دسته‌بندی نشده

بهترین سرم صورت روشن کننده

بهترین سرم صورت روشن کننده

همانطور که بار ها توضیح داده ایم، این محصولات انواع مختلفی دارند، در واقع در مقاله انواع سرم صورت، پر استفاده ترین مدل های آنها را معرفی نیز کرده ایم، چراکه بسته به نوعی که انتخاب می کنید، می توانید نتایج مختلفی از آن دریافت کنید، اما یکی از پر استفاده ترین انواع آنها، سرم های صورت روشن کننده و البته ضد لک می باشند که به دلیل ترکیباتی که دارند و خواصی که از آن برخوردار می باشند، می توانند به افزایش درخشش پوست و صورت و شما، روشن شدن آن و همچنین هموار کردن آن از لحاظ رنگ کمک کرده و لکه ها را از بین ببرند، که در این مقاله می خواهیم چندین مورد از بهترین های آنها را به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

چرا به سرم صورت ضد لک و روشن کننده نیاز دارید ؟

حتی اگر صورتتان دارای لکه های پوستی نیز نباشد باز استفاده از این محصولات می تواند هم از بروز لکه ها جلوگیری کند و هم اینکه به افزایش درخشش پوست و صورتتان نیز کمک خواهد کرد. بنابراین ضروری است که از بهترین سرم صورت ضد لک و روشن کننده حتی اگ به آن احساس نیاز نیز نمی کنید استفاده کنید و از نتیجه ای که به شما خواهد داد، لذت ببرید

بخوانید : اسم بهترین کرم سفید و روشن کننده قوی صورت و بدن خارجی

اما ویژگی های بهترین سرم صورت روشن کننده

برای درک بهتر از ویژگی های این محصولات ابتدا باید بدانید که سرم صورت چیست، چه ویژگی هایی دارد و برای چه چیزی از آن استفاده می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مربوطه در قسمت وبلاگ فروشگاه مراجعه نمایید و البته سرم های صورت روشن کننده باید خواصی داشته باشند که به آنها در جهت افزایش درخشش پوست کمک می کند، به صورتی که باید خاصیت ضد لک داشت هباشند و همه لکه های پوستی را درمان نمایند، همچنین باید دارای خاصیت لایه برداری باشند تا با لایه برداری از سلول های مرده پوستی، به افزایش درخشش پوست و صورت شما کمک کنند، ویژگی مهم دیگری که هر سرم صورت ضد لک و روشن کننده ای باید داشته باشد این است که باید پوست و صورت ار به خوبی تغذیه کنند و همچنین نفوذ زیادی نیز داشته باشند.

بهترین روش استفاده از سرم صورت روشن کننده

اما به صورت کلی دریافت نتیجه از این محصولات می تواند کمی سخت باشد، با این حال قابل دستیابی است، نکته مهم این است که ابتدا باید محصو با کیفیتی انتخاب و استفاده کنید، یعنی از هر نمونه ای که به شما معرفی می شود استفاده نکنید، نکته بعدی این است که طریقه صحیح استفاده از سرم صورت مورد نظر را نیز بلد باشید که برای این مورد باید بگوییم، بهترین روش این است که :

  • ابتدا صورتتان را با استفاده از یک فوم شستشوی صورت تمیز شستشو داده و از هر گونه آلودگی و آرایش پاک کنید.
  • در این مرحله توصیه ما این است که از یک اسکراب صورت لایه بردار استفاده کنید که البته استفاده از آن نباید در هر بار استفاده از سرم صورت روشن کننده باشد و هفته ای یک بار و یا در هر 4 بار استفاده یک بار هم استفاده از اسکراب می تواند به لایه برداری عمقی از سلول های مرده کمک کرده و اثر روشن کنندگی بهتری به سرم ها نیز بدهد.
  • سپس از یک تونر صورت با کیفیت برای تنظیم PH آن استفاده نمایید و اجازه دهید کامل جذب شده و خشک گردد.
  • در نهایت، بعد از خشک شدن صورتتان و جذب تونر، از سرم صورت استفاده می کنید که برای دریافت نتیجه بهتر می توانید همزمان با استفاده از سرم صورت، از یک ماسک ورقه ای نیز استفاده نمایید.

سرم صورت روشن کننده ویتامین سی بیوآکوا

یکی از بهترین سرم های صورت روشن کننده و ضد لک که خواص دیگری نیز دارد، اما یکی از خواص آن، کمک به از بین بردن لکه های پوستی و افزایش درخشش صورت شما است، این سرم با کاهش تولید ملانین در پوست و همچنین جلوگیری از عملکرد رادیکال های آزاد، به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد، می تواند پوست و صورت شما را به طرز قابل قبولی رونش نماید و از لکه های پوستی عاری کرده و صورتی درخشان، یکدست و زیبا به شما هدیه بخشد

سرم صورت اسانس B بیوآکوا

و اما دومین محصول از لیست بهترین سرم های صورت روشن کننده، این محصول بی نظیر با بسته بندی و طراحی بی نظیر و زیبا و البته ترکیبات بی نظیر از برند بیوآکوا است که در واقع یک سرم ترمیم کننده می باشد و علاوه بر خاصیت ترمیم کنندگی به دلیل استفاده از ترکیباتی همانند عصاره سویا، عصاره بلوبری و اسید گلیکولیک که هر سه آنها در روشن کردن پوست، از بین بردن تیرگی ها و لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده مفید می باشند، برای افزایش درخشش پوست صورت شما بسیار مفید است، البته این سرم را در مقاله بهترین سرم صورت ضد لک نیز معرفی کرده ایم، چراکه خاصیت ضد لک آن نیز قوی است.

سرم صورت بلوبری بیوآکوا

اگر توضیحات مربوط به محصول معرفی شده در پاراگراف قبل را خوانده باشید، متوجه شده اید که یکی از ترکیباتی که به روشن شدن پوست صورت کمک می کند عصاره بلوبری است. در واقع بلوبری به دلیل دارا بودن ترکیباتی همانند ویتامین C و ویتامین E می تواند هایپرپیگمانتاسیون را درمان کرده و لکه هایی همانند کله های خورشیدی و … را نیز از بین ببرد. و با لایه برداری ملایم از سلول های مرده به روشن شدن و افزایش درخشش پوست و صورت شما کمک نماید. استفاده مرتب و برنامه ریزی شده از این سرم صورت بلوبری بیوآکوا، در یک روتین مراقبتی پوستی شامل همه محصولات ساخته شده از بلوبری، می تواند صورت شما را در مدت زمانی کوتاه، سفید، روشن و عاری از لکه های پوستی کند علی رغم همه این فواید و خواص، قیمت سرم صورت بلوبری بیوآکوا بسیار مناسب می باشد.

سرم صورت برنج بیوآکوا

تقریبا در همه مقاله هایی که بهترین سرم های صورت برای موارد مختلف را معرفی کرده ایم، سرم صورت برنج بیوآکوا جای داشته است، به جرات یکی از بی نظیر ترین محصولات مراقبت از پوستی، محصولات سری برنج برند بیوآکوا هستند، چراکه خواص بسیار بی نظیری دارند و تقریبا برای هر مشکلی درمان می باشند. همانطور که در توضیحات این محصول نیز درج کرده ایم و در صفحه مربوط به آن نوشته ایم، آب برنج سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که برای روشن کردن پوست بسیار مناسب می باشند و در واقع همین باعث شده که از زمان های گذشته کره ای ها برای از بین بردن ظاهر لکه ها و یکدست کردن و البته روشن کردن پوست خود از اب برنج استفاده کنند.

بخوانید : بهترین ماسک روشن کننده فوری خانگی

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که تنوع سرم های صورت روشن کننده بسیار بالا است و خیلی از آنها می توانند به روشن شدن پوست و صورت شما کمک کنند، اما نکته مهم این است که باید استفاده از آنها مرتب باشد، در یک روتین مراقبتی کامل و اصولی باشد و علاوه بر این استفاده شان نیز بیش از حد نباشد، چراکه ممکن است باعث التهاب پوست شما گردند و حساسیت آن را فزایش دهند. لازم به ذکر است که هر کدام از بهرتین سرم های صورت روشن کننده مرعفی شده در لیست بالا را می توانید از بانه گالری تهیه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *