان نیز باز تر می باشد.
  • در صورتی که مدت زمان زیادی را در مقابل نو ر آفتاب سپری کنید، کلاژن و الاستین سطح صورت شما تجزیه شده و در نتیجه منافذ روی پوست صورتتان بهتر و بیشتر دیده خواهند شد.
  • بالا رفتن سن و تغییرات هورمونی همانند دوران بلوغ نیز می تواند از جمله دلایل باز شدن منافذ پوستی صورت باشد.

اما به صورت کلی اصلی ترین دلیلی که باعث باز شدن منافذ پوستی می شود، عدم شستشوی صحیح پوست و صورت است، چراکه عدم شستشوی صورت باعث ترشح بیشتر و بیشتر چربی و انباشته شدن آن در داخل منافذ می شود، همچنین گردش سلولی و ازدیاد سلول هیا مرده نیز باعث مسدود شدن منافذ می گردد، این انباشته شدن چربی اضافه پوستی و بیشتر شدن سلول های مرده باعث می شود که منافذ برای دریافت تغذیه و اکسیژن مورد نیار سلول ها، باز تر و بزرگ تر شوند. یعنی در صورتی که منافذ پوستی شما مسدود نشده باشند، اندازه آنها نیز بزرگ تر نخواهد شد و برای جلوگیری از مسدود شدنشان نیز باید آن ها را با استفاده از بهترین فوم شتسشوی صورت برای منافذ باز پوستی شستشو دهید.

بخوانید : بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده

بهترین فوم شستشوی صورت برای منافذ باز پوستی

اما جدای از اینکه به دنبال عت باز شدن منافذ پوست صورتتان باشید، باید به دنبال راه حلی برای از بین بردن آنها و برگرداندنشان به حالت اولیه و اندازه کوچک تریشان باشید. به همین دلیل باید روتین پوستی ضد منافذ باز پوستی خود را با یک فوم شستشوی صورت خوب شروع کنید که در ادامه چندنی نمونه از بهترین های آنها را برای منافذ باز پوستی صورت به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

فوم شستشوی صورت آمینو اسید بیوآکوا

یک پاک کننده ملایم و قدرتمند که اصلی ترین کاری که انجام می دهد این است که روغن های اضافه روی پوست صورت شما را کنترل کرده، کاهش داده و بدین ترتیب باعث تخلیه منافذ و بازگرداندن آنها به حالت اولیه شان می شود. فوم شستشوی صورت آمینو اسید  که البته دارای سری فیس واش است، یک محصول بی نظیر برای حفظ جوانی پوست و صورت شما نیز می باشد، آبرسان است، سطح کلاژن و الاستین پوست صورت را نیز افزایش می دهد و به صورت کلی بهترین فوم شستشوی صورت برای منافذ باز پوستی می باشد.

فوم شستشوی صورت هلو بیوآکوا

یکی دیگر از شوینده هایی که باز به دلیل اینکه حاوی آمینو اسید است می تواند منافذ باز پوستی را کاهش داده، اندازه آنها را کوچک تر کرده و صورت شما را ظریف تر و زیبا تر نشان دهد، فوم شستشوی هلو از برند بیوآکوا است، این محصول حاوی عصاره آمینو اسید و هلو است، یک شوینده بسیار قدرتمند است و منافذ پوستی شما را از هر آلودگی و هر سلول مرده ای نیز پاک می کند.

این دو فوم هر دو قدرت تمیز کنندگی بالای دارند، هر دو آنها علاوه بر اینکه آلودگی ها را به کلی از بین می برند، برای پوست و صورت شما مفید نیز می باشند و نه تنها عوارض و حساسیتی برای هیچ نوع پوستی ایجاد نخواهند کرد، بلکه به دلیل اینکه به تولید بیشتر کلاژن کمک می کنند در صورتی که به صورت روزانه و مرتب از آنها استفاده شود، هیچ گونه منافذ بازی برای شما باقی ناخوهند گذاشت و حتی باعث جوانی نیز خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *