دسته‌بندی نشده

انواع سرم های صورت را بهتر بشناسید

انواع سرم صورت را بشناسید

یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوستی که اصلی ترین دلیل محبوبیتش این است که انواع مختلفی دارد و برای پوست های مختلف و مشکلات گوناگون، نمونه های گوناگونی از آن معرفی شده اند، سرم های صورت می باشد. این محصولات از هر ترکیبی که به ذهنتان می رسد ساخته شده اند و به همین دلیل، تنوع بسیار بسیار بالایی نیز دارند. در واقع در این مقاله می خواهیم بر اساس این تنوع و بر اساس این موضوع که برای هر مشکلی، انواعی از آن موجود می باشد، بهترین انواع سرم های صورت را به شما معرفی نماییم با ما همراه باشید.

قبل از بررسی انواع، بدانید که سرم صورت چیست ؟

در مقاله ای در بخش وبلاگ فروشگاه به صورت جامع تر و کامل تر، توضیح داده ایم که سرم صورت چیست و چه کاربردی دارد، اما اگر بخواهیم اینجا نیز اشاره مختصری به آن داشته باشیم، باید بگوییم که یکی از انواع محصولات مراقبت از پوست بسیار بسیار قدرتمند، با توانایی نفوذ فوق العاده عالی و بسیار کاربردی است که از حجم بالایی از ترکیبات مفید که به صورت عصاره در محلیلی با قابلیت نفوذ بالا، همانند رتینول و … حل می شوند، تشکیل شده است و به دلیل قدرت نفوذ بالایی که دارد، می تواند به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و انواع ترکیبات مفید داخل خود را به کل سلول های پوستی رسانده و آنها را کامل تغذیه نماید.

انواع سرم صورت را بشناسید

انواع سرم صورت در چه چیزی با هم تفاوت دارند ؟

وبسایت های بسیار زیادی در رابطه با این موضوع مقاله های متعددی نوشته اند و هر کدام انواع مختلف سرم های صورت را به نحوی به شما عزیزان معرفی کرده اند. اما این را باید بدانید که دسته بندی این محصولات بر اساس انواعشان ( که منظور از کاربرد هایی است که دارند ) می تواند کاملا متفاوت باشد و البته بهترین نوع دسته بندی نیز می باشد و انتخاب را برای شما عزیازن راحت تر می کند. در واقع بر این اساس باید بگوییم که انواع مختلف سرم های صورت در عملکرد و کارایی و کاربردشان با هم تفاوت دارند، به عنوان مثال برخی از آنها برای از بین بردن جوش های صورت استفاده می شوند و برخی نیز برای جوان کردن و از بین بردن چین و چروک صورت.

چیزی که مهم است، این است که انواع مختلفی سرم های صورت، به شرط اینکه از برند خوبی باشند، با کیفیت بالای ساخته شده باشند و به قولی اورجینال و از کمپانی معتبری باشند، اثر گذاری فوق العاده خوبی دارند، به رفع مشکلات پوستی روی صورت شما می کنند و از همه مهمتر، اثر گذاری آنها بسیار سریع تر از سایر محصولات مراقبت از پوست همانند کرم مرطوب کننده و یا کرم های جوان کننده صورت و یا اسکراب و … می باشد.

و اما انواع سرم های صورت

سرم های صورت ضد جوش

یکی از پر فروش ترین سرم های صورت، به ویژه در بین نوجوان هایی که صورتشان مملوء از جوش شده است، نمونه های ضد جوش است که عملکرد آن ها با کاهش سطح چربی پوست و آزاد سازی منافذ همراه است و بدین ترتیب مانع از به وجود آمدن جوش های جدید می شوند، البته علاوه بر این موارد، این محصولات معمولا حاوی ترکیبات آنتی باکتریالی نیز می باشند که فعالیت باکتری های مولد جوش و آکنه را مختل می کند، بدین ترتیب به عبارتی، انواع سرم های ضد جوش با کاهش تولید چربی، خاصیت آنتی باکتریال و پاکسازی منافذ مانع تولید جوش صورت می گردد. لازم به ذکر است که سرم های ضد جوش معمولا حاوی سالیسیلیک اسید و ترکیباتی ضد التهاب، همانند آلوئه ورا و یا نیاسینامید نیز می باشند.

یکی از سرم های ضد جوش بسیار بسیار قدرتمندی که در حال حاضر در بازار وجود دارد و می توانید از آن در هر سنی برای کاهش سطح جوش های صورتتان استفاده کنید، سرم صورت ضد جوش بیوآکوا است که حجم آن 30 میل می باشد و توانایی خارق العاده ای در کاهش جوش های صورتتان دارد.

سرم های صورت ضد پیری

اما انواع دیگری از سرم های صورت که بیشتر در سنین 30 تا 40 سالگی استفاده از آنها بسیار رایج است و عملکرد آن با کاهش چین و چروک، جلوگیری از شل شدن بافت ها و افتادگی، لیفت و سفت کردن پوست و مواردی از این قبیل همراه است، سرم های ضد پیری صورت هستند که معمولا ترکیبات آنها به افزایش سطح کلاژن و الاستین در پوست کمک می کنند و از عمکرد رادیکال های آزاد نیز جلوگیری می کنند. دقت داشته باشید که انواع سرم های ضد پیری و چین و چروک صورت، روند پیری و بروز چین و چروک در پوست و صورت را منعکس نمی کنند و صرفا فرایند بروز آن را کاهش کرده و تا حدودی کنترل می نمایند. بنابراین از یک سرم صورت ضد پیری انتظار جوان سازی بیش از حد نداشته باشید، اما برای حفش جوانیتان از آن ها استفاده کنید.

یکی از سرم های صورت ضد پیری بسیار بسیار پر طرفدار از برند بیوآکوا، سرم صورت ساخته شده از ویتامین سی این برند است که خلوص ویتامین سی استفاده شده در آن بسیار بالا است، ضد حساسیت می باشد و در کنترل روند پیری بسیار بسیار موثر می باشد. این محصول در دو نمونه 30 میل و 100 میل عرض هشده است که از طریق لینک زیر قابل خریداری می باشند :

سرم های صورت روشن کننده

اما گاهی شما فقط نیاز دارید که پوست صورتتان را روشن و شفاف نشان دهید. در واقع روشن کنندگی یک سرم صورت صرفا یکی دیگر از ویژگی های جانبی آنها می باشد، به عنوان مثال سرم های صورت آنتی اکسیدان، انواع سرم های صورت آبرسان و یا ضد جوش می توانند با باز کردن منافذ، تغذیه سلول ها و یا جلوگیری از عملکرد رادیکال های آزاد در حفظ روشنی پوست و افزایش درخشش آن موثر باشند، اما سرم های صورت بسیار زیادی نیز وجود دارند که ترکیبات آنها به وضوح برای کاهش تیرگی پوست فرموله شده اند. در واقع این محصولات به نحوی راحی شده اند که لکه های پوستی را از بین برده و وضوح و روشنی و درخشش پوست و صورت شما را افزایش می دهند.

انواع سرم صورت آبرسان

اما یکی دیگر از اصلی ترین کاربرد این محصولات مراقبت از پوست این است که به دلیل اینکه نفوذ بسیار خوبی در پوست و صورت شما دارند و به عمیق ترین لایه های پوستی، خیلی سریع وارد می شوند، می توانند به تغذیه و آبرسانی به سلول های پوستی صورت شما نیز به شدت کمک کنند. سرم های صورت آبرسان، معمولا حاوی ترکیباتی همانند هیالورونیک اسید هستند که به حفظ آب در سلول ها و جلوگیری از هدر رفتن آن کمک می کنند. ترکیب استفاده از یکی از انواع مختلف سرم های صورت آبرسان به یک مرطوب کننده با کیفیت، می تواند به سرعت پوست شما را از خشکی و پوسته پوسته شدن و یا التهاب و سرخی ناشی از آن نجات دهد.

با اینکه در مقاله بهترین سرم صورت برای پوست خشک، نمونه های آبرسان بسیار با کیفیتی را معرفی کرده ایم، اما معروف ترین انواع سرم صورت آبرسان، این محصولات ساخته شده از هیالورونیک اسید توسط برند محبوب و بسیار پر طرفدار بیوآکوا است که از طریق کارت زیر هم می توانید به توضیحات تکمیلی آن دست یابید و هم اینکه نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

انواع سرم صورت لایه بردار

و به عنوان آخرین مورد از این لیست باید به نمونه هایی اشاره نماییم که همانند یک اسکراب از افزایش تعداد سلول های مرده در داخل منافذ پوستی جلوگیری می کنند و با لایه برداری از آنها هم به جلوگیری از تبدیل شدنشان به جوش های زیر پوستی کمک می کنند و هم باعث می شوند که پوست روشن تر و درخشان تر باشد. سرم های صورت لایه بردار معمولا به صورت تخصصی ساخته نمی شوند و معمولا یا خاصیت روشن کننده دارند و یا خاصیت ضد جوش، چراکه در صورتی که قصد لایه برداری از پوست صورتتان را داشته باشید بهتر است که از بهترین لایه بردار صورت و یا یک اسکراب صورت با کیفیت استفاده نمایید.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که شناخت انواع سرم صورت می تواند برای درک شما از عملکرد آنها بسیار مفید باشد و در انتخاب محصول صحیح برای مشکل پوستی که دارید نیز به شما کمک کند. سرم های صورت بسیار زیادی در فروشگاه اینترنتی بانه گالری وجود دارند که همه آنها معمولا در این دسته بندی ها جای می گیرند. نکته ای که مهم است و اشاره به آن ضروری می باشد، این است که انواع سرم صورت بیوآکوا می توانند عملکرد های بالا را داشته باشند که خرید همه آنها با بهترین قیمت، از فروشگاه بانه گالری امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *