دسته‌بندی نشده

4 بهترین سرم صورت برای پوست مختلط

بهترین سرم صورت برای پوست مختلط

سرم ها بهترین محصولات مرابت از پوست هستند و این غیر قابل انکار است، اما اگر در صورتی که درست انتخاب و استفاده نشوند، می توانند به بدترین محصولات مراقبت از پوست و صورت تبدیل شوند و برای شما نه تنها اثر مثبتی نداشته باشند، بلکه حتی مضر نیز واقع گردند، یکی از مهمترین گام ها در انتخاب سرم صورت مناسب برای پوست، شناخت نوع پوستتان است، اگر پوست مختلطی دارید و پوست صورتتان نه چرب است و نه خشک یا هم قسمت های چرب دارد و هم قسمت های خشک پس با ما باشید تا بهترین سرم های صورت مناسب برای پوست های مختلط را به شما عزیزان معرفی نماییم. اما قبل از هر چیزی باید بدانید که …

سرم صورت چیست ؟

محبوب ترین و پر استفاده ترین و البته کاربردی ترین محصول مراقبت از پوست و صورت که به دلیل اثر گذاری فوق العاده بالایی که بر روی سلامت پوستی افراد دارد، بسیار بسیار پر استفاده شده است و تنها محصولی است که می تواند در مدت زمانی کم، مشکلات پوستی که برای آنها ساخته شده است را به خوبی رفع کرده و درمان نماید. سرم های صورت انواع مختلفی دارند، از تریکبات گوناگون ساخته می شوند، اما وجه مشترک همه آنها این است که خیلی سریع جذب می شوند و خیلی سریع شروع به درمان مشکلات پوستی روی صورت شما می کنند. اگر می خواهید به صورت کامل تر در رابطه با اینکه سرم صورت چیست و چه کاربردی دارد مطالعه نمایید، بهتر است مقاله ای که در این رابطه نوشته ایم را مطالعه نمایید.

پوست مختلط چیست ؟

نوعی پوست که در واقع همی توان گفت که نه خشک است و نه چرب و هم می توان گفت که هم چرب است و هم خشک، یعنی به پوست هایی که ترکیبی از این دو مورد می باشند، پوست مختلط می گویند. پوست های مختلط معمولا گونه های نسبتا خشکی دارند و ناحیه T صورت آنها چرب و لکه دار است. البته این یک نوع رایج است و ممکن است شما پوست مختلطی داشته باشید و برخی دیگر از نقاط پوست صورتتان چرب و برخی دیگر نیز خشک باشند. به عبارتی به صورت کلی باید بگوییم که پوست های مختلط، مخلوطی از پوست های چرب و خشک هستند.

سرم صورت پوست مختلط چیست ؟

با توجه به اینکه پوست های مختلط هم ویژگی های پوست خشک را دارند و هم ویژگی های پوست چرب را دارند، محصولات مراقبت از پوست مناسب این نوع از پوست ها نیز باید ویژگی های محصولات مراقبت از پوست خشک و محصولات مراقبت از پوست چرب را داشته باشد. به همین دلیل سرم های صورتی هم که برای پوست های مختلط ساخته می شوند، به عنوان مثال هم خاصیت آبرسانی دارند و می توانند خشکی صورت را از بین ببرند و هم خاصیت تنظیم کننده دارند و می توانند ترشح بی رویه چربی را کنترل نموده و چربی را کاهش دهند.

و اما بهترین سرم های صورت مناسب برای پوست های مختلط

حال که می دانید پوست مختلط چیست، سرم صورت چیست و چه نوع سرم هایی برای پوست های مختلط قابل استفاده و کاربردی است و اگر قصد خرید سرم صورت را برای پوست مختلط خود دارید در ادامه با ما باشید تا 10 مورد از آنها که از بهترین مارک سرم صورت در بازار می باشند و بهرتین کیفیت و اثر گذاری را دارند را به شما عزیزان معرفی نماییم.

سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

به قطع بهترین سرم صورت برای پوست های مختلط، سرم صورت ویتامین سی است و بهترین سرم صورت ویتامین سی هم این محصول از برند بیوآکوا است، محصولی با کیفیت بسیار بالا، اثر گذاری واقعی ترکیبات غیر شیمیایی، قیمت مناسب و درصد رضایت بسیار بالا که تصور بسیاری از مصرف کنندگان را نسبت به محصولات اورجینال چینی عوض کرده است. این محصول در دو نوع 30 میل و 100 میل ساخته می شود و یک جوان ساز مناسب برای انواع پوست است و می تواند ترشح چربی و خشکی پوست را نیز تنظیم کرده و پوست مختلط را ینز درمان نماید.

سرم صورت بلوبری بیوآکوا

یکی دیگر از سرم های صورت همه کاره برند بیوآکوا که فرمولاسیونی کاملا گیاهی و پیشرفته دارد و نفوذ بسیار سریعی در پوست صورت شما خواهد داشت، این محصول نیز همانند محصول قبلی فاقد ترکیبات مضر شیمیایی است و علاوه بر اینکه حاوی عصاره بلوبری می باشد، مقادیری از عصاره ویتامین سی نیز در آن استفاده شده است و به همین دلیل خواص و فواید ویتامین سی برای پوست و صورت را نیز دارد. به این دلیل این محصول را جزو بهترین سرم های صورت مناسب برای پوست های مختلط می دانیم، چراکه هم خاصیت آبرسانی دارد و هم خاصیت کنترل ترشح چربی، ضمننا جوان ساز نیز می باشد و باعث تحریک و افزایش گردش خون، افزایش تولید کلاژن، روشن تر شدن پوست و از بین رفتن لکه های پوستی نیز خواهد شد.

سرم صورت طلا بیوآکوا

و اما سرم صورتی که خیلی از مردنم به دلیل خواص بسیار مشابهی که با سرم صورت ویتامین سی دارد، همیشه از ما تفاوت سرم صورت ویتامین سی و طلا را می پرسند. این محصول از برند بیوآکوا یکی از بهترین سرم صورت های طلا است که برای پوست مختلط نیز مناسب است، چراکه هم افراد با پوست چرب و هم افراد با پوست خشک می توانند از ان استفاده نمایند. استفاده از این محصول برای از بین بردن لکه های پوستی بسیار بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. همچنین یک آبرسان و تغذیه کننده فوق العاده عالی نیز می باشد و باعث افزایش گردش سلولی و ترمیم بافت های آسیب دیده و جایگزین شدن سلول های از بین رفته با سلول های جدید نیز خواهد شد.

سرم صورت برنج بیوآکوا

هر مقاله ای که در رابطه با سرم صورت در قسمت وبلاگ فروشگاه اینترنتی بانه گالری نوشته ایم را می توانید مطالعه کنید، تقریبا در همه آنها نام سرم صورت برنج بیوآکوا را آورده ایم، سرمی با فرمولاسیون بسیار بسیار پیشرفته و قدرتمند که برای هر نوع پوستی از جمله پوست های مختلط نیز بهترین است و می تواند مشکلات عدیدی از آنها را رفع نماید. این سرم در واقع نتیجه ای از بررسی روتین های مراقبتی پوستی کره ای ها و معرفی آن به جهانیان است که بازخورد فوق العاده عالی داشته است و بهعث شده استفاده از محصولات مراقبت پوستی ساخته شده از برنج بسیار بسیار بیشتر گردد. مشخصات و توضیحات و ویژگی های سرم صورت برنج بیوآکوا بسیار بیشتر از آنچه که فکر می کنید است و به همین دلیل توصیه می کنیم که با کلیک بر روی لینک زیر به مطالعه بیشتر توضیحات آن بپردازید.

سخن آخر

در آخر باید بگوییم که پوست های مختلط پوست هایی هستند که بیشتر افرادی که در جامعه مشاهده می کنید، پوستشان به این صورت است و به همین دلیل است که سرم های بالا، جزو پر فروش ترین سرم های صورت ما در فروشگاه اینترنتی بانه گالری نیز می باشند، بنابراین اگر شما هم پوست مختلطی دارید و می خواهید مشکلات آن را رفع کنید، حتما از این سرم ها استفاده کنید و ما را با نوشتن نتیجه استفاده از آنها در قسمت نظرات این مقاله خوشحال کرده و خریداران دیگر را نیز راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *